Ik wilde het net posten.quote:
Het over Ruud van Nistelrooij die net terug na een jaar niet kunnen voetballen weer geblesseerd is.quote:
tijdens het juichen !!!!!quote:
Serieus ?quote:
dat is wat ze zeiden bij het sportjournaal.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb sinds dit weekend eigenlijk zo'n teringhekel aan FOK! en die hele kliek dat ik enorm veel zin heb om de boel te verstieren en de waarheid te zeggen. Maar ja, ik heb geen banknopje en die stinkerds wel
Ja, dat zeg jij nou zo gemakkelijk maar ik weet wel beter golfert.quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is en blijft een vermakelijke vrijetijdsbesteding en absoluut niet de moeite waard om je echt ergens druk om te maken.
jammer dat er vaak anders gedaan wordtquote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef golfer het volgende:
Het is en blijft een vermakelijke vrijetijdsbesteding en absoluut niet de moeite waard om je echt ergens druk om te maken.
Voor ons ben je nog steeds bijzonder.quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Suijk het volgende:
Voelde ik me eindelijk speciaal met dat ZUU, is het al weer dicht.
Het hangt blijkbaar in de lucht; ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb sinds dit weekend eigenlijk zo'n teringhekel aan FOK! en die hele kliek dat ik enorm veel zin heb om de boel te verstieren en de waarheid te zeggen. Maar ja, ik heb geen banknopje en die stinkerds wel
Inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Suijk het volgende:
Voelde ik me eindelijk speciaal met dat ZUU, is het al weer dicht.
Om dezelfde reden als ik?quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het hangt blijkbaar in de lucht; ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |