Ik geef ze helegaar niks. Ik ben een plantenhater in het diepst van mijn gedachten. Daar valt mijn mensenhaat bij in het niet.quote:
volgens wie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Buschetta het volgende:
Zal het nog even opsommen.
Suikerfeest in Nederland begint op Maandag.
Omdat enkele gelovigen nog de kalender uit hun "vaders" land volgen moet de Nederlandse staat/gemeente haar planningen aanpassen daaraan.
waar hebben we het eigenlijk over ?
onzin. sorry. ik nuanceer me helemaal kapot, altijd. maar wat ik nu zeg, was twee jaar geleden volkomen afgebrand of leverde een halve ban op met al die notes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik een nuancering heb gezien van jou.![]()
Verder weet ik het allemaal niet meer. Beetje moe.
ik dacht dat je plant het metafoor was van een kut. van mij wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik geef ze helegaar niks. Ik ben een plantenhater in het diepst van mijn gedachten. Daar valt mijn mensenhaat bij in het niet.
Maar de Koran komt toch ook uit hun "vaderlanden"? Waarom vind je dat wel relevant?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Buschetta het volgende:
Omdat enkele gelovigen nog de kalender uit hun "vaders" land volgen moet de Nederlandse staat/gemeente haar planningen aanpassen daaraan.
De Koran komt van god volgens deze lieden dus ik zie ook niet wat de relatie is tot het feit dat ze dus de kalenders uit die landen waar ze vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar de Koran komt toch ook uit hun "vaderlanden"? Waarom vind je dat wel relevant?
[..]
Maar ze nemen hun religie toch ook mee uit hun "vaders"landen? Volgens jou kan je ze op basis van dat punt dan al ongeintegreerd noemen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De Koran komt van god volgens deze lieden dus ik zie ook niet wat de relatie is tot het feit dat ze dus de kalenders uit die landen waar ze vandaan komen.
Dat is een teken van slechte integratie.
Als je de koran leest dan staan die regels er vrij nauwkeurig in. Dus moslims die die niet naleven zijn dus ook erg slecht bezig. Dus die opmerking gaat niet op.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar ze nemen hun religie toch ook mee uit hun "vaders"landen? Volgens jou kan je ze op basis van dat punt dan al ongeintegreerd noemen.
waar staan ze dan precies? welk hoofdstuk?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je de koran leest dan staan die regels er vrij nauwkeurig in. Dus moslims die die niet naleven zijn dus ook erg slecht bezig. Dus die opmerking gaat niet op.
En ja ongeintegreerd dus.
waar staat dat in de Koran?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
vasten op zijn koran's is gewoon keihard met mannen vreten als de zon ondergaat. en mama en dochters mogen de restjes in de keuken eten.
joepie de fucking poepie, wat een vasten!
Jij hebt niets te maken met de wijze waarop anderen daarover denken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je de koran leest dan staan die regels er vrij nauwkeurig in. Dus moslims die die niet naleven zijn dus ook erg slecht bezig. Dus die opmerking gaat niet op.
Dan hanteer je wel een rare definitie van integreren om te beginnen. Je vindt echter wel dat de ene wijze van het berekenen van de dag waarop het suikerfeest valt, boven de andere gaat (ondanks dat je beide vormen, tekenen van ongeintegreerd-heid vindt). Heb je hier nog een verklaring voor of komt het je nu gewoon goed uit?quote:En ja ongeintegreerd dus.
Surah Baqarah Hoofdstuk 2quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
waar staan ze dan precies? welk hoofdstuk?
volgens mij ken jij geen marokkanen?quote:
gast!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Regelnummer? Want dat is het grootste hoofdstuk zie ik.
Nee maar je zei op z'n Korans. Daarom.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij ken jij geen marokkanen?
Als het om "feiten gaat" is de Koran het directe woord van god. Maar als het om traditie gaat uit het vaderland heeft dat een streepje voor op het "woord" ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij hebt niets te maken met de wijze waarop anderen daarover denken.
Anders lees je hem zelf even... toen ik dat deed kwam ik er meteen achter hoe ziek dat geloof is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Regelnummer? Want dat is het grootste hoofdstuk zie ik.
Nogmaals, jij hebt niets te vertellen over de manier waarop een andere zijn geloof belijdt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als het om "feiten gaat" is de Koran het directe woord van god. Maar als het om traditie gaat uit het vaderland heeft dat een streepje voor op het "woord" ?
Dat komt omdat je geen weerwoord hebt. Waarom vind je het acceptabel dat het suikerfeest op maandag valt, als je dat een teken van ongeintegreerd-heid vindt, als je zondag niet accepteert met exact datzelfde argument.quote:Op die andere onzin ga ik geeneens op in.
tja dat gedoe krijg je als je een kalender baseert op de maanquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef IHVK het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)-het-Suikerfeest.ece
http://www.bndestem.nl/al(...)feest-op-een-dag.ece
Probleem met dit soort dingen is dat iedereen zijn eigen mening erover heeft. Majah verder niet echt boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |