quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef swollywood het volgende:
Hoorde vanmiddag op Radio NL dat Zanger Rinus bij Carlo & Irene in de uitzending van Life4you komt!
(Als ik het goed gehoord heb die van volgende week).
Rinus komt trouwens ook voor in dit filmpje:
Op 0:35 komt ie in beeld en op 0:51 staat ie leip te dansen met die trol van hem ernaast.![]()
[ afbeelding ]
OMG.Dat niemand dat gezien heeft!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef swollywood het volgende:
Hoorde vanmiddag op Radio NL dat Zanger Rinus bij Carlo & Irene in de uitzending van Life4you komt!
Op 0:35 komt ie in beeld en op 0:51 staat ie leip te dansen met die trol van hem ernaast.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:43 schreef Penisbaard het volgende:
Marcel Roubos werkt net als Zanger Rinus op een sociale werkplaats, Marcel Roubos heeft ook net als Rinus een nummer gezongen. Toeval?? IK DENK HET NIET
Kijk jij echt Carlo en Irenequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Zanger Rinus was net bij dat programma van Carlo en Irene
Ja maar omg dat dansjequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:20 schreef beverton het volgende:
hij heeft wel 2 lekkere sletjes daar staan
Dit swingt de pan uit!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:20 schreef beverton het volgende:
hij heeft wel 2 lekkere sletjes daar staan
Hoe vind je iedere keer die ellendequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe vind je iedere keer die ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Move van de eeuw.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Wukoquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef Falco het volgende:
Filmpje van onze held Rinus en ook de enige echte Marlous. Ze ziet er wel minder tof uit door een overdosis make-up. Wuko de IJsbeer komt trouwens ook even langswippen.
jaquote:
Konings! Grappig (en tegelijkertijd genant of sneu) dat het ook echt een soort scene is. Wij hebben door dat het eigenlijk heel slecht is, maar zij niet. Het positieve is wel: ze waarderen elkaars doen wel, dat zie je niet terug bij onze straathiphoppers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef Falco het volgende:
Filmpje van onze held Rinus en ook de enige echte Marlous. Ze ziet er wel minder tof uit door een overdosis make-up. Wuko de IJsbeer komt trouwens ook even langswippen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Kent iemand ook nog wat fijne duitstalige muziek van het zelfde kaliber
Nee want dat is niet het genre van de koning en de koningin Ed en Anita.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Kent iemand ook nog wat fijne duitstalige muziek van het zelfde kaliber
Categorie: Homoquote:
Denansquote:
quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De nieuwe clip van Frank, met een wasserette-slet
Frans Duijts is dit circuit ongroeid. Die staat al ruim een jaar (!) in de top 20 van beste verkochte albums in Nederland.quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
Waarom heb ik zo het idee dat het een veel oudere man is die dat nummer van Denny Timmers in zingt?
gerelateerd aan Denny
en hadden we Hazes look-a-like Frans Duijts (die naam alleen al) al?
Jij hebt er kennelijk veel meer verstand vanquote:Op zondag 1 november 2009 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Frans Duijts is dit circuit ongroeid. Die staat al ruim een jaar (!) in de top 20 van beste verkochte albums in Nederland.
Neen, Bertus is reeds lang achter achter de rug en heeft al naam gemaakt.quote:
nouja hij is nog niet in RTL boulevard geweestquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Neen, Bertus is reeds lang achter achter de rug en heeft al naam gemaakt.
Meisje is leukquote:
Inderdaad binnenkort is dit topic dicht.quote:
Ik vind dat Zanger Rinus die eervolle vermelding moet krijgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef TUFKAL het volgende:
Zou Pieter utd de toppers uit it topic al verwerkt hebben in een nieuwe OP? En krijgen Anita & Ed dan weer de eer?
Hm ja maar die is te groot op fokquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind dat Zanger Rinus die eervolle vermelding moet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |