Ja daarom vraag ik het ook natuurlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja jij zou toch komen helpen?
ja vraag dan wanneer je kunt komen helpenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het ook natuurlijk![]()
* lookinforyou gaat naar haar bedje
Nog veel gezelligheid hier
Jakkes. Doe jij het samen met een negerin?quote:
Golfert moest dat nou echt ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Doe jij het samen met een negerin?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Doe jij het samen met een negerin?
quote:
Doe holle bolle Gijs de groetenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:33 schreef maril het volgende:
op weg naar de efteling
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:31 schreef lookinforyou het volgende:
Middag Hoolsjes![]()
Terug van de voetbal weer.
Justin en team gewonnen vandaag![]()
Oh ja en ik ben leidster dit seizoen
Op Sport 1, dit weekend gratis te zien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waar is de Davis cup wel te zien.
Idioot dat het niet bij de NOS is.
Ok kan het niet ontvangen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Op Sport 1, dit weekend gratis te zien.
Dank voor die tip. Heb het meteen even opgezet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:32 schreef borisz het volgende:
Op Sport 1, dit weekend gratis te zien.
Ja klotequote:Op zaterdag 19 september 2009 17:05 schreef SCH het volgende:
Iedere scheet wordt bij de NOS uitgezonden maar de Davis Cup niet, ik was er speciaal voor gaan zitten
Ze hebben anders een heel leuk Gay-tv kanaal hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:12 schreef SCH het volgende:
En al dat gezeur met dat Sport 1 dan weer gratis is. Ik ga toch echt geen digitale tv nemen, daar is mijn leven te leuk voor
Dat deed het nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben anders een heel leuk Gay-tv kanaal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |