Rashad is een goede coach. Hij heeft de juiste coaches om hem heen en hij weet zijn team te motiveren om hard te trainen. Daarbij luistert zijn team naar hem. Dat kan je niet slecht noemen. Wat wel slecht is is dat Rashad iemand van Rampage ging opvangen na een gevecht, wtf was dat danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef mediaconsument het volgende:
Rashad en Rampage hebben dan ook niet de beste mentaliteit. Vraag me dan ook af waarom juist zij zijn gekozen om coach te worden. Zal vast iets met kijkcijfers te maken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:37 schreef Happel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Heb je ooit naar eedere seizoenen gekeken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef mediaconsument het volgende:
Rashad en Rampage hebben dan ook niet de beste mentaliteit. Vraag me dan ook af waarom juist zij zijn gekozen om coach te worden. Zal vast iets met kijkcijfers te maken hebben.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Rashad is een goede coach. Hij heeft de juiste coaches om hem heen en hij weet zijn team te motiveren om hard te trainen. Daarbij luistert zijn team naar hem. Dat kan je niet slecht noemen. Wat wel slecht is is dat Rashad iemand van Rampage ging opvangen na een gevecht, wtf was dat dan
Heb van het vorige seizoen de finale gezien, was erg onder de indruk, en het gevecht tussen Bisping en Henderson in UFC 100 maakte het goed af. Ik heb dan ook meer respect voor deze 2 mannen, dan voor types als Rashad en Rampage.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je ooit naar eedere seizoenen gekeken?
en trouwens het team van Rashad is juist heel erg kundig.
Het is dan ook mijn mening. Vind hem een beetje een patser, daarom vond ik het ook zo mooi hoe Machida hem aanpakte. Machida bijvoorbeeld staat in mijn ogen heel wat sterker in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Paxlie het volgende:
Rashad is compleet volwassen, vind het nergens op slaan
Noem mij iemand die er niet slecht uit zag tegen Machida, wat een kut argumentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn mening. Vind hem een beetje een patser, daarom vond ik het ook zo mooi hoe Machida hem aanpakte. Machida bijvoorbeeld staat in mijn ogen heel wat sterker in zijn schoenen.
GMTAquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien laten ze Rampage wel slecht lijken omdat hij is opgestapt
quote:ForrestGriffin
so.... it looks like i'm fighting Tito Ortiz at UFC 106.
31 minutes ago from web
True, maar wie weet was hij maar 5 minuten te laat. En hebben ze het zo geedit dat het lijkt alsof hij uren later was. (met beelden vanuit de andere kleedkamer etc) Nou poste iemand een blog dat hij echt heel laat was. Maar dit soort dingen kan je dus makkelijk editen om iemand zwart te maken. (Snap je, zwartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
GMTA
Moest ik ook aan denken toen ik TUF zat te kijken.. hoe zal het in de komende weken gaan.. hoe gaan ze de episodes editten nu ze weten dat hij liever een melk drinkende barbaar speelt dan Rampage in the Cage.
Al was het natuurlijk erg dom van hem om veel te laat terug te komen en zijn fighter na het verlies niet te steunen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
om iemand zwart te maken. (Snap je, zwart!)
Maar hij is terug aan het komen, Forrest is nog steeds gezond. Zeg niet dat het makkelijk gaat worden voor Forrest of Tito. Ik zeg alleen maar dat Forrest het op cardio zou kunnen winnen. Het gaat sowieso een erg toffe match zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Absoluut niet zo eenvoudig als je het stelt Pax.
Ik ben Tito's training een beetje aan het volgen en hij is écht in shape!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar hij is terug aan het komen, Forrest is nog steeds gezond. Zeg niet dat het makkelijk gaat worden voor Forrest of Tito. Ik zeg alleen maar dat Forrest het op cardio zou kunnen winnen. Het gaat sowieso een erg toffe match zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |