Nope, maar ik heb TBE wel gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
Alleen werkt zo'n einde niet zonder de film te hebben gezien
The Truman Show ken ik en die was tof.
Beste einde ooit vind ik toch Planet Of The Apes.
Vriendin van me ook, dat was een dolle avond van haren vasthouden en emmers onder hoofden schuiven.quote:
quote:
Maar ik kots niet!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vriendin van me ook, dat was een dolle avond van haren vasthouden en emmers onder hoofden schuiven.
Whaha ohh bahbahquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vriendin van me ook, dat was een dolle avond van haren vasthouden en emmers onder hoofden schuiven.
Die speelde ik aan het begin van de avond nog!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu is t tijd voor een lekker deuntje
EUHMM HALLOOOOO wie is er hier nou blauwquote:
Ach ik kan daar wel goed tegen.quote:
Je lokt me alleen maar uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMM HALLOOOOO wie is er hier nou blauwik weet het beter.
(..)
Ohhh.. Bedoel je nou dat je t zelf speelde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die speelde ik aan het begin van de avond nog!
Net als
Uiteraard!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhh.. Bedoel je nou dat je t zelf speelde?
Sorry mijn hersens werken een beetje traag vandaag
Yann Tiersen
Die wil ik ook kunnen spelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die speelde ik aan het begin van de avond nog!
Net als
Ik heb net een broodje knakworst gegeten, kankerlekker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je lokt me alleen maar uit.
Ik zit te twijfelen om naar de piet patat te gaan.
Da's mooi!! Dan vind je dit ook wel mooi, denk ik:quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu is t tijd voor een lekker deuntje
Oi oi oi.. Ik wil t horen Zh..quote:
Ik luister nu die bovenste..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's mooi!! Dan vind je dit ook wel mooi, denk ik:
Die is niet zo heul moeilijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die wil ik ook kunnen spelen!
Ik kan nog maar 1,40 euro vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje knakworst gegeten, kankerlekker.
En nu ga ik slapenkusjes!
Dan moet je maar hier komen (hihi, hij zij...)quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oi oi oi.. Ik wil t horen Zh..
Ik ben verzot (jaja woordkeuze) op pianospel
Dan droom ik helemaal weg
Kun je deze ook?
Nou, je maakt t wel heel verleidelijk nu idd..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die is niet zo heul moeilijk.
[..]
Ik kan nog maar 1,40 euro vinden.
Welterusten.
[..]
Dan moet je maar hier komen (hihi, hij zij...)
En nee.
Gezellig toch.. Het is dan ook vrijdag.. Mag bestquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:48 schreef jitzzzze het volgende:
druk hier, op dit achterlijke tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |