Jeuj!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, je maakt t wel heel verleidelijk nu idd..
Ik kom graag bij mensen die piano kunnen spelen
Wie weet ooit eens
Als ik centjes had (en dichter in de buurt woonde)quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jeuj!
Kan iemand mij geld sturen? Ik heb geen zin om eerst te moeten pinnen vppr ik eten kan halen.
inmiddels wel ja. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig toch.. Het is dan ook vrijdag.. Mag best
quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
inmiddels wel ja. Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik speel een soort van gitaar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:51 schreef Dqod het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die piano (of akoestische gitaar) spelen?
Als ik ja hoor ga ik jaloers worden maar goed
Jeez, wat doe je zo lang al wakker danquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ben al een goede 21 uur wakker, weet t allemaal niet meer zo goed
Welke soort?quote:
van 9 tot 5 college en vanaf 9 uur weer werken. Moet nog zeker 2 uur voordat ik kan slapen. En dat 2 uur slapen en weer collegequote:Op vrijdag 18 september 2009 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeez, wat doe je zo lang al wakker dan
Je moet wel aan je rust denken natuurlijk
*Ik klink echt als een moedertje geloof ik*
P.s Waarom ruik ik in godsnaam Djarum kruidnagel sigaretten![]()
Ik kan een beetje piano spelen, met nadruk op een beetje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:51 schreef Dqod het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die piano (of akoestische gitaar) spelen?
Als ik ja hoor ga ik jaloers worden maar goed
Jeetje da's ja nie gezond mien kearlquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van 9 tot 5 college en vanaf 9 uur weer werken. Moet nog zeker 2 uur voordat ik kan slapen. En dat 2 uur slapen en weer college
Haha ok okquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan een beetje piano spelen, met nadruk op een beetje.
Ik heb mijn Roland E-nogwat ooit aan iemand weggegeven, en nu doe ik het niet meer, maar erg goed was ik toch al niet.
gezond is inderdaad anders. Ik snak echt naar een pilsjequote:Op vrijdag 18 september 2009 02:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje da's ja nie gezond mien kearl
Ik leef met je mee!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:02 schreef jitzzzze het volgende:
maar wel leuk uitzicht in de trein en ik heb autodrop!
dronken 16 jarigen die michael jackson keihard aan t luisteren zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
s'nachts in de trein is mooi!
En autodrop
* Dqod passed een biertje
Lolzzquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dronken 16 jarigen die michael jackson keihard aan t luisteren zijn
Ghehehe dan moet je m ff vragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:09 schreef jitzzzze het volgende:
alleen mag die conducteur-vogel de kachel wel aan doen. T is stervenskoud hier
en zo'n boerenvlegel die erbij probeert te horen door stoer te doen met dolby surround op z'n mobieltjequote:
Iedereen hier die t kan ga ik ooit eens ontvoeren en dan dwing ik jullie allemaal om voorquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:12 schreef Maisnon het volgende:
Akoestische gitaar check
Ik had net een stukje geimproviseer en ik had waarschijnlijk een vlaag van inspiratie want het klonk mooien een beetje oosters vanwege de scale waarin ik perongeluk terecht kwam
hij zal t zelf toch godver ook wel koud hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehehe dan moet je m ff vragen
Maar wat is dat voor n domme trein dan..
Ik zit altijd lekker warm als ik moet reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |