Lijkt me moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat beter dan van een 850?
Het feest begint al als je de sleutel omdraait en er een donkere grom vanuit het vooronder klinkt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb nog steeds nooit in een 850 gereden, dus weet niet hoe het rijdt.
Weet wel dat een 960 echt heel erg lekker rijdt, auto is vooral erg sterk in de tussensprints, echt snelwegmonster. Schakelt ook rustig nog eens op bij de 190.
Morgen bij daglichtquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef Dimitri_ het volgende:
PICS!
360 euroquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:04 schreef KosterT het volgende:
Vraagje: wat is een redelijke 360 uit 85 waard?
Waarom koop je zo veel auto's dan? Je rijdt ze toch niet allemaal tegelijk? En dat kost toch een vermogen aan verzekering en MRB?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Er is weer een 960 bijgekocht, nadat bleek dat de krukas gaar was.
Morgen of overmorgen ophalen, aanbetaling is al gedaan. Dan moeten er maar eens auto's verkocht worden, aangezien de oprit nu vol is en mijn Mercedes al in de achtertuin staat.
Nou, de Mercedes is geschorst dus kost niet zoveel, de 740 rij ik nu mee als daily omdat de ene 960 stuk is, en de andere 960 wordt dadelijk gebruikt om samen 1 goede 960 te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom koop je zo veel auto's dan? Je rijdt ze toch niet allemaal tegelijk? En dat kost toch een vermogen aan verzekering en MRB?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb ik al verteld dat ik overigens totaal geen vrije tijd heb?
Hoe komt die Benz daar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Oja, en over het uitzicht.. Uitzicht op de tuin vanuit de uitbouw..
[ afbeelding ]
Nou gewoon de deuren van de garage naar de tuin eruit gehaald en de spiegels eraf geschroeft en toen paste het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe komt die Benz daar?.. En die kan natuurlijk niet op tegen de Volvo's
Whehe, zou mij niet gelukt zijn iigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nou gewoon de deuren van de garage naar de tuin eruit gehaald en de spiegels eraf geschroeft en toen paste het.
Beide kanten 0,5cm speling ong.. lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |