abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72913357
Ik heb schade aan mijn auto geleden door nalatigheid van de Rijkswaterstaat. Op 18-09-2009 tussen 13:50/13:55 reed ik op de A5/A9. Er was werkzaamheden ter hoogte van de inrit van A5 -> A9, waarschijnlijk waren ze grasranden aan het weghalen. Er was geen enkel strook afgezet.
Toen ik er langs reed kreeg ik dus een boel kleine 'steentjes' tegen mijn auto, ik zag direct een klein barst op mijn voorruit. Echter vandaag (19-09-2009) heb ik gemerkt dat ik veel meer schade heb, ik heb aardig wat steenslag schade aan de kant waar de machine bezig was.

Ik wil de Rijkswaterstaat hiervoor aansprakelijk stellen. Ik heb een rechtsbijstands-verzekering (onder andere rubriek Verkeer).

Hoe kan ik het beste handelen?
ne okuyon, bokmu var?
pi_72913484
bij de gemeente trapten ze er niet in? Barst op voorruit, verhalen op gemeente?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72913486
Wat dacht je van 'je rechtsbijstandsverzekering bellen'?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_72913522
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Dat leek mij ook wel een goede suggestie. Het zou zomaar kunnen dat die TS wel verder kunnen helpen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_72913523
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef Mirjam het volgende:
bij de gemeente trapten ze er niet in? Barst op voorruit, verhalen op gemeente?
Trapten ze er niet in?
ne okuyon, bokmu var?
pi_72913539
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Ga ik sowieso doen, a.s. maandag, echter wil ik voordat ik bel hier informatie in winnen
ne okuyon, bokmu var?
pi_72913585
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:41 schreef saban het volgende:

[..]

Trapten ze er niet in?
nevermind
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72913634
Je andere post gelezen hebbende:

"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_72913665
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:42 schreef saban het volgende:

[..]

Ga ik sowieso doen, a.s. maandag, echter wil ik voordat ik bel hier informatie in winnen
Wat wil je verder nog voor informatie dan? Het beste dat je kunt doen, is bellen met je verzekeraar. Die heb je immers niet voor niks.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_72913983
Steenslag aan de voorzijde is redelijk normaal, na genoeg kilometers zitten alle auto's daar vol mee, en je zal er dus een harde dobber aan hebben om hard te maken dat Rijkswaterstaat aansprakelijk is. Zeker als je bent doorgereden op het moment dat de schade ontstond. Daar komt bij dat de steentjes geen hoge snelheid hebben, maar jijzelf wel. M.a.w. je eigen snelheid is de grootste oorzaak, minder hard rijden langs werkzaamheden dus!
censuur :O
pi_72914131
TVP
Hetzelfde gebeurde mij gisteren in de bocht van de A9 naar de A4
ben wel benieuwd wie mijn lakschade gaat betalen kleine moeite om even een baan af te sluiten of werkzaamheden uit te voeren als het wat rustiger is. Ik reed er om 10:00/10:30
pi_72914175
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
M.a.w. je eigen snelheid is de grootste oorzaak, minder hard rijden langs werkzaamheden dus!
Dan moet je er wel tijdig op gewezen worden. Er reed nu alleen een auto op ca 10 meter erachter met een bordje erop met werkzaamheden. Zo snel kan je niet afremmen of een andere baan kiezen.
pi_72914697
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Steenslag aan de voorzijde is redelijk normaal, na genoeg kilometers zitten alle auto's daar vol mee, en je zal er dus een harde dobber aan hebben om hard te maken dat Rijkswaterstaat aansprakelijk is. Zeker als je bent doorgereden op het moment dat de schade ontstond. Daar komt bij dat de steentjes geen hoge snelheid hebben, maar jijzelf wel. M.a.w. je eigen snelheid is de grootste oorzaak, minder hard rijden langs werkzaamheden dus!
Bewijzen is natuurlijk lastig, dat begrijp ik Echter normaal zetten ze het of af of geven ze aan dat je snelheid moet verminderen. Ik vind dat nalatigheid.
ne okuyon, bokmu var?
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:19:37 #14
20370 enno
Trust = good, control = better
pi_72918368
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:00 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

Dan moet je er wel tijdig op gewezen worden. Er reed nu alleen een auto op ca 10 meter erachter met een bordje erop met werkzaamheden. Zo snel kan je niet afremmen of een andere baan kiezen.
Je ziet die auto met aanhanger pas als je er lang rijdt?

Heb je soms een gele SEAT?
  zondag 20 september 2009 @ 00:08:49 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72921168
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef nicknicknickname het volgende:
kleine moeite om even een baan af te sluiten
En dan klagen over de file zeker?
quote:
of werkzaamheden uit te voeren als het wat rustiger is. Ik reed er om 10:00/10:30
Ook deze mensen vinden het fijn om op redelijk normale tijden 8 uur op een dag te kunnen maken.
censuur :O
  zondag 20 september 2009 @ 00:53:32 #16
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72922001
Zijn 2 topics over hetzelfde noodzakelijk?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72922030
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Je andere post gelezen hebbende:

[ afbeelding ]
Aww liefff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72922544
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 19:36 schreef saban het volgende:
Ik heb schade aan mijn auto geleden door nalatigheid van de Rijkswaterstaat. Op 18-09-2009 tussen 13:50/13:55 reed ik op de A5/A9. Er was werkzaamheden ter hoogte van de inrit van A5 -> A9, waarschijnlijk waren ze grasranden aan het weghalen. Er was geen enkel strook afgezet.
Toen ik er langs reed kreeg ik dus een boel kleine 'steentjes' tegen mijn auto, ik zag direct een klein barst op mijn voorruit. Echter vandaag (19-09-2009) heb ik gemerkt dat ik veel meer schade heb, ik heb aardig wat steenslag schade aan de kant waar de machine bezig was.

Ik wil de Rijkswaterstaat hiervoor aansprakelijk stellen. Ik heb een rechtsbijstands-verzekering (onder andere rubriek Verkeer).

Hoe kan ik het beste handelen?
turkie turkie is niet dom, turkie turkie luier om
  zondag 20 september 2009 @ 09:59:32 #19
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_72925467
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:53 schreef karr-1 het volgende:
Zijn 2 topics over hetzelfde noodzakelijk?
En OT: als je rechtsbijstand hebt dan zou je je verzekeraar kunnen verzoeken om op basis van rechtsbijstand een expert te sturen om te laten vast stellen of de schade "vers" of oud is. Maar dan nog, je kunt geen causaal verband aantonen tussen het daar rijden en de steenslag. Dus al is de schade "vers" dan nog kun je niet aantonen dat het daadwerkelijk daar ontstaan is. Kortom: jammer de bammer. Laat je ruit repareren en kijk niet meer naar de kleine putjes. Of laat ze op eigen kosten repareren.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')