Nou lekker veel werk, ook niet even de laatste 6 delen toevoegenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:57 schreef DutchTrain het volgende:
Ik vond de OP aanpassen al weer genoeg werk
En wat is er mis met een simpele doch doeltreffende topictitel in deze tijden van crisis en herstel
Nee, ik wilde meepraten in ZUU en dit is het account waar ik mod op ben geweestquote:
verstandigquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef Isegrim het volgende:
Mijn mod-account is al heel lang geleden door de shredder gegaan.
Bij jou op je balkonquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Morgen trouwens ramadan/100 topics bbq?![]()
Mooi weer en zulks
Laatste mogelijkheid voor een ramadan-BBQ.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Morgen dag voor suikerfeest. Veel geregel enzo
Vuile account-dief!quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatste mogelijkheid voor een ramadan-BBQ.
Is goed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mag ook, moet iedereen wel een stoel mee nemen
Of het park. Einde van de zomer vieren
Dus zondagavond kunnen we beter binnenblijven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Morgen dag voor suikerfeest. Veel geregel enzo
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is goed.
Vandaag al laat geworden met de Popronde
Erg plezant
Nog even geen mooi weer, maar dat komt wel ... wie zouden er komen ondertussen ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben voor! Als onze topicturk toch nog wil komen, hij moet immers ook eten, dan hoor ik graag
Pics!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, wordt het nog zonnig of wat? Ik zit hier in m'n uberzomerse outfit te wachten tot die wolken eens weg gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |