en volgens Janmaat was NL al vol.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:27 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nou pas dat die onderste in een zwembad is
iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
lekker baantje trekken is er niet bij daar
Houniet, je MOET deze luisteren. Prosac kan het misschien ook nog wel waarderen. Wat een tracklist zegquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef Breach het volgende:
01-kaskade_-_another_night_out-sat-09-06-2009-talion
Eerste seizoen is top, tweede seizoen vond ik geen reet aan...ik ga maar eens kijken of het 3e leuk is want die is net begonnen zie ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:52 schreef Happel het volgende:
Eerste seizoen van Californication gedownload. Benieuwd of het wat is.
Die is echt goed inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef Breach het volgende:
01-kaskade_-_another_night_out-sat-09-06-2009-talion
Was gisteravond in Praag.quote:
Gewoon even in de magnetronquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gisteravond in Praag.
Hey, ff iets serieus gasten, ik had gisteren vier halve literblikken bier in de vriezer gedaan en aangezien ik in slaap gedonderd was, heb ik ze vergeten eruit te halen. Met flessen weet je dat het al einde verhaal is, maar de blikken zijn nog dicht, hoewel 1 van de 4 aan de onderkant uitgedeukt is. Maar als ik ze nu ontdooi, zijn ze dan nog te zuipen?
Neen. Althans.. niet meer als daarvoor. Meestal is de alcohol gescheiden van de rest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar als ik ze nu ontdooi, zijn ze dan nog te zuipen?
Nog ff een naschop van die kutdag van gisteren dus.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen. Althans.. niet meer als daarvoor. Meestal is de alcohol gescheiden van de rest.
Post die tracklist eens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Houniet, je MOET deze luisteren. Prosac kan het misschien ook nog wel waarderen. Wat een tracklist zeg
Ik had toen geen SCC dus heb sowieso geen kaartje kunnen regelen. Kga morgen ff in de stad ergens kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:24 schreef denthemen het volgende:
Aanvoerder, nog naar Venlo morgen?
Die kan ik dus niet vindenquote:
verrekquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:00 schreef borisz het volgende:
Tijd om Davis Cup te gaan kijken. Live op sport1. Dit weekend voor iedereen met een kastje te ontvangen
.
What else is new!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:29 schreef Happel het volgende:
Godver, de godver. Californication gedownload, is het een nagesynchroniseerde. Tyfusmoffen.
Nee, nee. Normaal ben ik heel vrolijk (help me, sjimz), maar vandaag heb ik echt zin om overal op te kankeren, alles af te kraken en zuur te reageren.quote:
Hey kruidnoot van me. Leeg je PM-inbox eens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ].
Zak 1 van dit jaar is alweer bijna op.
185%quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey kruidnoot van me. Leeg je PM-inbox eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |