quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef swollywood het volgende:
Hoorde vanmiddag op Radio NL dat Zanger Rinus bij Carlo & Irene in de uitzending van Life4you komt!
(Als ik het goed gehoord heb die van volgende week).
Rinus komt trouwens ook voor in dit filmpje:
Op 0:35 komt ie in beeld en op 0:51 staat ie leip te dansen met die trol van hem ernaast.![]()
[ afbeelding ]
OMG.Dat niemand dat gezien heeft!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef swollywood het volgende:
Hoorde vanmiddag op Radio NL dat Zanger Rinus bij Carlo & Irene in de uitzending van Life4you komt!
Op 0:35 komt ie in beeld en op 0:51 staat ie leip te dansen met die trol van hem ernaast.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:43 schreef Penisbaard het volgende:
Marcel Roubos werkt net als Zanger Rinus op een sociale werkplaats, Marcel Roubos heeft ook net als Rinus een nummer gezongen. Toeval?? IK DENK HET NIET
Kijk jij echt Carlo en Irenequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Zanger Rinus was net bij dat programma van Carlo en Irene
Ja maar omg dat dansjequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:20 schreef beverton het volgende:
hij heeft wel 2 lekkere sletjes daar staan
Dit swingt de pan uit!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:20 schreef beverton het volgende:
hij heeft wel 2 lekkere sletjes daar staan
Hoe vind je iedere keer die ellendequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe vind je iedere keer die ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Move van de eeuw.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Wukoquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef Falco het volgende:
Filmpje van onze held Rinus en ook de enige echte Marlous. Ze ziet er wel minder tof uit door een overdosis make-up. Wuko de IJsbeer komt trouwens ook even langswippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |