En ze doen het licht aan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef qonmann het volgende:
iets met phillips ?
gloeilampjes zolang het nog kan..quote:
hopelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Officiele opening van het Evaluon, en ze stellen het vandaag open voor het publiek?
We zullen maar eens wat gokken, anders gebeurt er niets
sorry, nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ok deel 1:
De bevrijding van Eindhoven is vandaag precies 65 jaar geleden.
Daarvoor wordt ieder jaar een route georganiseerd, die door mensen vanuit het hele land gereden wordt. En dan zie je inderdaad smurfen, kuikens, trompetten, you name it.
Dat zei ik toch net?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ok deel 1:
De bevrijding van Eindhoven is vandaag precies 65 jaar geleden.
Daarvoor wordt ieder jaar een route georganiseerd, die door mensen vanuit het hele land gereden wordt. En dan zie je inderdaad smurfen, kuikens, trompetten, you name it.
Check de vraag dan nog even. Bestaat uit 2 delen schreef ik, iedereen is al volop deel 2 aan het raden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zei ik toch net?En hoezo deel 1, wat moeten wij nu dan nog raden?
Illuminatie is trouwens niet het antwoord.quote:'sinds 2002 is de illuminatie uitgegroeid tot een route van 20 km door alle stadsdelen Eindhoven, die van einde en ver wordt bezocht met fiets, auto en touringcars
Ja, bevrijding is deel 1 en dat wordt gevierd (deel 2) met een lichtfestival of lichtopstoet of zo. Of moet het ook nog een specifieke naam hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Check de vraag dan nog even. Bestaat uit 2 delen schreef ik, iedereen is al volop deel 2 aan het raden.
Ik had mijn bericht ge-edit, jij had het gepost vóór mij dus je hebt m goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef skittelman het volgende:
de lichtjesroute :d
duh :p al 5 jaar trotse eindhovenaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had mijn bericht ge-edit, jij had het gepost vóór mij dus je hebt m goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |