Allemaal met wasknijpers op de neus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:17 schreef Acinonyx het volgende:
Wees blij dat ze überhaupt nog op je verjaardag komen, al is het alleen voor de mogelijk gratis taart en drinken
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef lenme het volgende:
Dit is wel een cadeau uit de categorie subtiele hints
Nee gewoon 2 losse deoflessen, die van axequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:17 schreef star_gazer het volgende:
Zeker zo'n leuk voorverpakt doosje van adidas of puma, met zo'n fantastisch luchtje, een sponsje, een zwembril of een douchezeepje erbij? Dat zijn van die beleefdheids-cadeaus van 5 a 10 euro bij de etos, speciaal voor mensen die je eigenlijk niet veel waard zijn
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, op zijn volgende verjaardag gewoon teruggeven met een knipoog, "je hebt het harder nodig dan ik."
het zal ongetwijfeld lekkerder ruiken dan je eigen geur, anders krijg je geen deo cadeauquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
ook nog de soorten die ik ongelooflijk vindt meuren
Ben benieuwd naar jouw definitie van subtiel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef lenme het volgende:
Dit is wel een cadeau uit de categorie subtiele hints
Dat is eigenlijk nog ergerquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee gewoon 2 losse deoflessen, die van axe
ook nog de soorten die ik ongelooflijk vindt meuren
subtieler dan gewoon in iemand zijn gezicht durven te zeggen dat die onmeunig meurtquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw definitie van subtiel.
De taart is een leugen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef Folmer het volgende:![]()
![]()
WHeHEhE !@#i2j53j1eqld:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEB JE TAART?
![]()
Vuige portal-spelertquote:
|
Forum Opties | |