Alleen meisjes schijten niet, vrouwen wel degelijk. Je moet mijn moeder soms eens horen beulen op de pleequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een vrouw.. Ik schijt niet..
Maar ik zou dan iig geen schoenen dragen u_u
Damn! Ben ik daar ff ingetuind dus..quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alleen meisjes schijten niet, vrouwen wel degelijk. Je moet mijn moeder soms eens horen beulen op de plee
denk hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
wtf ben ik dan de enige die schijt zonder schoenen aan?
Ik ga zo ook hoor (nu ik weet dat ik gewoon mag)quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
wtf ben ik dan de enige die schijt zonder schoenen aan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo ook hoor (nu ik weet dat ik gewoon mag)
En ik doe geen schoenen aan!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wij tweëen zouden nu echt lekker samen kunnen schijten! Jij op mijn schootje tussen mien benen door
cheilquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
Ik doe altijd al mijn kleding uit.
Ben ik de enige?
En dan raakt haar keuteltje per ongeluk nog het topje van mijn penis en dan zo van:quote:
RK houdt van aparte/alternatieve poep-praktijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wij tweëen zouden nu echt lekker samen kunnen schijten! Jij op mijn schootje tussen mien benen door
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe meestalaltijd m'n schoenen uit als ik thuis kom, gewoon bij de deur.
om zo lekker je holletje na het poepen te verwennen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem altijd een pot augurken mee want je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
om zo lekker je holletje na het poepen te verwennen?
Leef in jij ook in zo'n huis waar iedereen schoenen uit moet doen als je binnenkomt? Echt zo sneu is datquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:28 schreef Bomil het volgende:
Ik doe meestalaltijd m'n schoenen uit als ik thuis kom, gewoon bij de deur.
Daar mag je dan ook de glazen niet zonder onderzetter op de tafel zettenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Leef in jij ook in zo'n huis waar iedereen schoenen uit moet doen als je binnenkomt? Echt zo sneu is dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |