met haar, t zou me niks verbazen dat ze een pussy troll heeftquote:
God, dat zou doodeng zijnquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan zo je leutert AFgebeten worden
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met haar, t zou me niks verbazen dat ze een pussy troll heeft
Auwquote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan zo vol in je leutert gebeten worden
Hij is al weg, visite.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Léon.
Nu zit je altijd zo te kankeren op die TT's.
En dan doe je het zelf.
Zie je t al voor je, een poes met vlijm scherpe tanden?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Feedback liefquote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Léon.
Nu zit je altijd zo te kankeren op die TT's.
En dan doe je het zelf.
Visualquote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Zie je t al voor je, een poes met vlijm scherpe tanden?
ach al bijt ie de eerste 10 af is dr nog meer dan genoeg overquote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan niet meer loslatenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
En dan zo lekker in je eikel, blijft bloeden. Daar sta je dan, bij het ziekenhuis
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach al bijt ie de eerste 10 af is dr nog meer dan genoeg over![]()
![]()
Als je dit soort über feedback dingen in het feedbacktopic post zal hij je niet bannen denk ik hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Maar. Ik probeer het altijd eerst hier op te lossen. Anders gaat Remlof me weer bannen.
weer eens wat anders dan 'ze sneed hem erafquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
En dan zo lekker in je eikel, blijft bloeden. Daar sta je dan, bij het ziekenhuis
Ja, een vleesetende plant.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Syana het volgende:
[..]
Zie je t al voor je, een poes met vlijm scherpe tanden?
Ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Feedback
Dat topic is echt erg.
Ghiighih ik ging je laten lachenquote:
Maar dan kan ie er nog aanquote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan 'ze sneed hem eraf![]()
'
En gniffelenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ghiighih ik ging je laten lachen
Ben benieuwd wel of het gaat veranderen nu Bol weg is. Zij werd altijd aan alle kanten ingedekt en gesteund met alles wat ze zei.quote:
Staat er in monsieur.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dit soort über feedback dingen in het feedbacktopic post zal hij je niet bannen denk ik hoor
Muilkorf bedoel je.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
Maar voor zulke poesjes hebben we natuurlijk
[ afbeelding ]
Lekker knapperig
Oh, laat maarquote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of het gaat veranderen nu Bol weg is. Zij werd altijd aan alle kanten ingedekt en gesteund met alles wat ze zei.
Ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:16 schreef zarGon het volgende:
En ga nou niet overijverig een post deleten in FB.
Christ..
Klopt. In GC dacht ik?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef raaavi het volgende:
Fok had toch zo een ava-pimp-topic?
Gewoonquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
Of gewoon in een schuurtje je leutert tussen een bankschroef die je niet los kan draaien, een mes naast je. En het schuurtje wordt in de fik gezet
Wat zou jij doen?
Oh, zo kan het ook, jaquote:Op donderdag 17 september 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
GewoonIk zou met het mes de bankschroef losmaken. Maar in de eerste plaats voorkom ik dit soort situaties
![]()
Heel veel succes gewenstquote:Op donderdag 17 september 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
GewoonIk zou met het mes de bankschroef losmaken. Maar in de eerste plaats voorkom ik dit soort situaties
![]()
Jawadde. Ik blijf liever in 1 deel.quote:
de andere kant opdraaien van de bankschroef zodat ie wel los gaatquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
Of gewoon in een schuurtje je leutert tussen een bankschroef die je niet los kan draaien, een mes naast je. En het schuurtje wordt in de fik gezet
Wat zou jij doen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
dan maar anders;
Waar is het laatste deel van ..
112 bellenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
Wat zou jij doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |