UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon 21.29 hoor, niks aan de hand
heb laatst het gemiddeld per dag, wat nodig aan is posts, uitgerekend en dat is niet echt haalbaar neequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwens, 300 voor 2010 gaan we nooit redden.
250 is makkelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb laatst het gemiddeld per dag, wat nodig aan is posts, uitgerekend en dat is niet echt haalbaar nee
En dat is gemiddeld hoeveel per dag?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is ongeveer nog 10.800 posts (dan is deel 274 vol)
t/m 31 december hebben we nog 104 dagen, dus gemiddeld 105 posts per dagquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is gemiddeld hoeveel per dag?
Hm, moet te doen zijn. Toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
t/m 31 december hebben we nog 104 dagen, dus gemiddeld 105 posts per dag
dat is heel wat beter te doen dan tot deel 300 komen, dat zijn 18.400 posts en dan moeten we gemiddeld 177 per dag halenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, moet te doen zijn. Toch?
Als we dit topic nou vanavond nog volknallenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is heel wat beter te doen dan tot deel 300 komen, dat zijn 18.400 posts en dan moeten we gemiddeld 177 per dag halen
dan halen we het gemiddelde vandaag welquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we dit topic nou vanavond nog volknallen
Hm, dat word m nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan halen we het gemiddelde vandaag welmaar dat moeten we dus 104 dagen volhouden
trustenquote:
Ik zweet me dood straks met voetballen.quote:
jouw signaturequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Het lijkt hier verdomme wel Spanje![]()
quote:
dat stukje tekst onderaan je postsquote:
quote:Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
die valt me nu pas op en ik vind hem wel uniekquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha ja, dat weet ik wel, maar wat is daar mee?
heb spontaan een dejá-vu met Feyenoord - FC Twente paar weken terug, waar Feyenoord ook onterecht een vrije trap krijgt en daar een handsbal uit ontstaat, waarnaar de penalty zorgt voor 1-1quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:09 schreef Rumille het volgende:
In de laatste minuut (40e minuut was dat) krijgen ze een vrije trap voor een vermeende overtreding. Zelfs de tegenstander vroeg zich af wat er aan de hand was en dachten aan een overtreding van hun spits en liepen al terug. Uit die vrije trap viel de 4-3.
Wat een kuteinde.
pics van je Xsara?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Xsara kan eigenlijk ook wel een beurt gebruiken. Nee skip, niet van jou.
en dit dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn kanaries vinden dit vet
Pfff, kheb geen camera, mn gsm kan alleen bellen en smsen (oldskool ftw) en ik parkeer em niet binnen voor mn webcamquote:
niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pfff, kheb geen camera, mn gsm kan alleen bellen en smsen (oldskool ftw) en ik parkeer em niet binnen voor mn webcam
en de specs?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eentje van internet:
[ afbeelding ]
maar dan 3-deurs donkerblauw
edit: en vies
niet slecht, 4 cilinder 1.9 turbo diesel met 90 pkquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Unos momentos
Zoek trouwens zelf maar lekker op op www.rdw.nl
Kenteken: TX-XV-27
wel mooi bakkie, zal goed vooruit willen aan de specs te beoordelenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Henig ding onnie?
Doe me jouw kenteken es?
wanneer kan ik mijne langsbrengen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, ff de Polo door de wasstraat gereden en netjes droog gemaakthij staat er potverdikkie weer donders mooi glimmend bij hier op het oprit
![]()
hmmm, ff kijken...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer kan ik mijne langsbrengen?
quote:Maandag t/m donderdag: 8.00 - 18.00 uur
Vrijdag: 8.00 - 21.00uur
Zaterdag: 8.00 - 18.00 uur
Zondag: 10.00 - 17.00 uur
66kw staat er, dat is omgerekend 90pkquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een noob, maar waar lees jij die 90pk vanaf?Ik weet dat ie 90 is, maar zie dat zelf nergens staan
tjah, dat hej mangsquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:20 schreef Robinhoo het volgende:
3-2 verloren kanker, die lui 3 kansen, wij stuk of 15, de kanker serieus.
als ik over 10 uur weer rustig ben zal ik het wel editten in normale woordenquote:
Ja gvd, NIET TE GELEUVEN. TERING. wij waren stukkkkkennnn beter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Damzkieee het volgende:
Wat flikkkie me nou Robinhooo, verloren van die lutsers?!
Wij stonden tot de 88e minuut met 0-1 voor tegen PH A2quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja gvd, NIET TE GELEUVEN. TERING. wij waren stukkkkkennnn beter.
Ik baal hie zo van dat ik zo ga slapen.
Maar toen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij stonden tot de 88e minuut met 0-1 voor tegen PH A2
Spotten met kankerquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:20 schreef Robinhoo het volgende:
3-2 verloren kanker, die lui 3 kansen, wij stuk of 15, de kanker serieus.
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
als ik over 10 uur weer rustig ben zal ik het wel editten in normale woorden
Toen scoorden ze de 1-1. Laffe kutzooi. Wel terecht trouwens.quote:
nadenken voor je post jochiequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toen scoorden ze de 1-1. Laffe kutzooi. Wel terecht trouwens.
17quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Que?
En jochieHoe oud ben jij dan?
Hahahahahah oke jochie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou draadnagel
Heheh, geef toe dat je liever een meter in doet, dan dat je verliest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef Damzkieee het volgende:
Wij gaan altijd meteen naar huis na een nederlaag
Had trouwens beloofd een meter erin te doen bij een overwinning. Helaasch voor de boys dus.
Waarom ben je niet op msn btw.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef Damzkieee het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heheh, geef toe dat je liever een meter in doet, dan dat je verliest.
[/quote
Dat wel, en zeker in de laatste minuten. Maar we hebben niet verloren
Geen zinquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn btw.
Maar moet je wat vertellen.quote:
Iets geils.quote:
NO SHIT SHERLOCK!!!1111e3eeinzzquote:Op zondag 20 september 2009 12:09 schreef Robinhoo het volgende:
Jow ej damzkieee 9.9 is het al geweest.
Waarom staat het dan nog in je sigquote:Op zondag 20 september 2009 12:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NO SHIT SHERLOCK!!!1111e3eeinzz
U zei?quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom staat het dan nog in je sig
Nu moet je weer in je sig zetten 02/10 NY ofzeau.
Ah novastar, jij bezoekt ook veels te veelquote:
Die burgemeester ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Ik sta op de foto met Cohen
Nee... wie wil er nu met een burgermeester op de fotoquote:
KOOOOOOOOOOOOOOPZONDAG WOOOONBOULEVARD ALMELOOOOOOOOOOquote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
wie weet er nog wat te doen in de regio?
Hellendoorn Rally maar daar ben je al te laat mee.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
wie weet er nog wat te doen in de regio?
Die zie ik ook elke dag. Lekker zooo'n dagje op de wooonboulevard in almeloooo.quote:Op zondag 20 september 2009 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
KOOOOOOOOOOOOOOPZONDAG WOOOONBOULEVARD ALMELOOOOOOOOOO
Zag ik gisteren 100x op de boardings bij Heracles
Die woonboulevard stelt geen reet voor manquote:Op zondag 20 september 2009 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
KOOOOOOOOOOOOOOPZONDAG WOOOONBOULEVARD ALMELOOOOOOOOOO
Zag ik gisteren 100x op de boardings bij Heracles
dat ben ik dus nietquote:
voederbietelsquote:Op zondag 20 september 2009 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... wie wil er nu met een burgermeester op de fotoCohen van Jovink en de Voederbietels
Doel jij nu op de fanclub of op voederbietels die je kan etenquote:
Ik ookquote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
ik ga voetbal kijken bij een maat ofwat.
wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 september 2009 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doel jij nu op de fanclub of op voederbietels die je kan eten
Afgelopen weekend was fanclubweekend. Was leukquote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat denk je zelf?jovink is gaaf!
fanclubweekendquote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was fanclubweekend. Was leuk
Nee. Vriendjes vroegen of ik mee wilde, ik zei ja. En daar heb ik absoluut geen spijt vanquote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
fanclubweekend, ben je echt zo'n diehard aanhangster?
Gave vriendjes dan wel!quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vriendjes vroegen of ik mee wilde, ik zei ja. En daar heb ik absoluut geen spijt van
Ja, dat klopt welquote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gave vriendjes dan wel!. OT: ik ga zo patat bakken
Ik helemaal blij in msn tegen haar zeggen dat twente met 2-0 van heerenveen heeft gewonnen, zegt ze dat ze studio sport zonder voorkennis wilde kijkenquote:
Henrike?quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Henrike is een beetje boos op mij
Haar eigen schuld, moet je maar niet op msn gaan.quote:Op zondag 20 september 2009 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik helemaal blij in msn tegen haar zeggen dat twente met 2-0 van heerenveen heeft gewonnen, zegt ze dat ze studio sport zonder voorkennis wilde kijken
Ja hoe moet ik dat nou weten
quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef norich het volgende:
Justin, ik ben helemaal niet boos op je
quote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Samzz het volgende:
Fuckerdefuckfuckfuck... Dr zijn dit weekend foto's gemaakt en die worden waarschijnlijk gepubliceerd. Op de foto met een bijna lege fles martini geeft geen goed beeld
Zou je dat wel doen?quote:Op zondag 20 september 2009 18:35 schreef Robinhoo het volgende:
Vanavond bruins.
Dát had je dus niet moeten zeggenquote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Samzz het volgende:
Fuckerdefuckfuckfuck... Dr zijn dit weekend foto's gemaakt en die worden waarschijnlijk gepubliceerd. Op de foto met een bijna lege fles martini geeft geen goed beeld
Je kan zoeken wat je wilt, die foto's zijn alleen bereikbaar voor fanclubledenquote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, nu gaat juist iedereen op zoek.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan zoeken wat je wilt, die foto's zijn alleen bereikbaar voor fanclubleden
Zoveel moeite is het toch niet om lid te worden van de fanclub?quote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan zoeken wat je wilt, die foto's zijn alleen bereikbaar voor fanclubleden
Nee, maar het kost wel geldquote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het toch niet om lid te worden van de fanclub?
* Oldenzaal googlen doet!
Ik woon er vlakbij, heb niks gehoord.quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, ik had ze toch niet opgezocht. Aardig wat straaljageractiviteit trouwens bij twente? komen de moffen weer ofzo?
Inderdaad. Good old daysquote:Op zondag 20 september 2009 23:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
Straaljagergeluid begint zo langzamerhand jeugdsentiment te worden
En inderdaad, maximaal een 5quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Lamzak_ het volgende:
Tentamen morgen over een onderwerp waarvan ik maar de helft snap
quote:
Wat hej da? Ben je thuis?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Joah lig in bed, voorhoofdholte is ontstoken
Beterschap!quote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
beterschap kerelquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ga leraar worden ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
hallowquote:
Sterktequote:Op maandag 21 september 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
schoolziek zekerquote:Op maandag 21 september 2009 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkte
Ik lig ook op bed, griepDenk ik tenminste...
foeiquote:Op maandag 21 september 2009 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hallow!
Klopt, druk he, nu iets meer tijd en vergat m altijd!
Nee, ik ben maandags vrij en toch ben ik ziek... Voelde me gisteren al niet helemaal 100%.quote:
Royquote:
ik ben (nog) niet ziekquote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Iedereen is ziek, ik was vorige week ziek
Selmaquote:Op maandag 21 september 2009 11:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ook hier een goedemorgen en beterschap voor de zieken.
is dat een echte oorlogsfilm? daar houdt m'n vriendin niet van. ik heb gister the hangover gekekenquote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, Inglourious Basterds was vet zaterdagavond![]()
zaterdag datenquote:
Lekker lekker, daar? Zit alleen tijdelijk thuis ivm geen opdracht, uiteraard betaald maar toch...quote:Op maandag 21 september 2009 11:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
foei
hoe is 't d'r mee dan?
quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, Inglourious Basterds was vet zaterdagavond![]()
Niet een echte wel een neppequote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat een echte oorlogsfilm? daar houdt m'n vriendin niet van. ik heb gister the hangover gekeken
hmm, das ook niks. hele dagen thuis zittenquote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker lekker, daar? Zit alleen tijdelijk thuis ivm geen opdracht, uiteraard betaald maar toch...![]()
tjah, bij mij komt die reclame van inglorious bastards over als een komediequote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet een echte wel een neppe!
Hangover is ook leuk!
hij is niet helemaal gebaseerd op de historische feiten zeg maarquote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat een echte oorlogsfilm? daar houdt m'n vriendin niet van. ik heb gister the hangover gekeken
die kerel is gewoon de held van de filmquote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vette shit he! Heb m ook al gezien.. Acteerwerk van die mof, geweldig
* We got a bingo*
![]()
Klopt, beetje fitnessen en golfenquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das ook niks. hele dagen thuis zitten
er zit ook veel droge humor in, echt hilarischquote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, bij mij komt die reclame van inglorious bastards over als een komedie
Zitten ook een paar komische stukken in, ook actie en een mooi verhaalquote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, bij mij komt die reclame van inglorious bastards over als een komedie
quote:
'Iets meer tijd'quote:Op maandag 21 september 2009 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hallow!
Klopt, druk he, nu iets meer tijd en vergat m altijd!
whahahaquote:Op maandag 21 september 2009 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter, zet die Grolsch maar vast koud
hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 21 september 2009 14:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Grrr... eerst Hans Klok als banner hier op Fok, nu ook al voordat je een Youtube-filmpje gaat afspelen
Dat ik uit de dode hoek moet blijven weet ik nu ook wel![]()
een vrouw met schoenentekortquote:
Nehhh, maar het duurt niet lang meerquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahaha
PSV is d'r nog lang niet
Dacht breng t nog netjesquote:Op maandag 21 september 2009 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
'Iets meer tijd'
Je zit godverdomme de hele dag uit je neus te vreten man
Moest effe reageren, tussen het slapen door
Jeweettogquote:
Succes op maandagavond!quote:Op maandag 21 september 2009 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goeinavond!, vanaamd ff paar drinken in oldenzaal
dat dacht ik!, morgen toch pas om 8 u eruit, dus dat skeelt!quote:
watskeburtquote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaaargh, mijn spieren voelen alsof ik door een mangel ben gehaald
Hoe zie je er nou uit? Misschien herken ik je zo op het terras!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat dacht ik!, morgen toch pas om 8 u eruit, dus dat skeelt!
nee ga niet op terras zitten bij iemand thuis, oh en ik heb lang haarquote:Op maandag 21 september 2009 18:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoe zie je er nou uit? Misschien herken ik je zo op het terras!!
Enorme spierpijn. M'n handen trillen er gewoon vanquote:
Wil je volgende keer niet meer zo achter me gaan staanquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
*proest*
Mijn dag kan al niet meer kapot ...voor zover die nog is![]()
"Goeiedag"quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wil je volgende keer niet meer zo achter me gaan staan
Inderdaad hehequote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"Goeiedag"![]()
Niemand die het zal snappen hier
Hij had je gewoon moeten aanstaren i.p.v naar mij kijken....dan bleef ik uren staan muhauhauhaquote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad hehe![]()
Ik schrok eerst van die Chinees (?)
quote:
whahahaquote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
*proest*
Mijn dag kan al niet meer kapot ...voor zover die nog is![]()
Ik zat op een stoel te wachten op school, stond een chinees naast me (klasgenoot van Christiaan)quote:
PWND!!quote:Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zat op een stoel te wachten op school, stond een chinees naast me (klasgenoot van Christiaan)
Dus ik miste Christiaan alToen stond die flapdrol dus achter me
voetbal?quote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, zelfs lachen doet pijnFriends is hylarisch
Heeft ze een vlinder op haar broekje?quote:
Die is ongesteld.quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heeft ze een vlinder op haar broekje?
gaaf hequote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heeft ze een vlinder op haar broekje?
ze is wel natquote:
Wat is dat? Ongesteld zijn?quote:
vrienden voor het leven, kameraden tot de laatste dagquote:
Iets waar ik zoveel mogelijk NIET aan doe... gore bende.quote:
Dat is Vrienden voor het leven... da's iets andersquote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrienden voor het leven, kameraden tot de laatste dag
mooi rood is niet lelijkquote:Op maandag 21 september 2009 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets waar ik zoveel mogelijk NIET aan doe... gore bende.
quote:
quote:
Bloed is hardstikke stroef en enorm goor.quote:
als je 't maar warm houd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |