Ja, ben nog steeds op zoek naar een goede oppasquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zodat ze daarna met die van jou rond kan sjouwen?![]()
Krijgen we Ruben er dan wel bij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds op zoek naar een goede oppas
Maar ik ben wel in een dik kwartier klaar met alle namen invullen!quote:
das helemaal ergquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar ik ben wel in een dik kwartier klaar met alle namen invullen!
geen knuffels meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand nog een mooie pakkende regel die ik op een foto van Leander kan zetten voor op het graf van zijn opa?
Maar hij is al heel lang doodquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef chacama het volgende:
[..]
geen knuffels meer
geen kusjes meer
maar wel in mijn hartje
voor altijd
zoiets?
Snelle tante PM. Jij bent zeker ook zo'n wandelend telefoonboek?
ah joh, dan kan ie het al heel lang niet meer lezen ookquote:
Mwa, dat was ik wel, maar nu niet meer (omdat je via telefoonboekfuncties mensen belt tegenwoordig).quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef chacama het volgende:
Snelle tante PM. Jij bent zeker ook zo'n wandelend telefoonboek?
Vroegahh.. toen er nog geen mobiele telefoons waren, kende ik ook bijna elk telefoonnummer uit mijn hoofd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mwa, dat was ik wel, maar nu niet meer (omdat je via telefoonboekfuncties mensen belt tegenwoordig).
Wel (her)ken ik veel kentekens van auto's van bekenden.
de goedkoopste zijn 50 euro per stuk..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef chacama het volgende:
Je mot ok nie naar de duuste kijkuh!
Tja, als ie al langer dood is... uhm
Nooit in het echt... maar wel van verhalen
ook ik noem je opa
Ja vroeger ken ik ook teveel nummers uit mijn hoofd en nu ken ik nog nummers van vroeger waar vast niet meer die mensen wonen waar ik de nummers van ken...
Klopt, maar ik heb er inmiddels eentje. Ze zijn namelijk al wel verkrijgbaar voor die prijs. In alle kleuren, als het maar zwart isquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Vicky het volgende:
Das erg PM
maarruuh Rewimo, die EEE aanbieding gaat dus dinsdag in??
nahhh dat denkik nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef chacama het volgende:jammer hoor vicky... wordt toch maar weer de dvd kijken.... of je wordt verrast door hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |