wat ga jij eten?quote:
mmm net het bord schoon gelikt!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. ik krijg er honger van!
nu nog even koffie drinken?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik warm denk ik nog maar even wat Macaroni op
Zou nog even naar de oud collega's op het oude bedrijf te koffiedrinken, maar ben ik te gaar voor
Ja, zij hebben zo nachtdienst. Ik wil ook weer nachtdienstquote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm net het bord schoon gelikt!
[..]
nu nog even koffie drinken?
Bord pasta met kaas en saus in de magnetron gezet, daarna nog 2 broodjes filet americainquote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
Ik heb nog wat lasagne!
Als dat al je avondsnack is wil ik niet weten wat je overdag eetquote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bord pasta met kaas en saus in de magnetron gezet, daarna nog 2 broodjes filet americain.
PSV trouwens, komen die ff goed weg daar.
nachtdienst... nog nooit gedaan...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zij hebben zo nachtdienst. Ik wil ook weer nachtdienst
Nachtdienst
zo fijn he, savonds eten!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bord pasta met kaas en saus in de magnetron gezet, daarna nog 2 broodjes filet americain.
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nachtdienst... nog nooit gedaan...
Véélquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat al je avondsnack is wil ik niet weten wat je overdag eet
Joah, lekker altijdquote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo fijn he, savonds eten!![]()
![]()
Och, wie bepaald dat? Think for yourself, question authority.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, lekker altijd. Ook omdat het 'niet hóórt'
.
Staat toch ook tussen aanhalingstekens? Dat is bewustquote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, wie bepaald dat? Think for yourself, question authority.
quote:
jipppieeee!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef The_Dean het volgende:
Hier moeten jullie het mee doen. Dit is mijn data-verwerk en pauze plek. Dan de ruimte waar ik verder werk kan en mag ik echt geen foto's maken... ik denk zelfs dat ik met deze al in overtreding ben.
[ afbeelding ]
vet gepimpt! aleen vind ik dat stukje tussen de achtervleugel niet echt mooi...quote:
inderdaad folie, kost EUR 2000,-.... beetje duur maar goed als je het geld hebt! en het was het nieuwe chique, ik zou volgens mij gaan voor mat rood ofzo, iets veel specialers...!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Matzwart is het nieuwe chique volgens mij... naast wit. Ik vind het vaak erg stoer
Folie?
Waar werk jij in hemelsnaam dat je zulke bakken kan rijden?
ik weet het, je bent niet de enige..!quote:
drachten toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:01 schreef The_Dean het volgende:
Kom met een volgend proefritje hier eens langs![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet het, je bent niet de enige..!![]()
ga toevallig morgen nog langs mn werk, zal wel even kijken of ik niet nog even een porsche mee kan ritselen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
En ja, Drachten... maar ik woon in Damwoude... hangt er vanaf wanneer je 'proefrijd' waar ik zit
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en die spoiler mag je wel even uit je post halen!wil het nog een beetje geheim houden, als het lukt dan is het supertof, daarnaast kunnen ze fok vinden als ze op mijn naam zoeken...
slaap ze!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor jou altijd
Maar ik ga nu eerst maar eens slapen en lekker dromen over die Cayman S![]()
neuh...quote:
Iedereen weet ik niet... ik ga welquote:
zoals iedere dag!quote:
installeer dan ook gelijk Windows 7! kost je maar een half uurtje man!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen weer om half8 op maar ben nog mn laptop aan het backuppenOok net terug van repetitie + afpilsen
Ben kapot! Doe ik morgen wel als ik niet in de kroeg beland, en anders zaterdag welquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
installeer dan ook gelijk Windows 7! kost je maar een half uurtje man!
Vandaag moest ik om 08.00 al m'n nest uit hoorquote:
Krijg bijna medelijde..quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag moest ik om 08.00 al m'n nest uit hoor.
Morgen 1 college om 15.00.. tot 16.30 ofzo dacht ik, moet nog ff kijken of ik ga.
gast... dat jouwn wekker om 8 uur kan afgaan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag moest ik om 08.00 al m'n nest uit hoor.
Morgen 1 college om 15.00.. tot 16.30 ofzo dacht ik, moet nog ff kijken of ik ga.
Joah, nou.. vond 't ook verbazingwekkend. Waren dan wel een wekker en 2 op m'n telefoon ingestelde alarmen voor nodig. En alles 4 keer gesnoozed ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast... dat jouwn wekker om 8 uur kan afgaan!![]()
Mjoah, eigenlijk was 't plan dat vanavond al te doen, studentenavond enzo. Uiteindelijk niks van gekomen though.. volgende week beterquote:15:00 uur he? is wel mooie tijd om eigenlijk de vrijdag middag in te luiden in de kroeg!
Privé koekjes en snoep?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:22 schreef Puala het volgende:
Kom ik hier vanmorgen binnen.. is mijn bureau 1 grote puinhoop en zijn de trommeltjes/zakjes waar snoepgoed en koekjes in zit allemaal open en is er gigantisch van gegeten
Dat nou ook weer niet. Er staat hier gewoon een pot met geld waar iedereen bij doet etc. En daar halen wij eens in de zoveel tijd lekkers van.. En dat hebben ze nu geplunderdquote:
Alles moet in een procesbeschrijving!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:55 schreef Puala het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik in sommige proces beschrijvingen moet zetten
Maar als je niet eens weet hoe het proces gaat.. Hoe kan ik het dan beschrijven?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alles moet in een procesbeschrijving!
Alles goed daar?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef Puala het volgende:
Top 100 van donderdag 17 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
21. 119 Psychonikeo
22. 118 Puala
72. 071 The_Dean
Join the clubquote:
Dipweekje ofzo. Ben ontzettend moe, misselijk en koudquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Join the club
Waar heb jij last van?
Goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed hoor
Zin in morgen, buiten optreden
Vandaag nog wel even alles nalopen, maar dan weet ik zeker dat morgen al mijn apparatuur goed is
Uitzoeken en vragen, niet zo moeilijk toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je niet eens weet hoe het proces gaat.. Hoe kan ik het dan beschrijven?
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Dipweekje ofzo. Ben ontzettend moe, misselijk en koud![]()
En jij?
Ik zit helemaal alleen vandaagquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Uitzoeken en vragen, niet zo moeilijk toch?
Zekers! Klein besloten festivalletje, maar word vast wel gezellig... man of 100 is de schatting. En wij zijn de hoofdactquote:
Gaafquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zekers! Klein besloten festivalletje, maar word vast wel gezellig... man of 100 is de schatting. En wij zijn de hoofdact
Jaquote:
Komt vast wel goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Alles last-minute voorbereid voor bezoek van m'n docentZijn echt dingen waar ik helemaal niet van wist dat ze moesten gebeuren.
Dat lijkt me wel gaafquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
En ben sinds kort draadloos dus kan lekker overal op en van het podium rennen en springen
Ik heb vandaag een dipje.. Naja sinds gisteravond alquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Dipweekje ofzo. Ben ontzettend moe, misselijk en koud![]()
En jij?
Wat doe je dan voor muzikaals?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
Ik heb laatst ook een keer op een podium gestaan (op muzikaal gebied) maar ik scheet hem aardig
Dipjes zijn niet goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een dipje.. Naja sinds gisteravond alMaar bijna weekend dus hopelijk is het dan over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |