welke switch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Nou, de Switch van die computer doet `t niet meer
quote:
whehe dat kwartje viel wel heel laatquote:
heb ik wel eens meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe dat kwartje viel wel heel laat![]()
Iets over Gielquote:
En het is niet eens de eerste keer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:45 schreef Timo20 het volgende:
das Pop op 3FM?? het wordt nog eens wat
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef themauster het volgende:
Morgen geen Domien is wakker maar Domien is brakker
Nou dat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef TheZapster het volgende:
Tijd om de tv aan te doen.VI met Stenders te gast
Moeten die schapenkoppen niet met bier gaan gooien, duurt het nog langer voordat VI begintquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef TheZapster het volgende:
Zal wel door het bier komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
Domien is een beetje agressief vandaag: "KAPPEN MET DIE HERRIE!"
Jammer dat ik door de servercrash nu niet meer kan verwijzen naar die ene legendarische jaarwisselingquote:
Nou... een gedeelte ervan staat nog steeds online op de podcast-server (NPS Bart).quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jammer dat ik door de servercrash nu niet meer kan verwijzen naar die ene legendarische jaarwisseling
Kutvolk daar in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeten die schapenkoppen niet met bier gaan gooien, duurt het nog langer voordat VI begint
Zonde van het bier idd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kutvolk daar in Zuid-HollandSowieso gooien met bier
Ben benieuwd de schapenkoppen dan ook vervolgd worden. Roda heeft een onderzoek van de KNVB aan de broek voor het gooien met bier tijdens Roda-Vitessequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kutvolk daar in Zuid-HollandSowieso gooien met bier
quote:morgen Ilse de Lange in That's Live..Mijn dochter kan niet wachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |