quote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat je moeder sex had gehad met een neger!
Dat zou kunnen, maar is niet de reden waarom ik er zo uitziequote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat je moeder sex had gehad met een neger!
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je zokijkt als je foto's ziet, eerder zo
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:17 schreef TNA het volgende:
Pics. En wel NU.
Hmm...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zwart/wit foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Gadverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh gek, een armquote:Op donderdag 17 september 2009 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een foto van m'n duo penotti arm maken
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Gadverdammedas blauwe lucht hooorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beetje mijn paint skills af te kraken"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
zo?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zei de voorkant niet de zijkant
Daar lijkt het redelijk op jaquote:
Het zal je leren.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar lijkt het redelijk op jaAlleen ben ik nu gewoon donkerbruin geworden waar het eerst rood was.
tvpquote:Op donderdag 17 september 2009 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een foto van m'n duo penotti arm maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |