Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
Domiens moeder.. Verdomd, die heb ik ook ooit eens gebeld in een uitzending hahaha. (Vraag me niet waarom!)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
Bij die vraag: "Mag jouw vriend ook sex hebben met een man?" ook gewoon de camera op Tjibbe.
Briljant jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
Bij die vraag: "Mag jouw vriend ook sex hebben met een man?" ook gewoon de camera op Tjibbe.
Inderdaad. Chapeau trouwens voor het kennen van je klassiekers!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
zoals harry vermeegen zou zeggen: 'Wat een leuke moeder'
dank uquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Chapeau trouwens voor het kennen van je klassiekers!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank u
De bal door je eigen slaapkamerraam schieten
quote:
Gewoon meer oefenen, komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik drink geen bier meer!
Hik.
Dat zeg ik ook elke zaterdagavondquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik drink geen bier meer!
Hik.
Radio maken achter de schermen is heel anders dan radio maken achter een microfoon. Radiology gaat vooral over achter de schermen. Dus, nee, dat ze Radiology heeft gestudeerd geeft nog geen garantie dat ze ook een aankondiging kan doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Maar... als ze Radiology heeft gestudeerd, weet ze dan ook wat van zelf radio maken?
Want dan zou ze de DJ Sandstorm-aankondiging kunnen doen.
Ah, dus morgenochtend is het tijd voor Domien Is Brakker?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik drink geen bier meer!
Hik.
Proost! m`n eerste van de avond is bij deze geopendquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik drink geen bier meer!
Hik.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Radiology, dan kun je toch na je studie heel goed röntgenfotos maken?
Krijg spontaan zin om een Tim Burton film aan te zettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
Ah,kijk. een vrouw met smaak! Tim Burton![]()
![]()
Huh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
Domiens moeder.. Verdomd, die heb ik ook ooit eens gebeld in een uitzending hahaha. (Vraag me niet waarom!)
Ja toen ik twaalf was ofzo heb ik ooit eens jouw moeder in de uitzending gehad (Toen je nog in Tilburg woonde en je gegevens op SIDN stondenquote:
Stalker!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja toen ik elf was ofzo heb ik ooit eens jouw moeder in de uitzending gehad (Toen je nog in Tilburg woonde en je gegevens op SIDN stonden).
Hij had wel gelijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |