toch wel grappig dat van het hele verhaal van wilders alleen dat is blijven hangenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb een tegenidee gehoord, en dat was een belasting op hoofddoekjes. Ik weet niet welke vand e alternatieven ik het meest kutte vind.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel grappig dat van het hele verhaal van wilders alleen dat is blijven hangen
Vind je dat grappig? Die man wordt van jouw en mijn belastingcenten goed betaald en nog beter beveiligd, en het enige wat hij over weet te brengen is dat kutidee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel grappig dat van het hele verhaal van wilders alleen dat is blijven hangen
De rest van zijn geneuzel was gewoon triest, maar dit idee was zo belachelijk dat iedereen het onthoudt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:56 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Die man wordt van jouw en mijn belastingcenten goed betaald en nog beter beveiligd, en het enige wat hij over weet te brengen is dat kutidee.
Ik vind het dieptriest als ik heel eerlijk ben.
Om toch nog enigzins serieus te zijn (In KLBquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
Mijn klacht is dus de Nederlandse schijn democratie.
En terecht ook. Het merendeel van de 'nee'-stemmers had toch geen idee waar ze nou tegen stemden en deden het alleen maar "omdat de overheid ons voorliegtquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef Toryu het volgende:
Toen in het referendum over de EU een meerderheid op 'Nee' stemde, werd het uiteindelijk toch 'Ja'.
Dus nee, Nederland is geen democratie.
Hij doelde op die andere vrouw, die belasting op vlees wilde invoeren! Ook doelde hij op de Islamitische landen waar christenen en andere religieuze gemeenschappen behalve de Islam ook de wind van voren krijgen als zij een kerk willen bouwen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
Ik heb een tegenidee gehoord, en dat was een belasting op hoofddoekjes. Ik weet niet welke vand e alternatieven ik het meest kutte vind.
"Maar zij doen het oohook!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij doelde op die andere vrouw, die belasting op vlees wilde invoeren! Ook doelde hij op de Islamitische landen waar christenen en andere religieuze gemeenschappen behalve de Islam ook de wind van voren krijgen als zijn een kerk willen bouwen.
Terecht of niet, als er een referendum wordt gehouden, moet de regering zich daar aan houden. In een gezonde democratie tenminste.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En terecht ook. Het merendeel van de 'nee'-stemmers had toch geen idee waar ze nou tegen stemden en deden het alleen maar "omdat de overheid ons voorliegt". Democratie moet tegen dergelijk tuig in bescherming worden genomen, en die mensen zouden dus hun stemrecht moeten inleveren.
En het volk moet moreel gezien zichzelf informeren voordat ze stemmen. Wanneer zij zich laten leiden door onderbuikgevoelens, geven ze zelf al aan dat ze ongeschikt zijn om politieke beslissingen te nemen en kan imo hun mening terzijde geschoven worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:22 schreef Toryu het volgende:
[..]
Terecht of niet, als er een referendum wordt gehouden, moet de regering zich daar aan houden. In een gezonde democratie tenminste.
Je hebt gelijk dat de burger slecht geïnformeerd werd ten tijde van het referendum, maar ik voel nog steeds niet zo veel voor een Verenigde Staten van Europa.
Daar ben ik het met je eens, hoe wil je dan het probleem aanpakken? De wereld moet het eens, eens worden, gewoon een wereldregering waar alle volkeren van alle landen op mogen stemmen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
"Maar zij doen het oohook!!"
Wat heeft een in Nederland geboren Iranees te maken met het regime in Iran? Precies, niets. En toch meent Wilders dat zij een zondebok zouden moeten vormen.
Als mensen te dom zijn moet je democratie afschaffen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En terecht ook. Het merendeel van de 'nee'-stemmers had toch geen idee
Ik wil het aanpakken door de Nederlandse normen en waarden te behouden, als in Iedereen is gelijk, en ieder mag doen wat hij wilt zonder een ander tot last te zijn. En belasting heffen op het feit dat iemand zo graag een hoofddoekje wilt dragen valt daar totaal niet onder.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens, hoe wil je dan het probleem aanpakken? De wereld moet het eens, eens worden, gewoon een wereldregering waar alle volkeren van alle landen op mogen stemmen!
We hebben in Nederland heel, heel dringend behoefte aan een correctief referendum :quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om toch nog enigzins serieus te zijn (In KLB):
Anyway...
Doe eens een serieus en werkend voorstel om het te veranderen.
Zo zie ik het graag! Diep van binnen zijn Nederlanders gewoon hippies. Hippies die de weg zijn kwijt geraakt en weer in balans moeten komen met zichzelf elkaar en de natuur, zodat alles weer chill wordt, iedereen weer mag blowen en elkaar respecteert en in zijn waarde laat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik wil het aanpakken door de Nederlandse normen en waarden te behouden, als in Iedereen is gelijk, en ieder mag doen wat hij wilt zonder een ander tot last te zijn. En belasting heffen op het feit dat iemand zo graag een hoofddoekje wilt dragen valt daar totaal niet onder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |