Linda hoe is het met jou nu?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:43 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie wat is ze mooi! En wat lijkt ze op dr grote zus
Och, af en toe een uur regelmatige weeen die wel pijnlijker zijn als gisteren (alhoewel...regelmatig...met tussen de 6 en 10 minuten ertussen), maar die niet weggepuft hoeven te worden en dan weer 3u niet...en dan weer een uurtje wel...dusse...ja, niksquote:
Ze zijn weer weg, het was super gezellig toch nog! Ik heb eerst nog even een flinke jankbui gehad, maar toen ze kwamen was die net over en had ik dus een mooie brakke kopquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ff lachen nog, Vlindur!Voor je het weet zijn ze weg. En misschien wordt het nog best gezellig ook.
![]()
Ik heb de laatste tijd ook écht geen behoefte aan visite.Laat staan onverwachte!
Laat mij maar maar lekker gaarkoken in m'n zwangerschapscoconnetje.
een uurtjequote:Op zaterdag 19 september 2009 06:39 schreef Fruppel het volgende:
Uiteindelijk nog wel kunnen slapen Rocka?
Balen! Hoop dat je vanmiddag nog even lekker kunt tukken!quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
een uurtjevanmiddag nieuwe kans.
µquote:Owja dat wilde ik vertellen.....
Gister kwam er een vriendin bij me, die waren met de 6e iui poging bezig (daarvoor ook al een stuk of wat iui pogingen gehad, toen paar dgn zwanger geweest waarna ongesteld/miskraam) en zouden afspr. afwachten voor ivf en ik vroeg alleen, hoest bij jullie en toen liet ze me een echo zien met een wurmpje van ong. 7wkn.
Ow, toen had ik echt last van mn hormonen, wij alletwee janken.
En kon er de hele dag wel om janken, ben zooooooooooo blij voor hun, echt super.
Zijn gewoon al 4 of 5 jr bezig en nu trouwens ook nog spontaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |