abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72889983
Wouw Stiemie, wat heb jij een prachtkinderen!
Ik smelt er van!
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 21:57:14 #27
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72890153
Stiemie, wat een mooie meissies heb je
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72890585
Ik ga gewoon al weer rammelen.. Esmee is mooi!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72890593
Esmee en Linde, wat een heerlijkheid!
Van harte gefeliciteerd Stiemie en man.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72891344
Wat een mooie baby
Esmee is cute!
pi_72893547
wow stiem!!!! wat een meiden! esmee en haar grote kus-zus
pi_72894010
Stiemie wat een prachtig meisje is Esmee zeg!!! Echt een lekker poppetje En al dat prachtige haar! Wauw!!! En dan die foto's met Linde erbij...

Idd Vicky jij zegt het al...ik herken het rammel-gevoel ook

Troel blegh die infusen hé...

Oh ja mijn overbuuv is bevallen van een jongen, hij woog 9 pond! Ben nu erg benieuwd hoe haar bevalling is gegaan... 9 pond! Hopelijk is alles ondanks dat toch goed verlopen
#geen
pi_72894041
Stiemie wat is ze mooi! En wat lijkt ze op dr grote zus
Lotte!
Noah!
pi_72894116
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie wat is ze mooi! En wat lijkt ze op dr grote zus
Linda hoe is het met jou nu?
#geen
pi_72894163
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Linda hoe is het met jou nu?
Och, af en toe een uur regelmatige weeen die wel pijnlijker zijn als gisteren (alhoewel...regelmatig...met tussen de 6 en 10 minuten ertussen), maar die niet weggepuft hoeven te worden en dan weer 3u niet...en dan weer een uurtje wel...dusse...ja, niks
Lotte!
Noah!
pi_72894246
Allemaal voorwerk Maar ik kan me voorstellen dat je er wel genoeg van hebt, tis toch ook best vermoeiend. Ben zo benieuwd wanneer het echt begint bij jou...je staat gewoon bovenaan de lijst!

Mefke, hoest met jou?
#geen
pi_72894636
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:48 schreef Ssserpente het volgende:

Ff lachen nog, Vlindur! Voor je het weet zijn ze weg. En misschien wordt het nog best gezellig ook.
Ik heb de laatste tijd ook écht geen behoefte aan visite. Laat staan onverwachte! Laat mij maar maar lekker gaarkoken in m'n zwangerschapscoconnetje.
Ze zijn weer weg, het was super gezellig toch nog! Ik heb eerst nog even een flinke jankbui gehad, maar toen ze kwamen was die net over en had ik dus een mooie brakke kop Lang leve de zwangerschapshormoontjes
Nu zo lekker op bed en knuffelen met mn vent, want daar heb ik nog wel even behoefte aan. En idd, visite hoeft om mij ook niet meer zo nodig. Ik schijn ook vrij bot en hard te zijn de laatste tijd
Maar hopen dat het weer beter word als ons jonkje er uit is..

Welterusten allemaal!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72895501
Trusten Vlindur
#geen
pi_72897396
Weltrusten dames!
  zaterdag 19 september 2009 @ 05:06:59 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72898328
Niemand wakker zeker? Mijn neus is al 2,5u leeg maar dat mannetje met de hamer komt maar niet!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 19 september 2009 @ 06:39:25 #41
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72898383
Uiteindelijk nog wel kunnen slapen Rocka?
pi_72898393
Ik ben wel een aantal keer per nacht wakker, om te plassen, omdat de kleine me schopt, omdat ik snipverkouden ben, omdat ik honger heb, omdat mijn wederhelft mij wakker houdt met zijn gesnurk, omdat ik het warm/koud heb maar ik ga vooralsnog er alleen maar uit om te plassen of omdat 1 van de kinderen wakker is/huilt.

Ik heb eergisteren en gisteren de 2ehands box geschuurd en geschilderd en ik ben zelf blij met het resultaat. Okay het is geen beauty, maar het ziet er zoveel stukken beter uit dan eerst. Gisterenmiddag met de oudste uit school even bij de hema wezen kijken en die zocht een tuimeldraak uit voor haar broertje. 's Avonds nog even wezen winkelen met haar in Hoofddorp en daar heeft ze sokjes uitgezocht voor de baby.
  zaterdag 19 september 2009 @ 07:23:18 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72898426
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 06:39 schreef Fruppel het volgende:
Uiteindelijk nog wel kunnen slapen Rocka?
een uurtje vanmiddag nieuwe kans.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72898464
Morgen allemaal,

Gisteren bij de Ikea de gehele ( op behang na) kinderkamer gekocht

Wel handig hoor uitzoeken inpakken en wegwezen, geen levertijden niks
  zaterdag 19 september 2009 @ 07:53:46 #45
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72898472
Stiemie gefeliciteerd met Esmee Wauw, wat een prinsesjes, en ze lijken inderdaad echt op elkaar, op de haarkleur na dan
pi_72898480
Mogguh allemaal

@ Faja, leuk om er zo mee bezig te zijn, word het allemaal wat echter he?
Laat je nog ff foto zien?
En hoe vinden de andere kinderen het? Leuk dat ze er zo bij betreokken worden.

@ Co_OL, leuk dat babyshoppen.
HEbben jullie een bepaalde serie gekocht?
Wij hebben ook een ikea kamertje.

Wat ziet Esmee er mooi uit zeg, blijft onvoorstelbaar dat zoiets in je buik mag groeien.

Owja dat wilde ik vertellen.....
Gister kwam er een vriendin bij me, die waren met de 6e iui poging bezig (daarvoor ook al een stuk of wat iui pogingen gehad, toen paar dgn zwanger geweest waarna ongesteld/miskraam) en zouden afspr. afwachten voor ivf en ik vroeg alleen, hoest bij jullie en toen liet ze me een echo zien met een wurmpje van ong. 7wkn.
Ow, toen had ik echt last van mn hormonen, wij alletwee janken.
En kon er de hele dag wel om janken, ben zooooooooooo blij voor hun, echt super.
Zijn gewoon al 4 of 5 jr bezig en nu trouwens ook nog spontaan
pi_72898490
Ik zal een foto laten zien als hij in elkaar staat. De oudste vind het leuk en spannend, de jongste snapt er nog niet veel van. Wijst zo nu en dan eens naar mijn buik en zegt dan "baby" en geeft mijn buik een kusje of een aai maar verders boeit het hem niet zo. Denk dat het voor hem pas echt wordt als de baby geboren is.
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:04:25 #48
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72898497
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 07:23 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

een uurtje vanmiddag nieuwe kans.
Balen! Hoop dat je vanmiddag nog even lekker kunt tukken!
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:41:36 #49
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72898631
quote:
Owja dat wilde ik vertellen.....
Gister kwam er een vriendin bij me, die waren met de 6e iui poging bezig (daarvoor ook al een stuk of wat iui pogingen gehad, toen paar dgn zwanger geweest waarna ongesteld/miskraam) en zouden afspr. afwachten voor ivf en ik vroeg alleen, hoest bij jullie en toen liet ze me een echo zien met een wurmpje van ong. 7wkn.
Ow, toen had ik echt last van mn hormonen, wij alletwee janken.
En kon er de hele dag wel om janken, ben zooooooooooo blij voor hun, echt super.
Zijn gewoon al 4 of 5 jr bezig en nu trouwens ook nog spontaan
µ

ZOu haast ons verhaal zijn... Voor Jade hebben we ook vanalles meegemaakt en na mislukte iui's en hoop opgegeven bleken we paar maanden later opeens spontaan zwanger....

Goedemorgend trouwens

hier ook denk ik hoogstens uurtjes geslapen... het voorwerk was al van gisterenavond goed bezig... heb nu een beetje beurs gevoel beneden... en wat harde buiken... maar het is weekend dus hopelijk beetje rust hier...ook was het zo dat ik eindelijk sliep werd ik wakker gejankt door Jade... verkouden zijn... voor iedereen wel een hel denk ik...
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:42:03 #50
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72898635
oh ja stiemie wat een dotje... en zoveel haar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')