Er zit in anna paulowna een groothandel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef Stout het volgende:
Dank jullie !!
Hoe plak je die fondanten op de cakejes ? Met wat botercreme ?
zal eens even speuren naar een winkel in de buurt van Heerhugwaard
Ik doe ze ook het liefste op een plank met cellofaan! Het gebeurt alleen nog wel eens dat ze 'm een dag eerder ophalen en dna doe ik het liever in een doos. Ook geef ik meestal een doos mee voor als ze over hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef Taartje het volgende:
Kan inderdaad met wat botercreme Stout, maar je zou ook van wat poedersuiker met siroop of wat een soort lijm maken. Gewoon heeeeel dun op de blaadjes smeren, bijv. met een klein kwastje. Net zo makkelijk
Lips, de meeste taartjes die ik tot nu toe heb gemaakt hadden een doorsnee van 15 cm. Wil op de beurs in oktober wat nieuwe bakpannen kopen, wrs van 20 cm. Daarnaast vind ik het leuker om taartjes te verpakken in cellofaan, dan in een witte doos, vandaar!
Mocht het nou niet lukken in Anna Paulowna Stout dan zou je ook evt. nog naar Hoorn kunnen rijden. Daar zit de winkel van maakjetaart.nl Ze zitten gewoon in het centrum.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:01 schreef Stout het volgende:
dankje Kings, moet toch nog voor wat anders naar Anna Paulowna
Ze zeggen altijd: niet in de koelkast maar in de kelder ofzo bij max 18 graden. Anders kan de bekleding gaan smelten. Al heb ik het vaak met succes in de koelkast gedaan en sommige taarten (met bijv slagroom) moeten in de koelkast... Even zoeken naar wat werkt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:08 schreef Jooppiejj het volgende:
ojaaa vraagje! hoe kan ik hem nou het beste bewaren??
wauw.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Lips het volgende:
Je eerste taart en meteen een puzzel!!! Ik ben al wat taarten verder en heb nog steeds niet gepuzzeld
Wanneer krijgt Jeroen de taart?
Ik heb vandaag weer 3 taarten gemaakt (2 grote en 1 meptaartje) maar die foto's mogen nog niet onlineTaarten worden morgen opgehaald en zondag pas aangesneden.
Wel inmiddels foto's van de rijbewijs taart die ik een aantal weken geleden heb gemaakt. Verjaardag is inmiddels geweest dus foto's mogen openbaar!! (Heb de foto's overigens niet zelf gemaakt, heeft de moeder van de jarige gedaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net even zitten tellen, het is nu 26 weken geleden dat ik mijn workshop heb gedaan (waar het allemaal mee begon) en heb vandaag m'n 26e taart gemaakt![]()
Wat een prachtige taart!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Lips het volgende:
Je eerste taart en meteen een puzzel!!! Ik ben al wat taarten verder en heb nog steeds niet gepuzzeld
Wanneer krijgt Jeroen de taart?
Ik heb vandaag weer 3 taarten gemaakt (2 grote en 1 meptaartje) maar die foto's mogen nog niet onlineTaarten worden morgen opgehaald en zondag pas aangesneden.
Wel inmiddels foto's van de rijbewijs taart die ik een aantal weken geleden heb gemaakt. Verjaardag is inmiddels geweest dus foto's mogen openbaar!! (Heb de foto's overigens niet zelf gemaakt, heeft de moeder van de jarige gedaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net even zitten tellen, het is nu 26 weken geleden dat ik mijn workshop heb gedaan (waar het allemaal mee begon) en heb vandaag m'n 26e taart gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |