Lees jij nog maar eens terug wat hier vanochtend weer allemaal opgebiecht isquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bijna vriendje? Wanneer wordt ie nou je echte vriendje?
Ach, als je je er goed bij voelt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
Al voel ik me wel een beetje een hoer omdat ik een fuckbuddy heb
Ga jij me nu een preek geven over relaties, Wilma?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bijna vriendje? Wanneer wordt ie nou je echte vriendje?
edit: laat maar.![]()
se xamam amorquote:
Dus mexico is no go? Of is dat al uit de doeken gedaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slet
Kijk naar mij, hou het op 1 man
Je voelt je meer als een hoer als je geen FB hebt maar de sex haalt bij wisselende partners hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
Ach. Je weet dat ik dat soort dingen moeilijk vindquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, als je je er goed bij voelt.
Maar ik weet het niet allemaal zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je voelt je meer als een hoer als je geen FB hebt maar de sex haalt bij wisselende partners hoor.
je bent hier vast in goed gezelschapquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
Je hebt mijn pm wel genegeerd trouwensquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet allemaal zeker.
En het brengt geld in het laatje...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, als je je er goed bij voelt.
daarom toch, je bent nog jong en dan mag je zulke dingen toch ook proefondervindelijk zelf gaan vast stellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet allemaal zeker.
Ja, mijn hypotheek moet ook betaald worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En het brengt geld in het laadje...
Geen preek, maar een vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ga jij me nu een preek geven over relaties, Wilma?
JIJ![]()
Ik ga voor dat laatste~!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen preek, maar een vraag.
Tuurlijk, kan ik advies geven over relaties. *kuch* beste stuurlui staan aan wal *kuch*
Nee hoor, gooi het maar op life experience en 8 jaar Ricky Lake
Denk iedereen ooit wel eens een keer iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mijn hypotheek moet ook betaald worden.
Ik heb het serieus wel eens aangeboden gekregen.
Verleiding....... weerstaan
das je geweten, sweetie. Leading another man on.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ach. Je weet dat ik dat soort dingen moeilijk vind
Hoereren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Denk iedereen ooit wel eens een keer idd
AANGEBODEN... niet ondernemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoereren?
Like, voor geld?
Waaaaarom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En dan kijk je naar dat geld en denk je: Moet ik me nou beledigd voelen.... of het gewoon aannemen? Ey, it's easy money! ..... Afgewezen. Ik kan 't niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je, eigenlijk. Bahquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
AANGEBODEN... niet ondernemen
Ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan kijk je naar dat geld en denk je: Moet ik me nou beledigd voelen.... of het gewoon aannemen? Ey, it's easy money! ..... Afgewezen. Ik kan 't niet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan kijk je naar dat geld en denk je: Moet ik me nou beledigd voelen.... of het gewoon aannemen? Ey, it's easy money! ..... Afgewezen. Ik kan 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |