met haar, t zou me niks verbazen dat ze een pussy troll heeftquote:
God, dat zou doodeng zijnquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan zo je leutert AFgebeten worden
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met haar, t zou me niks verbazen dat ze een pussy troll heeft
Auwquote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan zo vol in je leutert gebeten worden
Hij is al weg, visite.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Léon.
Nu zit je altijd zo te kankeren op die TT's.
En dan doe je het zelf.
Zie je t al voor je, een poes met vlijm scherpe tanden?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Feedback liefquote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Léon.
Nu zit je altijd zo te kankeren op die TT's.
En dan doe je het zelf.
Visualquote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Zie je t al voor je, een poes met vlijm scherpe tanden?
ach al bijt ie de eerste 10 af is dr nog meer dan genoeg overquote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan niet meer loslatenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
En dan zo lekker in je eikel, blijft bloeden. Daar sta je dan, bij het ziekenhuis
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach al bijt ie de eerste 10 af is dr nog meer dan genoeg over![]()
![]()
Als je dit soort über feedback dingen in het feedbacktopic post zal hij je niet bannen denk ik hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Maar. Ik probeer het altijd eerst hier op te lossen. Anders gaat Remlof me weer bannen.
weer eens wat anders dan 'ze sneed hem erafquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
En dan zo lekker in je eikel, blijft bloeden. Daar sta je dan, bij het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |