Goede PMquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Oh God, ik ga helemaal stuk hier. Waar zijn sjimz en BS achter de schermen om het mee te delen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Oh God, ik ga helemaal stuk hier. Waar zijn sjimz en BS achter de schermen om het mee te delen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:16 schreef Grulez het volgende:
Ik werd om 12.25 wakker gebeld waar ik toch bleef... De taxi () genomen naar Aduard en toch de 2e helft nog gespeeld. Daarna nog met het 3e meegedaan en dat op 1 kop thee.... Nu kapot.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:16 schreef Grulez het volgende:
Ik werd om 12.25 wakker gebeld waar ik toch bleef... De taxi () genomen naar Aduard en toch de 2e helft nog gespeeld. Daarna nog met het 3e meegedaan en dat op 1 kop thee.... Nu kapot.
Jij dacht, laat ik wat relschoppers in VBL optrommelen in de SC?quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij dacht, laat ik wat relschoppers in VBL optrommelen in de SC?
Zometeen eens aan zak 2 van dit jaar beginnenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ].
Zak 1 van dit jaar is alweer bijna op.
Wat zegt dat dan over jouw ploeg?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:20 schreef Robinhoo het volgende:
GVD VERLOREN VAN EEN KK PLOEG DIE NIET KAN VOETBALLEN.
Ik ben zo kwaad.
3-2 verloren. Zij 3 kansen 3 goals. Serieus, wij minstens 15 kansenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan over jouw ploeg?
Het balletje kan raar rollen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
3-2 verloren. Zij 3 kansen 3 goals. Serieus, wij minstens 15 kansen
Naja ik heb ook 3 opgelegde kansen gemist.Het lukte gewoon niet.
De 3e helft is het beste, als je op zo'n manier hebt verloren. Gewoon zo'n kut verlies verzuipen.quote:
Het Ajax-effect van eerst.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
3-2 verloren. Zij 3 kansen 3 goals. Serieus, wij minstens 15 kansen
Naja ik heb ook 3 opgelegde kansen gemist.Het lukte gewoon niet.
Noooooooooooooooooooooooo nog meer chicks hier.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooo nog meer chicks hier.
Krijg ik een stijve van.quote:
quote:
Dude Daniane is lief!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooo nog meer chicks hier.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neu laat die chiks hier maar komen, GEIL
Joa eens.quote:
Is nu bezig op Comedy Central.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, de roast of Bob Saget; hoe geniaal.
De meest briljant harde grappen een uur lang. Als je die ergens vandaan kan halen, moet je het zeker kijken
.
Nee, niks [/Raymania], want ik, in tegenstelling tot jou, scheld niet met kanker.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Superheld het volgende:
Stervende hoeren wedstrijd. Die krijgen van mij nog wat te heuren
En dan ook nog grieperig, toppie[/Raymania]
Heerlijk iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
Golfer, smerig stuk bejaard smegma dat je hier rondloopt.
zaterdagavondreltopic!
Ach, kanker lucht op snapjequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, niks [/Raymania], want ik, in tegenstelling tot jou, scheld niet met kanker.
Bier en gratis hoeren voor iedereen!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, niks [/Raymania], want ik, in tegenstelling tot jou, scheld niet met kanker.
Al oud, Happel was eerder! Maar ik snap niet dat men zoveel aandacht geeft aan een oude verbitterde vent die denkt dat ie zelf de aarde heeft gesticht. Laat hem lekker brallen, hij heeft zelf namelijk ook de 6 planken uitgevonden en voor dat je het weet ligt ie er tussen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
Golfer, smerig stuk bejaard smegma dat je hier rondloopt.
zaterdagavondreltopic!
Gratis hoeren, contradictio in terminisquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bier en gratis hoeren voor iedereen!!!
Om de vrede te bewaren.
Ik plaatste een citaat van een wijs man uit Woensel West, iets aangepast op mijn situatie!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
goede tekst.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Superheld het volgende:
[..]
Al oud, Happel was eerder! Maar ik snap niet dat men zoveel aandacht geeft aan een oude verbitterde vent die denkt dat ie zelf de aarde heeft gesticht. Laat hem lekker brallen, hij heeft zelf namelijk ook de 6 planken uitgevonden en voor dat je het weet ligt ie er tussen.
Ja, misschien om te zeggen in de boze, echte wereld, maar typen?quote:
Sinds wanneer komen er wijze mannen uit EIndhovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik plaatste een citaat van een wijs man uit Woensel West, iets aangepast op mijn situatie!
Oohja sorry ik hoor: KK te typen hequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, misschien om te zeggen in de boze, echte wereld, maar typen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |