Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bijna m'n vrouw ook... En dank je, ik stond zelf ook verbaasd..
.
Gadverdamme, dat krijgt m'n zusje altijd te etenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef pfaf het volgende:
Mooi excuus om de super van hun voorraadOlvarit
te af te helpen.
[ afbeelding ]
WAAAAATTT????quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef toma het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat krijgt m'n zusje altijd te eten
Gore prutzooi.
Dat krijg ik wel vaker te horen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef toma het volgende:
[..]
Wil jij soms zeggen dat je de peuter-fase nooit bent ontgroeid?
Laatst 2 potjes gehaald voor mn neefjequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef pfaf het volgende:
Mooi excuus om de super van hun voorraadOlvarit
te af te helpen.
[ afbeelding ]
Wiki geeft antwoord:quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:45 schreef Bananenman het volgende:
Even iets heel erg willekeurigs: ik las laatst dat Grazer AK tegenwoordig in de 3e (!) divisie in Oostenrijk speelt. Wat zijn die bizar afgezakt dan? Een paar jaar geleden stond ik nog in de Arena naar de CL voorronde Ajax - Grazer te kijken...
Lach maar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ho ho, dan moet je er nog wel bij zeggen dat je klaar bent om jezelf voor een trein te storten.
Vrijdagmiddag. Lekker weer. Weekend. Vroeg weg.quote:Trein ongeluk In tussen Hilversum - Naarden Bussum
Vanmidag om 16.25 uur is een persoon voor de trein gekomen op de traject Hilversum-Naarden Bussum. Rond 18.30 uur zal de treinen weer rijden.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Geil heur. Vandaag gekregen samen met broekje met nr 9.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lach maar.
[..]
Vrijdagmiddag. Lekker weer. Weekend. Vroeg weg.
Dan mag je ook sterven als je zoiets flikt.
Ik moest lachenquote:Last Nite Kanye woke me up sayin, I'm gonna let u finish sleeping,but I wanna let u no that Martin Luther King's dream was better!
Inderdaad. Ik heb echt regelmatig het idee dat ik ellende meemaak. Maar die gozer is er gewoon voor geborenquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:31 schreef Aanvoerder het volgende:
De suprematie van de ellende van Raymania is niet te doorbreken.![]()
quote:
Daar heb je dus MSN voorquote:
Nu is 't een makkie. Is die markt in Gouda ofzo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:56 schreef RayMania het volgende:
Hij staat vlakbij een mannetje in het wit.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:55 schreef pfaf het volgende:
Bij het treintje, rechtshalf.
Overigens had ik er net al bijna weer een gepost, maar ik kon me nog inhouden. Ik had zelfs geen 'grapje' van lachvandedag.nl gepost.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:56 schreef RayMania het volgende:
Hij staat vlakbij een mannetje in het wit.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
Overigens kan ik dus uren 1,5 minuut naar die Wally-tekeningen kijken
Het zouden zomaar vakantiefoto's van je kunnen zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:27 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nou pas dat die onderste in een zwembad is
lekker baantje trekken is er niet bij daarquote:
Ik vond het anders best een aardige film.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef sjimz het volgende:
kut ray.
ben je weer gevraagd als mod?quote:
geen idee, ik heb de film nooit ontmoet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond het anders best een aardige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |