quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
dit is ook leuk:
van B&G:
Van S&T:
Ja redelijk. Vooral de tomaat even kort in de pan vond ik erg lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Borisz, hoe is die Thaise schotel geweest? Lekker gelukt?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:mooie foto's zeg, Schotland is wel een gaaf land geloof ik
Pensionaris bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef golfer het volgende:
![]()
Ooit wil ik er gaan wonen als pensionair.
Ook dat of pensionado, aldus ikzelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
Pensionaris bedoel je?
Aldus Lein
Dan zou je het niet meer terug herkennen denk ik.. Was toen echt achtergesteld gebied, nu moeten ze het van (een beetje) toerisme hebben en knapt het allemaal gestaag op. Het is er dus wel iets drukker, met voornamelijk Engelse toeristen, dan Schotland. Maar moet zeggen dat het aan de zuidkant erg mee viel, de noordkant is veel drukker omdat men daar kan surfen en zo.. Maar de natuur blijft er echt fenomenaal mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Cornwall, ooit geweest eind jaren 70, met de fiets en mijn eerste vriendje. Prachtig
ja, mits:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef Duderella het volgende:
Ik ga in Italië wonen, maar kom dan gewoon drie keer per jaar naar jullie toe gevlogen voor dat haardvuurtje en die whisky, mag dat?![]()
quote:Neem ik olijfolie en allerlei lekkere dingetjes mee.
Túúrlijk! Mits whisky met jullie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, mits:
[..]
Mag je in een van onze self catering cottages verblijven als je dat leuk vindt
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef Duderella het volgende:
Wel knap, als je onder één boom in je hangmatje kunt liggen!
quote:
Isa was je brak van leuke, of van nare dingen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig gewoon, die bijna identieke foto's(ook erg mooie foto's overigens
)
Toch ook maar een keer Schotland aandoen.
Sunny, dat whiskeyschema klinkt geweldig! Vooral omdat ik whickey wèl lekker vind, maar niet zo van die sterk rokerige whiskey houd en met zo'n schema kan je precies zien welke heel sterk is en welke niet.
Hier alweer redelijk opgeknapt. Heb mijn brakheid proberen te negeren en dat helpt(normaal geen goed plan) Vandaag wel 10 uur achter elkaar heel diep geslapen, dat zal vast ook een hoop hebben gedaan.
En Dude sterkte.
Nee joh het wordt helemaal geen mooi weer. Van dat net niet weer. Niet zonnig, niet mooi herfsterig. Niks.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
Isa was je brak van leuke, of van nare dingen?
En dank voor de sterkte. het wordt keimooi weer hè?![]()
Hoihoi! Leuke dag gehad?quote:
Ja, dat is wel leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef borisz het volgende:
Wel grappig zondag wordt mijn broertje 18 en mijn opa 81.
MeMo!quote:
Net-niet weer kan ik mee uit de voeten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh het wordt helemaal geen mooi weer. Van dat net niet weer. Niet zonnig, niet mooi herfsterig. Niks.
En ik was wat ziekjes aan het worden en daar had ik eigenlijk helemaal geen zin inWas al bang dat het door zou zetten oid, maar ik knap al weer prima op. Ik kijk alleen met argusogen naar al die hoestende mensen in de trein.
Ik heb vanmorgen héérlijk in het zonnetje rozenbottelthee zitten drinken bij een vriendin en dat was reuze gezelligquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
college en werk, niet speciaal leuk dus en jij?
Broertje wel, opa nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Duderella het volgende:
Ja, dat is wel leuk!realiseren zij zich dat ook?
ik volg nu een minor: Jeugd & Criminaliteit, erg interessant ook hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen héérlijk in het zonnetje rozenbottelthee zitten drinken bij een vriendin en dat was reuze gezelligDaarna thuis lekker mijn bed ingedoken en superlang geslapen.
Ben in een opperbest humeurNou ja, ook wel eens leuk
Wat voor colleges heb je nu? Ik kan me alleen nog herinneren dat ik 'wat reuze interessant!' dacht toen je de vorige keer vertelde wat je had, maar ik ben helemaal vergeten waar het toen over ging.
Die Mexicaanse griep maakt mensen argwanend richting zieke medemensenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Duderella het volgende:
Net-niet weer kan ik mee uit de voeten!Dan kan een mens studeren zonder te verlangen naar:
1. Eindeloze plenzen warme choco met rum;
2. In de tuin op een kleedje in het gras liggen (met een mojito).
Ah, zoiets had ik ook, de afgelopen dagen: beetje grieperig, maar niet té. Ik moest vanochtend wat niesen in de trein door allergie en hoewel ik dat netjes in een zakdoekje doe, zág ik mensen licht paniekerig kijken.![]()
Hopelijk gaat het allemaal aan je voorbij joh en was dit kleine griepje alles!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Broertje wel, opa niet. Zijn geheugen is niet meer in een dus dergelijke staat dat hij nog weet hoe oud hij is. Zijn korte termijn geheugen is zo lek als een mandje. Over vroegah weet hij nog wel veel.
Ach opa is iig niet uitgevraagd, ieder kwartier krijg je de vraag hoe gaat het met je studie.
Ja, dat was het! Jeugdcriminaliteit lijkt me echt heel fascinerend. Dat groepsgedrag en ontspoord raken door je vrienden, ja, leuk!. Behalve voor de ouders dan. (mijn idee erover hoor, hier totaal niet gehinderd door enige vorm van echte kennis over het onderwerp)quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik volg nu een minor: Jeugd & Criminaliteit, erg interessant ook hoor
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die Mexicaanse griep maakt mensen argwanend richting zieke medemensenIk merk zelfs dat ik er lichtelijk door bevangen ben, het uit de weg gaan van zieke mensen. Erg lastig in een ziekenhuis overigens.
Ik zweette vanmiddag nog met dertig VU-studenten een lokaal uit. Van mij mag het snel herfstig worden. Tijdens werkdagen.quote:Denk je dat er nog een leuke nazomer gaat komen? Dat je in t-shirt rond kan lopen terwijl de herfstblaadjes zich alweer aandienen?
Ja maar dit is toch niet normaal?quote:ps: keukendebacle lijkt niet opgelost te worden in korte termijn, ik vrees dat ik creatiever in de keukenloze keukenmaaltijden zal moeten worden.
Hij bedoelt het allemaal goed jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, maar wel lief dat hij zich er zo voor intereseert, toch?
Moet je een Hoorcollegezaal kapen, heb je nergens last van. Daarin staat de airco op te koudquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Duderella het volgende:
Ik zweette vanmiddag nog met dertig VU-studenten een lokaal uit. Van mij mag het snel herfstig worden. Tijdens werkdagen.En dat we dan allemaal heer-lij-ke weekenden hebben.
![]()
Ik heb geen idee! Ik voel me een beetje ontheemd, zo zonder keuken. Is toch een belangrijk onderdeel van mijn huis hè. En Ross komt de 28ste en die verwacht vast dat ik me als keukenprinses ga ontpoppen, maar ik ben dus de keukeprinses-sans-cuisine. Eerste dag maar sushi doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Duderella het volgende:
Ja maar dit is toch niet normaal?![]()
Waarom plaatsen ze geen tijdelijke keuken? Stel je had een kind daar rondlopen of zo. Hadden ze je dan ook zo laten zitten?
Herkenbaar. Buiten straalt de zon, jij zit in mouwloos shirtje te vernikkelen in je collegezaal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
Moet je een Hoorcollegezaal kapen, heb je nergens last van. Daarin staat de airco op te koud.
Ik zal het morgen voor je uittypenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, dat whiskeyschema klinkt geweldig! Vooral omdat ik whickey wèl lekker vind, maar niet zo van die sterk rokerige whiskey houd en met zo'n schema kan je precies zien welke heel sterk is en welke niet.
Ik stond te druipen in de Talisker-winkel van de destilleerderij over een hele speciale Talisker-fles, maar 199 pond vond ik toch net iets te vel voor een flesje van 70 cl.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Dude: Slainthe to you to dearTalisker gaat er hier ook goed in, goeie keuze
![]()
Ik heb 'gelukkig' geen (groot)ouders die zo hun laatste jaren hebben gesleten. Lijkt me echt geen prettig gezicht. Je moet ze daar maar achterlaten en kunt zelf nu eenmaal niet, zoals vroeger misschien, de volledige zorg op je nemen. Dat lijkt me een heel moeilijk gegeven. Is je opa zelf daar wel gelukkig of tevreden, denk je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij bedoelt het allemaal goed ja. Wel jammer iemand in zo'n verzorgingshuis te zien zitten.
Ja maar de VU komt naar mij hè? (Omdat we TV-/radiostudio's hebben etc.) En in Zwolle zitten we in noodlokalen, tot januari. Wárm!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet je een Hoorcollegezaal kapen, heb je nergens last van. Daarin staat de airco op te koud.
Maar ik snap eigenlijk niet dat je het niet met de woningbouw hebt opgenomen. Waarom accepteer je dit dan zo maar? (Er even vanuitgaande dat je geen rechtzaak hebt lopen nuquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Ik voel me een beetje ontheemd, zo zonder keuken. Is toch een belangrijk onderdeel van mijn huis hè. En Ross komt de 28ste en die verwacht vast dat ik me als keukenprinses ga ontpoppen, maar ik ben dus de keukeprinses-sans-cuisine. Eerste dag maar sushi doen
Ik wil dat schema ook wel! Ik begin net met whisky-drinken hè, dankzij die twee spoken in dat gekke hotel in Schotland. Dus ik kan nog wel wat duiding gebruiken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zal het morgen voor je uittypenHet schema wat ik al gepost had helpt ook al een heel eind op weg..
Oh en beterschapjes nogEn succes met je raw food
![]()
@ Dude: Slainthe to you to dearTalisker gaat er hier ook goed in, goeie keuze
![]()
Maar vanavond Lagavullin-avond, was weer jummie.. misschien zo nog een heel klein drupje en dan denk ik dat ik wel lekker zal slapen.
Nou ja, ik ben stiekem ontzettend blij dat ik eindelijk een nieuwe keuken krijg (zonder huursverhoging) en ze hebben al uitgebreid hun excuses aangeboden en ik ben helemaal niet zo van dat aanklagerige en boos wordende. Alemaal verspilde energie. Ik neem altijd maar aan dat zij ook hun best doen en mij niet expres in de troep laten zitten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:59 schreef Duderella het volgende:
Maar ik snap eigenlijk niet dat je het niet met de woningbouw hebt opgenomen. Waarom accepteer je dit dan zo maar? (Er even vanuitgaande dat je geen rechtzaak hebt lopen nu). Ik bedoel: Dit is niet normaal Isa. Of vind je zelf van wel?
Wat leuk dat we nu toch in elk geval zijn naam weten! Ik vind het zó gaaf![]()
Isa and Ross, sitting in front of an microwave, kissing!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |