abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:10:40 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72890785
Beterschap voor de kindjes.
Hé Bixje, ben je weer opgeknapt?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72890844
jahoor, ik klink nog wat snotterig maar voel me weer prima.

beterschap voor Bep! en andere zieken natuurlijk ook, ben niet zo goed bijgelezen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:13:23 #228
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72890901
Pranzo di ferragosto of Los abrazos rotos dan!
En daarbij geloof ik dat ik maar lekker voor Pranzo zou gaan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:15:08 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72890958
Ik heb trouwens geen idee voor een film voor je. Laatst bij HP in de voorfilmpjes zagen we vanalles voorbij komen wat we wilden zien, maar dat ben ik allang weer kwijt

Wij gaan zo aan stokbrood met paturain nog een heel klein beetje vieren dat mijn vorig weekend jarig was
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72891024
ah kijk, die Pranzo had ik volledig over 't hoofd gezien. maar de beschrijving klinkt inderdaad als echt iets voor ons! tnx!!
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:18:59 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72891126
Mooi zo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72891353
Pranzo = lunch
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:26:05 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72891394
Kijk, daar ben je na 20.00 uur sowieso wel weer aan toe, toch?
pi_72891422
ik bedoel maar!
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:28:49 #235
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72891488
Lois ook in eindhoven?

Films ben ik al jaaaaaren niet meer geweest. Wil nu echt naar de storm. En dat moet in de bioscoop!

beterschap met beppie
pi_72891758
ik las zo'n (tamelijk) negatieve recensie over "De storm" dat ik daar niet zo'n zin meer in had. maar ja, 't is ook wel riskant om je daar teveel door te laten leiden.

ik twijfel nog of we die van 19.45u kunnen halen, dan kunnen we daarna lekker aan de borrel(hapjes). anders wordt 't die van 21.45, ook leuk, want dan kunnen we vooraf borrelen etc, maar dan ben ik bang dat we in slaap vallen tijdens de film. (wij hebben allebei echt een erge reputatie op dat gebied).
wat mij betreft kan die vroege tijd wel, maar vriendin? en ze is in gesprek - uiteraard . ach, reserveren kan vast morgen ook nog wel. hoop ik!
pi_72891793
En anders sla je de film gewoon over en ga je alleen maar borrelen
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:39:18 #238
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72891847
Heb geen recensies gelezen, behalve dan het stukje bij sbs waarbij overlevenden er naar keken en met tranen in hun ogen het eind zagen. Dat was voor mij genoeg om het te willen zien. Als zij de herrineringen erbij krijgen, dan moet het voor mij een aardig beeld schetsen van wat de mensen van vroeger hier meegemaakt hebben.
pi_72892411
Ik zou Harry Potter nog graag willen zien
En er is dit weekend een animatiefilmfestival in Amsterdam maar daar heb ik niet eens tijd voor

Ik moet ineens denken aan woensdag. Er was een studiedag op school dus Morris was vrij. 's Middags ben ik naar de Centrale Bibliotheek geweest met de kinderen want dan lezen ze voor met aansluitend knutselen.
We zitten dus te wachten op het voorlezen in een soort minitheater en dat heet de Annie M. G. Schmidtzaal. Er stond een enorme foto van Annie en Morris vroeg mij: 'Komt die mevrouw zo voorlezen?'

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 18-09-2009 23:13:01 ]
pi_72892956
snoopy, dat (overslaan) zou ook best nog eens kunnen. maar de film is haar verjaardagskadootje aan mij, dus dat lijkt dan ook zo ondankbaar he.
pi_72893012
Morris

HP is de laatste film die ik heb gezien in de bios met onze Pathe Unlimited. Die wilde ik per se nog zien in de bios voor ik zou bevallen en dat is dus gelukt Verder ben ik voor de verandering eens absoluut niet op de hoogte wat er draait
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72893055
chacama, juist over het eind (met echte opnamen van de watersnoodramp) was de recensie wel positief."Deze fragmenten emotioneren meer dan de rest van de film." aldus NRC Handelsblad.
pi_72893574
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

vroeg ik me ook al af, weet wel dat ze nog een keer terug is gekomen om te vertellen dat ze bevallen was van een dochter
(lola geloof ik)
Is altijd zo jammer hé, je leeft zo mee met iemand en ineens *poef* is die user er niet meer, of laat niets meer horen of...
#geen
pi_72893697
ben ook benieuwd hoe 't met carmella is nu dan! en met haar ava.

miss_sly, jij hebt the best excuse ever natuurlijk. heerlijk cocoonen nu! ik zou inmiddels toch wel weer iets beter op de hoogte kunnen /willen zijn. maar 't komt er niet zo vaak van.
pi_72893995
ik ben woest..razend zelfs

diegorekloteaso buren vonden het een leuk idee om een puppy te nemen (terwijl ze hoogzwanger is en ze in een 2kamerflat wonen)
maar nu zijn zij elke avond de hort op en dat kreng blaft aan 1 stuk door

met als resultaat dat Elin de hele nacht op is omdat ze niet kan slapen door dat geblaf kindje is bekaf en huilt heel zachtjes, zelfs daar is ze te moe voor
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:46:51 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72894147
Oh bah Kleurdoos..tijd voor een goed gesprek met de buren? :-/
Ik heb hier ook een slaapniet. Die zat te suizen van de koorts dus een paracetamol gegeven en daar werd ze zo hyper van dat ze als een dolle door het huis aan het rennen was met een theedoos, en poppen, en een horloge wat ze weer van de kast gegrist had
Nu maar weer in bed gestopt maar ze is nog niet echt aan slapen toe, zeg maar
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72894370
ach bix, jij hebt het gewoon druk met andere zaken en dan is op de hoogte blijven niet zo gemakkeijk

KD dat is heel rot. Idd maar eens in gesprek met ze? Arme Elin

En arm gebakje beterschap!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72894402
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah Kleurdoos..tijd voor een goed gesprek met de buren? :-/
Ik heb hier ook een slaapniet. Die zat te suizen van de koorts dus een paracetamol gegeven en daar werd ze zo hyper van dat ze als een dolle door het huis aan het rennen was met een theedoos, en poppen, en een horloge wat ze weer van de kast gegrist had
Nu maar weer in bed gestopt maar ze is nog niet echt aan slapen toe, zeg maar
ook lekker.. horloges..hier ook erg intrek, vooral om op te kauwen

anyway, meiske ligt op bed, slaapt nu.
Buren zijn thuis, Muul heeft ze even vriendelijk toegesproken en ze waren nogal onder de indruk van zijn 2 meter. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, ben benieuwd wat
ze merken het over een maandje vanzelf wel.. als hun lieve hondje hun eigen baby de hele nacht wakker blaft.
(wij hebben de politie ook al even een belletje gedaan) Het is nu al de zoveelste keer en het is van het type 'sjonnies'die ook hun vrienden om 2:00 naar boven laten schreeuwen of lekker laten toeteren.
We blijven maar vriendelijk vragen of ze rekening met ons willen houden
pi_72898398
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef bixister het volgende:
ik ga morgen met een vriendin naar de film maar heb de hele filmladder.nl al uit en nog niet echt een film gezien waar ik direct warm voor loop... heeft iemand hier misschien een goede tip? (hij moet wel voldoen aan 2 criteria: draaien in Utrecht en niet vroeger dan 20..00u beginnen.
Als je van hard houdt, dus echt grof en van Quentin Tarantino dan zou ik naar Inglorious Bastards gaan. Die film is echt zo mega goed. En anders een andere aanrader is De Storm.
pi_72898402
-dubbdel- het is nog vroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')