Dat leek mij ook wel een goede suggestie. Het zou zomaar kunnen dat die TS wel verder kunnen helpen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Wat dacht je van 'je rechtsbijstandsverzekering bellen'?
Trapten ze er niet in?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef Mirjam het volgende:
bij de gemeente trapten ze er niet in? Barst op voorruit, verhalen op gemeente?
Ga ik sowieso doen, a.s. maandag, echter wil ik voordat ik bel hier informatie in winnenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Wat dacht je van 'je rechtsbijstandsverzekering bellen'?
Wat wil je verder nog voor informatie dan? Het beste dat je kunt doen, is bellen met je verzekeraar. Die heb je immers niet voor niks.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:42 schreef saban het volgende:
[..]
Ga ik sowieso doen, a.s. maandag, echter wil ik voordat ik bel hier informatie in winnen
Dan moet je er wel tijdig op gewezen worden. Er reed nu alleen een auto op ca 10 meter erachter met een bordje erop met werkzaamheden. Zo snel kan je niet afremmen of een andere baan kiezen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
M.a.w. je eigen snelheid is de grootste oorzaak, minder hard rijden langs werkzaamheden dus!
Bewijzen is natuurlijk lastig, dat begrijp ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Steenslag aan de voorzijde is redelijk normaal, na genoeg kilometers zitten alle auto's daar vol mee, en je zal er dus een harde dobber aan hebben om hard te maken dat Rijkswaterstaat aansprakelijk is. Zeker als je bent doorgereden op het moment dat de schade ontstond. Daar komt bij dat de steentjes geen hoge snelheid hebben, maar jijzelf wel. M.a.w. je eigen snelheid is de grootste oorzaak, minder hard rijden langs werkzaamheden dus!
Je ziet die auto met aanhanger pas als je er lang rijdt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:00 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dan moet je er wel tijdig op gewezen worden. Er reed nu alleen een auto op ca 10 meter erachter met een bordje erop met werkzaamheden. Zo snel kan je niet afremmen of een andere baan kiezen.
En dan klagen over de file zeker?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef nicknicknickname het volgende:
kleine moeite om even een baan af te sluiten
Ook deze mensen vinden het fijn om op redelijk normale tijden 8 uur op een dag te kunnen maken.quote:of werkzaamheden uit te voeren als het wat rustiger is. Ik reed er om 10:00/10:30
Aww liefffquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Je andere post gelezen hebbende:
[ afbeelding ]
turkie turkie is niet dom, turkie turkie luier omquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:36 schreef saban het volgende:
Ik heb schade aan mijn auto geleden door nalatigheid van de Rijkswaterstaat. Op 18-09-2009 tussen 13:50/13:55 reed ik op de A5/A9. Er was werkzaamheden ter hoogte van de inrit van A5 -> A9, waarschijnlijk waren ze grasranden aan het weghalen. Er was geen enkel strook afgezet.
Toen ik er langs reed kreeg ik dus een boel kleine 'steentjes' tegen mijn auto, ik zag direct een klein barst op mijn voorruit. Echter vandaag (19-09-2009) heb ik gemerkt dat ik veel meer schade heb, ik heb aardig wat steenslag schade aan de kant waar de machine bezig was.
Ik wil de Rijkswaterstaat hiervoor aansprakelijk stellen. Ik heb een rechtsbijstands-verzekering (onder andere rubriek Verkeer).
Hoe kan ik het beste handelen?
En OT: als je rechtsbijstand hebt dan zou je je verzekeraar kunnen verzoeken om op basis van rechtsbijstand een expert te sturen om te laten vast stellen of de schade "vers" of oud is. Maar dan nog, je kunt geen causaal verband aantonen tussen het daar rijden en de steenslag. Dus al is de schade "vers" dan nog kun je niet aantonen dat het daadwerkelijk daar ontstaan is. Kortom: jammer de bammer. Laat je ruit repareren en kijk niet meer naar de kleine putjes. Of laat ze op eigen kosten repareren.quote:Op zondag 20 september 2009 00:53 schreef karr-1 het volgende:
Zijn 2 topics over hetzelfde noodzakelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |