gebrek aan leuke hits die niet te slow zijn voor de vrijdagavond?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kevin hoe komt dat al weken dio altijd in de lijkt te staan, niet heel erg origineel
mogen jullie zelf geen potentiële hits opvoeren als luistervoer voor de der rudy fans.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
gebrek aan leuke hits die niet te slow zijn voor de vrijdagavond?
Nee hoor, was ff een pallet popcorn pakkenquote:
wat zijn jullie wezen doen als activiteit. Als jij het georganiseerd hebt , vast een basketbal clinic met afsluitend pizzas eten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Avond !. terug van teamdag met een groot deel van de ICT afdelingen. Was wel geslaagd.. Nu lekker luisteren naar Der Rudy met straks de Soulwax Nite Remix van Kids. Dat gaat heftig worden
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat zijn jullie wezen doen als activiteit. Als jij het georganiseerd hebt , vast een basketbal clinic met afsluitend pizzas eten.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:33 schreef gerbenp het volgende:
normaal at ik rond die tijdstip chips en drinken, nu niet.![]()
En die vind ik persoonlijk al geen zak aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
het origineel blijft toch beter , dan deze cover.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En die vind ik persoonlijk al geen zak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |