quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
dit is ook leuk:
van B&G:
Van S&T:
Ja redelijk. Vooral de tomaat even kort in de pan vond ik erg lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Borisz, hoe is die Thaise schotel geweest? Lekker gelukt?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:mooie foto's zeg, Schotland is wel een gaaf land geloof ik
Pensionaris bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef golfer het volgende:
![]()
Ooit wil ik er gaan wonen als pensionair.
Ook dat of pensionado, aldus ikzelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
Pensionaris bedoel je?
Aldus Lein
Dan zou je het niet meer terug herkennen denk ik.. Was toen echt achtergesteld gebied, nu moeten ze het van (een beetje) toerisme hebben en knapt het allemaal gestaag op. Het is er dus wel iets drukker, met voornamelijk Engelse toeristen, dan Schotland. Maar moet zeggen dat het aan de zuidkant erg mee viel, de noordkant is veel drukker omdat men daar kan surfen en zo.. Maar de natuur blijft er echt fenomenaal mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Cornwall, ooit geweest eind jaren 70, met de fiets en mijn eerste vriendje. Prachtig
ja, mits:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef Duderella het volgende:
Ik ga in Italië wonen, maar kom dan gewoon drie keer per jaar naar jullie toe gevlogen voor dat haardvuurtje en die whisky, mag dat?![]()
quote:Neem ik olijfolie en allerlei lekkere dingetjes mee.
Túúrlijk! Mits whisky met jullie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, mits:
[..]
Mag je in een van onze self catering cottages verblijven als je dat leuk vindt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef Duderella het volgende:
Wel knap, als je onder één boom in je hangmatje kunt liggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |