Die taskbar is ook gewoon 100% pure winquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef jslavenburg het volgende:
Totaal eens, Ik noem windows 7 kortweg door de bocht ook wel:
Vista met de snelheid van XP
Ja, dat vonden ze in Cupertino ook al een tijdjequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Die taskbar is ook gewoon 100% pure win
Vandaar dat het ook pas 7 jaar in Mac OS X zit. Maargoed beter goed gejat dan verzonnen in Redmondquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vonden ze in Cupertino ook al een tijdje
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef jslavenburg het volgende:
Totaal eens, Ik noem windows 7 kortweg door de bocht ook wel:
Vista met de snelheid van XP
En de bibliotheken vind ik ook handig en functioneel, samen met een Aeropeek waar je wel wat aan hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Die taskbar is ook gewoon 100% pure win
(al was het wel even wennen)
Dan ligt het toch aan wat anders vermoed ik, ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef redrum76 het volgende:
vind het een bagger OS lekker gamen kan je niet op W7, Flash is sloom en windows media streamen op uitzendinggemist ook traag als een slak.
Heb het er gisteren opgepleurt gaat er nu weer af!
En ze willen graag OSX na-apen lukt ze nevver nooit met hun goedkope LIDL uitstraling. Blijf wel bij XP
Daar is de 1e hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef redrum76 het volgende:
vind het een bagger OS lekker gamen kan je niet op W7, Flash is sloom en windows media streamen op uitzendinggemist ook traag als een slak.
Heb het er gisteren opgepleurt gaat er nu weer af!
En ze willen graag OSX na-apen lukt ze nevver nooit met hun goedkope LIDL uitstraling. Blijf wel bij XP
Wat een klote systeemquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef redrum76 het volgende:
Oja heb geen klote systeem :
Core2Duo 3GHZ
Radeon 3870
4 GB DDR2 1066mhz
X64 XP is de slechtste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
X64 XP is de slechtste uitvinding ooit
Whehe, ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
X64 XP is de slechtste uitvinding ooit
En dit ben ik serieus niet met je eens. Ik ben ook echt een grote XP fan en was enorm sceptisch over W7, zeker gezien de ervaringen met Vista, maar serieus, zet een pc aan met Win7 en zodra je bent ingelogd kan je er gelijk mee werken, Bij WinXP duurt dat nog zeker een minuut tot twee minuten voordat ie alles op de achtergrond heeft opgestart.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:
Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
Veel hardware problemen.quote:
En drivers die niet goed werken.quote:
* Meldtquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer meld zich de eerste Linux nerd weer, om Windows af te kraken?
Gast..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Dibble het volgende:Blijf gewoon bij XP man, 10x sneller. XP X64 20x sneller. Enige voordeel win7 is DX11 en tesselation support voor de nieuwe DX kaarten verder bagger OS. Ik snap niet waarom alles doorzichtig en plastic moet lijken. Vreet onwijs veel resources. Nog maar niet te spreken of die widgets die men op het bureaublad heeft:, ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Meldt
Al kraak ik win7 niet af, ik vind linux gewoon fijner werken. en heb zelfs vista op mijn pc staan naast linux (jaja! Ook al is het alleen maar voor GTA4maar toch)
Vista was voor mij wel de laatste duw die ik nodig had om windows voor 99% voorgoed vaarwel te zeggen.
[rant]
Maar mooi dat er nog zoveel mensen blij zijn met een antiek OS met een fris schilletje
[/rant]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |