quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef sander89 het volgende:Was al op zoek naar deel 2, ziet er goed uit en blijf het erg knap vinden hoe jij dit doet naast je werk etc.
Of hebben ze geen 40 urige werk week in Belgie?
Ben je ook zo handig dat je die tv goedkoop op de kop heb getikt, ik dacht misschien wacht jij tot een mooie aanbieding van ibood.
Die foto's van je zus zijn ook altijd wel leuk.

Ik heb wel veel meer dan een 40uren week

Mijn overuren worden niet betaald, en ik ben geacht om 24/7 (ook in de weekends dus) beschikbaar te zijn. Daar tegenover staat dat ik de zaken mag aanpakken as I see fit (binnen de grenzen van mijn budgetten, regels en doelen natuurlijk). Dat is een hele verantwoordelijkheid, maar een ongelofelijk pluspunt.
Ik klus dan ook misschien max 2u per dag, in het weekend iets meer. Ik heb daarvoor getekend, dat wist ik op voorhand. Ik ben dat al bijna m'n hele leven gewoon om altijd actief te zijn. Vandaar misschien dat m'n huisinrichting gefocussed is op ontspanningsruimtes.

Ik ontspan even intens als ik werk, om het zo maar te zeggen.
Sommige dingen kan je niet zelf maken, een tv is daar 1 van

Ik splits de kosten gewoon met m'n zus. Zij de tv, ik de rest van de installatie en de kamer zelf. Het voordeel van alles zelfdoen is dat je enorm kan besparen waardoor geld overblijft voor andere dingen. Ik denk dat deze kamer me nog geen 1000¤ gekost heeft aan materiaal. De kostprijs aan werkuren is een veelvoud daarvan.
@Reese: dat deurbeslag is nieuw, het is nu min of meer uniform met de rest van de deuren in huis. Het oude deurbeslag was in slechte staat en niet meer te redden (een soort zwartgelakt gietijzer)
[ Bericht 3% gewijzigd door MMach op 19-09-2009 00:38:04 ]