Allemaal met wasknijpers op de neus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:17 schreef Acinonyx het volgende:
Wees blij dat ze überhaupt nog op je verjaardag komen, al is het alleen voor de mogelijk gratis taart en drinken
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef lenme het volgende:
Dit is wel een cadeau uit de categorie subtiele hints
Nee gewoon 2 losse deoflessen, die van axequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:17 schreef star_gazer het volgende:
Zeker zo'n leuk voorverpakt doosje van adidas of puma, met zo'n fantastisch luchtje, een sponsje, een zwembril of een douchezeepje erbij? Dat zijn van die beleefdheids-cadeaus van 5 a 10 euro bij de etos, speciaal voor mensen die je eigenlijk niet veel waard zijn
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, op zijn volgende verjaardag gewoon teruggeven met een knipoog, "je hebt het harder nodig dan ik."
het zal ongetwijfeld lekkerder ruiken dan je eigen geur, anders krijg je geen deo cadeauquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
ook nog de soorten die ik ongelooflijk vindt meuren
Ben benieuwd naar jouw definitie van subtiel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef lenme het volgende:
Dit is wel een cadeau uit de categorie subtiele hints
Dat is eigenlijk nog ergerquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee gewoon 2 losse deoflessen, die van axe
ook nog de soorten die ik ongelooflijk vindt meuren
subtieler dan gewoon in iemand zijn gezicht durven te zeggen dat die onmeunig meurtquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw definitie van subtiel.
De taart is een leugen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef Folmer het volgende:![]()
![]()
WHeHEhE !@#i2j53j1eqld:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEB JE TAART?
![]()
Vuige portal-spelertquote:
Groot verschil tussen een simpele deofles en een parfum. Deo vind ik essentieel, dus zoiets zou ik niet als verjaardagskado doen. Net als dat ik je ook geen boterham of een fles water voor je verjaardag geefquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:34 schreef Snowcold het volgende:
Ik geef het wanneer ik niks kan bedenken voor iemand.Ligt er ook aan wie het geeft, hoewel ik als vrouw zijnde graag zoiets krijg. Lekkere douchegel, deo of parfum en een puf om je mee in te zepen. Mijn ex vriend heeft het een keer gegeven omdat ie financieel niet erg breed zat en ik vond het toch wel een lief kadootje! Natuurlijk compenseerde hij het ook met andere dingen, maar toch.
Weet 't niet exact, maar ik geloof dat eau de parfum geconcentreerder is dan eau de toilette.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef star_gazer het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil is tussen eau-de-toilette en parfum?
Wat is dan aftershave? En eau de cologne?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:06 schreef julian6 het volgende:
eau de toilette is voor mannen, parfum voor vrouwen.
dacht ik begrepen te hebben van de mevrouw bij de drogist
Moet mevrouw toch eens op cursusquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:06 schreef julian6 het volgende:
eau de toilette is voor mannen, parfum voor vrouwen.
dacht ik begrepen te hebben van de mevrouw bij de drogist
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef julian6 het volgende:
eau de cologne geen idee, is volgens mij ook een eau de toillette maar zit dan in een flesje wat je gewoon open moet maken ipv spuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |