Xag je foto, je lijkt wel wat op de oudere broer van KK.quote:
Hoi Mamaloequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
Vorig topique
[HOMO] 2590# Waar nosotros swappen for joy
En hier verder met al uw onzin
vooruit...
PIPO![]()
![]()
krijg ik niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 maal koffie voor het strijkijzer![]()
Jij kijkt echt met leche in je ojos af en toe, je hebt alláng gekregenquote:
asiasquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 maal koffie voor het strijkijzer![]()
claro!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Iedereen aan het wachten, k*tjes? LOL
sorry, viel het op manolo?
volgens mij was dat niet leche.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jij kijkt echt met leche in je ojos af en toe, je hebt alláng gekregen
Ohh....quote:
Paar nummers heeft ze gedaan. Waaronder Strong Black Vine. God-ver-domme zeg... ik heb hara nog NOOIT o tekeer horen gaan. Alsof ze bezeten was, ogen draaide weg, grunten, schreeuwen.... maar o zo zuiver. Echt... dat was NIET normaalquote:Kwam haar nieuwe album uit de verf?
Heel veel!quote:Deed ze ook weer de oude bekende nummers?
Erg! En ze had haar Bosendorfer en synthesizer, en halverwege werd die laatste verruild voor haar orgel.quote:Hoe was ze bij stem?
Wist je dat ze in Nov met een nieuw album uitkomt weer?quote:kamervragen, kamervragen
Sorry ik ging voor je lippen, I tried I triedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij was dat niet leche.![]()
nou, wie zei dat?
een vluggertje in de siestaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sorry ik ging voor je lippen, I tried I tried
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh....
[..]
Paar nummers heeft ze gedaan. Waaronder Strong Black Vine. God-ver-domme zeg... ik heb hara nog NOOIT o tekeer horen gaan. Alsof ze bezeten was, ogen draaide weg, grunten, schreeuwen.... maar o zo zuiver. Echt... dat was NIET normaal
[..]
Heel veel!
Zoals:
Zelf opgenomen.
[..]
Erg! En ze had haar Bosendorfer en synthesizer, en halverwege werd die laatste verruild voor haar orgel.
[..]
Wist je dat ze in Nov met een nieuw album uitkomt weer?
Pledge erover, klaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |