Oh goshquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en zo'n boerenvlegel die erbij probeert te horen door stoer te doen met dolby surround op z'n mobieltje
Laptopmicrofoon is waardeloos.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iedereen hier die t kan ga ik ooit eens ontvoeren en dan dwing ik jullie allemaal om voor
mij te spelen!
Wanneer ga je dát eens doen op je livestream Maisnon?
ik heb ook geen idee hoe zoiets werkt. Ik thuis zelf zo'n apparaat en daar kan maar weinig aan tippen en een mobieltje al helemaal nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:17 schreef Maisnon het volgende:
Dolby surround op je mobielkan je die als een soort transformer uit elkaar halen en rondom je neerzetten
Ohhh da's cool!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laptopmicrofoon is waardeloos.
Maar ik wil wel even wat opnemen
Ik blijf wel anoniem als ik ben dus mn stem zul je niet horen
straks wordt jij ook ontmaskerd als manquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laptopmicrofoon is waardeloos.
Maar ik wil wel even wat opnemen
Ik blijf wel anoniem als ik ben dus mn stem zul je niet horen
*Proest en verslik*quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
straks wordt jij ook ontmaskerd als man
quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
straks wordt jij ook ontmaskerd als man
misschien ben je dat ook en doe je je hier voor als 20 jarige, eeuh, meisje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik ben gewoon een ouwe viespeuk.
Misschien voel ik me van binnen gewoon wel een behaarde rochelkoning van 46
dat zei kb ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, er zit vast wel meer achter mij dan zo op het eerste oog, maar niks wat voor hier belangrijk isik ben in ieder geval wel mezelf en wel de persoon in mn fotoboek
True that!quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
na de recente ontmaskeringen verbaas ik me nergens meer over
Maar je bent wel een ouwe viespeuk zeg je net zelfquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, er zit vast wel meer achter mij dan zo op het eerste oog, maar niks wat voor hier belangrijk isik ben in ieder geval wel mezelf en wel de persoon in mn fotoboek
Nee, maar ik ga t ninja-youtubenquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:28 schreef Maisnon het volgende:
ik zal even heel kort iets gitaren + bonus hidden instrument haha
Hoop dat je beirut kent
Dus dat.. Slome krengenquote:
Voor het treinen bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wel leuk dat ik nog steeds betaald word
jazeker, ik krijg betaald tot ik thuis ben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor het treinen bedoel je?
Dat is wel fijn dan idd! Zo'n *******kaartje is al duur zat
Whahaha dat is wel n strakke actiequote:Op vrijdag 18 september 2009 03:35 schreef jitzzzze het volgende:
jezus, de conducteur is met z'n goede been uit bed gestapt. Schreeuwd ineens keihard door de speakers 'goedemorgen of goedenacht, u mag kiezen'
De hele coupe schrikt wakker en zit figuurlijk tegen het plafond aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |