Oh, toch wel.quote:
Jeetje, dat zijn dan al 4 verschillende eindes..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Wacht dees is met baby zelfmoord
Hoeveel eindes zijn er wel niet
Oh, die niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Dat vind ik de meest heftige, die heb ik ook het eerst gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
quote:
Deze is idd heftig! En t mooist.. Nja meest toepasselijk ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat vind ik de meest heftige, die heb ik ook het eerst gezien.
quote:
Rewind selecta!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
sssssenooooob ...ym ni dna doolb ym ni sssssssekaaaaaaaahs eht tog ev'I
Hij staat bij mij ook zeer hoog in het vaandelquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hey dat is mijn lievelingsfilm.
Eindes kunnen een film maken en breken omdat het het laatste is wat je meeneemt. Een paar van mijn favoriete film-eindes:quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze is idd heftig! En t mooist.. Nja meest toepasselijk ofzo
Maar ik had alleen dat einde met t Oasis nr. maar gezien
Maar die vind ik alsnog beter dan die andere 2
En om die reden kan ik het einde met t nr. van Oasis óók nog wel waarderen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eindes kunnen een film maken en breken omdat het het laatste is wat je meeneemt. Een paar van mijn favoriete film-eindes:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |