Nee, ik stond daar met mijn mond vol 32 tanden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:00 schreef reetveter het volgende:
Je scheet hem 37 kleuren, zeg maar eerlijk.
Poieszquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De blijheid om over zoiets onbenulligs zo'n topic te openen druipt er vanaf.
Poisquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:08 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe spreek je Poiesz eigenlijk uit?
A) Je blijft niet staan, je gaat naar hem toe en boscht hem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:07 schreef Renesite het volgende:
Die kerel stond gewoon zo te kijken
[ afbeelding ]
Dan heeft het
A) geen zin om te blijven staan
B) het is een zinloze discussie
C) alles wat je zegt komt niet aan
D) een paar tikken krijgen van een tokkie heeft nog minder zin
[..]
Poiesz
Overprized klein supermarktje die in het noorden van het land te vinden is.quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat het een supermarkt uit Fryslân is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Overprized klein supermarktje die in het noorden van het land te vinden is.
Beter een nutteloos klaag topic dan weer een bericht op de frontpage dat iemand neergestoken is door een tokkie wegens het aanraken van zijn fiets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Chain_Reaction het volgende:
Vroeger werden er nog weleens wat tikken uitgedeeld op straat om dergelijke zaken, maar tegenwoordig sprint men naar huis om een topic te openen over een nietszeggend, alledaags voorvalletje.
Ik weet niet wat erger is.
En Drenthe, Flevoland en 2 filialen in Groningenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat het een supermarkt uit Fryslân is.
De volgende keer zet ik hem op een parkeerplaats. Ken je lache.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die z'n fiets overal tussenproppen
Mwah, ik vind het beide bijzonder laag en kan ze beide bijzonder goed missen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Sakura het volgende:
[..]
Beter een nutteloos klaag topic dan weer een bericht op de frontpage dat iemand neergestoken is door een tokkie wegens het aanraken van zijn fiets.
Als er geen plek meer is in de fietsenstalling,zet je hem op een andere plaats waar wel plek is, is dat zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:19 schreef Renesite het volgende:
De volgende keer zet ik hem op een parkeerplaats. Ken je lache.
Dat brengt me bij het volgende:quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Overprized klein supermarktje die in het noorden van het land te vinden is.
Het leven in de provincie drijft de mens langzaam tot waanzin..quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat brengt me bij het volgende:
Waarom ga je naar een overprized klein supermarktje in het noorden van het land?
Als je denkt een punt te maken moet je wel weten wat je zegtquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:24 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als er geen plek meer is in de fietsenstalling,zet je hem op een andere plaats waar wel plek is, is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Fiets afstand? Anders pak je de auto, moet je naar de andere kant van het dorp om daar voor 50cent goedkoper hetzelfde te halen? (Albert Heijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat brengt me bij het volgende:
Waarom ga je naar een overprized klein supermarktje in het noorden van het land?
Originele reactie man...quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:01 schreef leetzors het volgende:
Je gaf geen commentaar. Nee je rende fietste snel naar huis om een topic te openen!
En wijzen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:52 schreef DirkZz het volgende:
Je moet er gewoon bij blijven staan en hem de hele tijd boos aankijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |