Als je aan het sparen bent voor je mount dan loont het om solo de graveyard van SM te doen. Als Druid heb ik hier in ongeveer twee dagen tijd 40 goud verdient. Als je stealth hebt kun je langs de guards lopen in het begin tot je aan bent gekomen bij de Forlorn Cloister. Hier heb je alleen level 32 elites en groepjes van 3 level 33s, moet goed te doen zijn. Per mob dropt er iets van 4 silver, respawn rate is redelijk hoog, je kunt vrijwel non stop killen. Verder droppen er ook wel aardig wat items die vaak goed te verkopen zijn op de AH. Dit was voor mij echt de ideale manier. Gisteren een paar keer geganked in maraudon door een groep van 4 lvl 60 alliance, terwijl ik samen met een guildgenoot aan het questen was, na 3x had ik het wel gezien en ben ik maar onze lvl 20 guildies in ganskbrad hill gaan helpen om lvl 40'ers te ganken. Hoe kan ik mijn lvl ganken naar een betere respawn rate?
Klacht: dat dus
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.