Carglass zit hier om de hoek, maar is dit niet onverantwoord?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
CarglassGratis als het nog niet te latis
Maar mijn verzekering kost het geen 0 euro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Sakura het volgende:
Tuurlijk kan je dat claimen, het kost jouw ongeveer 0 euro om het te laten repareren bij carglas, dus gewoon een rekening aan de gemeente sturen van 0 euro, dat zal ze leren de schobbejakken.
WA + Beperkte casco (WA+ in volksmond). Het wordt dus gedekt door mijn verzekering, echter wil ik dit niet laten betalen door mijn verzekering indien mogelijk. Het is gewoon onverantwoord dat ze werken aan de snelweg zonder de strook er naast afzetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef trovey het volgende:
Kijk even of je verzekerd bent voor ruitschade, als je meer hebt dan WA dan is het repareren van glasschade vaak gratis bij heel veel verzekeringen (denk maar even aan de Carglass -reclame, verdorie ik klinkt als die reclame). Zo niet even contact opnemen met je verzekering hoe verder te handelen en of zij dat kunnen claimen bij de gemeente.
Dan denk ik niet dat het de gemeente was.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef saban het volgende:
[..]
WA + Beperkte casco (WA+ in volksmond). Het wordt dus gedekt door mijn verzekering, echter wil ik dit niet laten betalen door mijn verzekering indien mogelijk. Het is gewoon onverantwoord dat ze werken aan de snelweg zonder de strook er naast afzetten.
Wat een gelul weer, weer iemand die ergens een slaatje uit probeert te slaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef saban het volgende:
[..]
WA + Beperkte casco (WA+ in volksmond). Het wordt dus gedekt door mijn verzekering, echter wil ik dit niet laten betalen door mijn verzekering indien mogelijk. Het is gewoon onverantwoord dat ze werken aan de snelweg zonder de strook er naast afzetten.
Hmm, ik vind dat TS wel een punt heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:26 schreef Sakura het volgende:
[..]
Wat een gelul weer, weer iemand die ergens een slaatje uit probeert te slaan.
Laat dat barstje gewoon repareren en loop niet verder te zeiken
Je hebt gelijk, alleen denk ik dat het je heel veel moeite gaat kosten om dit recht te zetten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef saban het volgende:
[..]
TS is verzekerd tegen ruitschade, het kost hem niets om het te laten repareren, dus hij heeft geen enkele reden om te klagen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat TS wel een punt heeft.
Als ik TS zijn autoruit sloop moet ik het ook vergoeden en niet zijn eigen auto-verzekering.
Nee, hij probeert er geen geld uit te halen over de rug van anderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:31 schreef Sakura het volgende:
[..]
TS is verzekerd tegen ruitschade, het kost hem niets om het te laten repareren, dus hij heeft geen enkele reden om te klagen.
Maar ja, eikels die ergens geld uit proberen te halen over de rug van anderen blijf je altijd houden.
Ik hoef geen geld hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef heiden6 het volgende:
Kun je het niet laten repareren, een factuur vragen, en deze naar de gemeente sturen met een brief dat je de schade vergoed wilt hebben? Dan kun je het altijd nog met de verzekering regelen mocht het niet lukken.
Weet je trouwens zeker dat je bij de gemeente moet zijn, en niet bij de rijksoverheid?
Heel simpel, hij kan het GRATIS laten repareren, kost hem dus NIETS.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, hij probeert er geen geld uit te halen over de rug van anderen.
Leg eens uit hoe jij dat ziet?
Maar je bent WEL verzekerd, dus wat loop je nou nutteloos te zeiken en te janken als een klein kind.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:41 schreef saban het volgende:
[..]
Ik hoef geen geld hoorIk wil het alleen gerepareerd hebben door de rijksoverheid/gemeente/whatever.
@Sakura: En stel ik was niet verzekerd? ?
Waar is het slaatje dan? Serieus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef Sakura het volgende:
[..]
Heel simpel, hij kan het GRATIS laten repareren, kost hem dus NIETS.
Maar hij wil per sé een rekening naar de gemeente sturen.
Dat is dus proberen er een slaatje uit te slaan en nodeloos lopen zeiken.
En jij mag dat vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Sakura het volgende:
Ik heb al zo vaak steentjes op mijn voorruit gehad, en rijd gewoon ff langs carglas en laat het repareren, ik zie niet in waarom je het anders zou doen behalve als je een notoire zeikerd bent.
Als het niet onder de verzekering zou vallen is het een totaal ander verhaal, maar in dit geval slaat het echt nergens op. Wat the fuck haalt het nou uit of jouw verzekering het betaald of de verzekering van een ander, als het maar betaald wordt en het jou zelf geen geld kost
En dat heeft geen drol met wel of niet over je heen laten walsen te maken, maar gewoon met praktisch handelen.
Maar TS mag gewoon proberen om zijn rekening van 0 euro bij de staat te declareren hoor, prettige wedstrijd, en we horen wel over een jaartje of zo hoeveel tijd, moeite en geld het hem uiteindelijk gekost heeft om zijn rekening van 0 euro vergoed te krijgen![]()
Je weet echt totaal niet waarover je lult hé, lees je eigen reaktie nou eens door, je spreekt jezelf zelfs tegenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef heiden6 het volgende:
TS gaat er sowieso niets aan verdienen, het wordt betaald door zijn verzekering of door de veroorzaker van de schade, en niet door allebei natuurlijk.
Het gaat om het principe dat de veroorzaker de schade betaalt. Door mensen als Sakura betaalt de rest van Nederland teveel premie en let de overheid de volgende keer nog steeds niet op of alles wel veilig verloopt.
Premie verschilt per maatschappij, afhankelijk van het aantal claims tegenover de inkomsten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je weet echt totaal niet waarover je lult hé, lees je eigen reaktie nou eens door, je spreekt jezelf zelfs tegen
Je hebt het er zelf dus al over dat de verzekering van TS of de verzekering van de overheid betaald. En daardoor zou de verzekerings premie omhoog gaan
dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
TS, als je verzekeraar het betaald heeft dan kun je ze verzoeken het te verhalen op de gemeente/provincie/het rijk. Bij wijze van subrogatie wordt het namelijk hun schade na het vergoeden en mogen zij het verhalen. Zij zullen dit echter waarschijnlijk niet doen omdat de kans vrij klein is dat de gemeente/provincie/het rijk de schade zal betalen, maar wie weet wil je verzekeraar er werk van maken. Dan ben jij er vanaf en handelt je verzekeraar verder voor je af
Zoiets ja. Ze waren in ieder geval 'iets aan het schoonmaken'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ze waren waarschijnlijk die grasranden aan het weghalen. Waren ze vanmiddag hier ook bezig, liep er langs, kreeg allemaal steentjes tegen m'n kop
Als ik iemand hier mag geloven, schijnt Carglass hét remedie tegen steenslag te zijn. Dus ga er even langs, kost je 0 euroquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ze waren waarschijnlijk die grasranden aan het weghalen. Waren ze vanmiddag hier ook bezig, liep er langs, kreeg allemaal steentjes tegen m'n kop
Waarom een tweede topic?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef saban het volgende:
Hier verder: Schade aan auto, rijkswaterstaat aansprakelijk stellen
Ja, krijg je hogere premiequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef saban het volgende:
[..]
Carglass zit hier om de hoek, maar is dit niet onverantwoord?
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan nietsquote:
`Dat dachten wij ook thuisquote:Op zondag 20 september 2009 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niets![]()
Ruitschade valt onder beperkt casco en heeft geen invloed op de no claim. De premie blijft dus hetzelfde bij dit soort schades.
Dan heb je een flutverzekeraar, of niet puur ruitschade gehad. Maar ruitschade ansich is gewoon beperkt casco.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |