Alleen meisjes schijten niet, vrouwen wel degelijk. Je moet mijn moeder soms eens horen beulen op de pleequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een vrouw.. Ik schijt niet..
Maar ik zou dan iig geen schoenen dragen u_u
Damn! Ben ik daar ff ingetuind dus..quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alleen meisjes schijten niet, vrouwen wel degelijk. Je moet mijn moeder soms eens horen beulen op de plee
denk hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
wtf ben ik dan de enige die schijt zonder schoenen aan?
Ik ga zo ook hoor (nu ik weet dat ik gewoon mag)quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
wtf ben ik dan de enige die schijt zonder schoenen aan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo ook hoor (nu ik weet dat ik gewoon mag)
En ik doe geen schoenen aan!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wij tweëen zouden nu echt lekker samen kunnen schijten! Jij op mijn schootje tussen mien benen door
cheilquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
Ik doe altijd al mijn kleding uit.
Ben ik de enige?
En dan raakt haar keuteltje per ongeluk nog het topje van mijn penis en dan zo van:quote:
RK houdt van aparte/alternatieve poep-praktijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wij tweëen zouden nu echt lekker samen kunnen schijten! Jij op mijn schootje tussen mien benen door
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe meestalaltijd m'n schoenen uit als ik thuis kom, gewoon bij de deur.
om zo lekker je holletje na het poepen te verwennen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem altijd een pot augurken mee want je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
om zo lekker je holletje na het poepen te verwennen?
Leef in jij ook in zo'n huis waar iedereen schoenen uit moet doen als je binnenkomt? Echt zo sneu is datquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:28 schreef Bomil het volgende:
Ik doe meestalaltijd m'n schoenen uit als ik thuis kom, gewoon bij de deur.
Daar mag je dan ook de glazen niet zonder onderzetter op de tafel zettenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Leef in jij ook in zo'n huis waar iedereen schoenen uit moet doen als je binnenkomt? Echt zo sneu is dat
je zo aan de dunne bent dat het over de pot komt zetten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:52 schreef cerror het volgende:
Ik schijt met kaplaarzen aan. Voor het geval dát.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |