abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72860741
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef Klaphark het volgende:
Hmmz

Was erg gezellig, om maar iets positiefs te noemen. Props voor Urby btw, en Suarez vond ik vrij matig. Ballen die hij normaal stil legt, schoten nu steeds van zn poot af.
Sfeertje was wel weer erg goed.

Maar gewoon echt een hoerige ploeg om tegen te spelen
Dit dus!
pi_72860778
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar alsnog zouden jullie ook gaan zeiken dat ze zo zouden spelen dus niet ineens doen alsof wij alleen janken
Feijenoorders komen niet voor het voetbal, hè.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72860825
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Omdat het een structureel probleem is. Jaar in, jaar uit loopt Ajax weer tegen dezelfde problemen aan. Het beleid faalt al ruim 10 jaar. Het accent moet weer liggen op de jeugdopleiding, niet op het kopen van spelers. Waarom wordt er 16,25 miljoen uitgetrokken voor een speler die zich nog nauwelijks heeft bewezen? Dat is toch geen Ajax beleid? .
Maar je gaat toch niet zeggen dat Ajax al 10 jaar door compleet incapabele figuren geleid wordt terwijl elke supporter het probleem zo aanwijst? Idd geen Ajax-beleid zoiets, dit valt toch wel (deels) samen met de jeugdopleiding die al tijden niet echt meer grote talenten zoals vroeger aflevert en Ajax aangewezen is op de scouting. Misschien kunnen jullie die bedragen in het vervolg beter gebruiken om de scouting van Heerenveen of Twente te kopen.

En ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als Ajacied moet je gewoon toegeven dat b.v. de jeugdopleiding bij ons al tijdenlang een stuk beter draait (zo goed zelfs dat Liverpool 4 miljoen biedt voor een A1-speler ) dus dat het niet alleen met 'het huidige Nederlandse voetbal' te maken heeft.
-
pi_72860885
Het was vrij matig
pi_72860928
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als Ajacied moet je gewoon toegeven dat b.v. de jeugdopleiding bij ons al tijdenlang een stuk beter draait (zo goed zelfs dat Liverpool 4 miljoen biedt voor een A1-speler ) dus dat het niet alleen met 'het huidige Nederlandse voetbal' te maken heeft.
Je praat hier over een extreem goede lichting van Feyenoord talenten die er aan komt.
Maar daarachter zit weer een hele goede lichting Ajax talenten die het Oranje onder zoveel jaar domineren.
Dus dat trekt zichzelf wel weer recht.
pi_72860964
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat Timisoara ook andere clubs nog wel puntjes gaat afsnoepen, of zelfs winnen. Zoals iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Over dit gelijkspel hoeven we, wat mij betreft, echt niet overdreven negatief te doen.
Zou kunnen maar die andere clubs hebben nu wel het voordeel dat ze echt gewaarschuwt zijn en de resultaten in de voorrondes niet meer als incidentje beschouwen.
-
pi_72861049
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zou kunnen maar die andere clubs hebben nu wel het voordeel dat ze echt gewaarschuwt zijn en de resultaten in de voorrondes niet meer als incidentje beschouwen.
Voetbal is helaas geen 1+1 optelsom.
pi_72861149
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je praat hier over een extreem goede lichting van Feyenoord talenten die er aan komt.
Maar daarachter zit weer een hele goede lichting Ajax talenten die het Oranje onder zoveel jaar domineren.
Dus dat trekt zichzelf wel weer recht.
Daarachter? Die zijn nu dus een jaar of 15 dus hoe kun je nu al zeggen hoe goed die zijn over een paar jaar? Pas vanaf de A1 kun je een klein beetje een beeld krijgen van hoe de aankomende lichting is, en zelfs dan nog. Maar het zou kunnen hoor, Ajax heeft (of had ) wel de kennis en ervaring in huis om een jeugdopleiding.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Voetbal is helaas geen 1+1 optelsom.
Daarom juist, het gaat om details. Jullie hebben denk ik gewoon pech dat je tegen een tegenstander moest spelen die zo onbekend was.
-
pi_72861215
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarachter? Die zijn nu dus een jaar of 15 dus hoe kun je nu al zeggen hoe goed die zijn over een paar jaar? Pas vanaf de A1 kun je een klein beetje een beeld krijgen van hoe de aankomende lichting is, en zelfs dan nog. Maar het zou kunnen hoor, Ajax heeft (of had ) wel de kennis en ervaring in huis om een jeugdopleiding.
Nou, ze zijn beter dan dezelfde lichting van Feyenoord, anders ben je geen hofleverancier van het Oranje onder zoveel.
En ook de talenten van Feyenoord moeten eerst maar definitief doorbreken.
Kort gezegd: We zullen t over een paar jaar wel zien.
pi_72861217
Ach goede lichting, laten ze het eerst maar waar maken. Voorlopig spelen ze nog allemaal in de jeugd of bij Feyenoord in het eerste. Ik herinner me nog wel dat grote clubs in Engeland een paar jaar geleden Goossens en Sarpong wilde kopen omdat ze zo goed waren. Die gasten bleken uiteindelijk toch niet zo heel goed.
pi_72861295
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]
Niet uitlachen, wel een nuance. Ajax is de enige Nederlandse club waar het elftal de laaatste twee jaar voor meer dan de helft uit zelf opgeleide spelers bestaat. Goed, Feyenoord ook een beetje.

Maar op basis van Castaignos beweren dat de jeugdopleiding van Feyenoord al jaren beter draait dan die van Ajax, dat is onzin. Een keer kampioen worden is ook geen garantie voor drie nieuwe basisspelers in het eerste. En ondertussen was het verschil tussen Ajax en Feyenoord bij die teams ook zo groot weer niet. A1 heeft de titel zelf verkloot en nota bene de B2 versloeg Feyenoord in de beker...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72861424
Ajax heeft de ploeg van Timisoara geen moment onderschat. Ga de uitspraken van Jol vanaf de loting maar na. Dat die ploeg voor sommige fans onbekend is en dus wordt onderschat, is een ander verhaal.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72861537
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nou, ze zijn beter dan dezelfde lichting van Feyenoord, anders ben je geen hofleverancier van het Oranje onder zoveel.
En ook de talenten van Feyenoord moeten eerst maar definitief doorbreken.
Kort gezegd: We zullen t over een paar jaar wel zien.
Dat wisselt volgens mij nogal, bij mijn weten. -19 en -17 is vaak van ons in elk geval. Leuk testje: Feyenoord B1 moet komende week tegen Ajax B1.

Uiteraard moeten ze zich nog bewijzen, maar ik twijfel er niet aan dat jongens als Fer en Wijnaldum en daarna Castaignos het wel gaan maken binnen een aantal jaar. Maar idd, het is idd afwachten. Niet dat ik me zorgen maak om jullie ofzo.
-
pi_72861619
twente favoriet voor de titel imo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72861807
Hmm.. ik vond Sulejmani best goed invallen. Kwam meer gevaar vanaf dan van Aissati in de hele rest van de wedstrijd.

Die 5e en 6e man; wat een aanfluiting zeg
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72861968
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Niet uitlachen, wel een nuance. Ajax is de enige Nederlandse club waar het elftal de laaatste twee jaar voor meer dan de helft uit zelf opgeleide spelers bestaat. Goed, Feyenoord ook een beetje.

Maar op basis van Castaignos beweren dat de jeugdopleiding van Feyenoord al jaren beter draait dan die van Ajax, dat is onzin. Een keer kampioen worden is ook geen garantie voor drie nieuwe basisspelers in het eerste. En ondertussen was het verschil tussen Ajax en Feyenoord bij die teams ook zo groot weer niet. A1 heeft de titel zelf verkloot en nota bene de B2 versloeg Feyenoord in de beker...
Ow niet op basis daarvan hoor. Ook op de doorstroming en ontwikkeling van jongens als Fer en de resultaten in de jeugdcompetities en de kritiek van Cruijff en Sjaak Zwart en 'experts' in het algemeen. Ik geloof dat de A1, B1 en C1 kampioen zijn geworden en Jong Feyenoord miste de titel dacht ik door een administratieve blunder. In de jaren ervoor was het al de trend al dat wij meer partij konden bieden terwijl Ajax altijd domineerde in die competities.

Verder wil ik er niet mee pronken ofzo ik wou alleen zeggen dat het veel over jullie jeugdtalenten zegt dat zelfs Feyenoorders hier zich lopen te verbazen over jullie jeugd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 17-09-2009 23:55:35 ]
-
pi_72862005
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ow niet op basis daarvan hoor. Ook op de doorstroming en ontwikkeling van jongens als Fer en de resultaten in de jeugdcompetities en de kritiek van Cruijff en Sjaak Zwart en 'experts' in het algemeen. Ik geloof dat de A1, B1 en C1 kampioen zijn geworden en Jong Feyenoord miste de titel dacht ik door een administratieve blunder. In de jaren ervoor was het de trend al dat wij meer partij konden bieden dan vroeger.

Verder wil ik er niet mee pronken ofzo , ik wou alleen zeggen dat het veel over jullie jeugdtalenten zegt.
Maar goed, het gaat ook niet om het hele team in de jeugd.
Want reken maar eens uit hoeveel spelers per team er nou daadwerkelijk doorbreken, succesvolle ploeg of niet.
pi_72862060
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar goed, het gaat ook niet om het hele team in de jeugd.
Want reken maar eens uit hoeveel spelers per team er nou daadwerkelijk doorbreken, succesvolle ploeg of niet.
Mee eens.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft de ploeg van Timisoara geen moment onderschat. Ga de uitspraken van Jol vanaf de loting maar na.
Dat is standaard trainerspraat en dat zegt niet zoveel over hoe de spelers de wedstrijd ingaan. Heb jij ooit een trainer horen zeggen voor een wedstrijd dat het de vraag is of ze nou met 6-0 of 7-0 winnen en dat ie net zo goed uit eten kan gaan met z'n vrouw en z'n assistent op de bank zetten?

[ Bericht 22% gewijzigd door Ritmo op 17-09-2009 23:53:56 ]
-
pi_72862082
Heerlijke sfeer zeg. Jammer dat de politie weer even op de overloop met de stokken moest slaan
pi_72862163
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
Ohja en er hadden weer boefjes een trein lopen slopen rond Amstel, alle noodremglaasjes ingeslagen, sukkeltjes
Bij ons rookte er een paar in de trein. Nooit geweten maar er zitten blijkbaar rookmelders in de prullenbakken want kwam meteen een chef kijken of er een kliko in de hens stond
  donderdag 17 september 2009 @ 23:52:13 #96
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72862188
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer jeugdspelers in het 1e dan Ajax..

de opleiding van Feyenoord is de laatste jaren gewoon beter dan Ajax.
dan kan je moeilijk ontkennen.
pi_72862381
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:52 schreef inZanity het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer jeugdspelers in het 1e dan Ajax..
Dat zegt niet alles, FC Lutjebroek heeft 9 eigen jeugdspelers in het eerste. En bij ons is het hoge aantal eigen spelers ook een beetje een uit nood geboren oplossing die 'toevallig' goed uitpakt natuurlijk.

Belangrijker is de ontwikkeling en de mate waarin die spelers bepalend kunnen zijn voor hun elftal en op welk niveau dat elftal presteert.
-
  donderdag 17 september 2009 @ 23:59:47 #98
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72862398
Net even de vorige reeks gelezen. Zo, dus nu mogen Rommedahl, Kennedy, Aissati en Sulejmani van een aantal users wél weg? Nu wordt ineens gezegd dat zij niet goed genoeg zijn voor Ajax?

Joh, heb dat al vaak gezegd. Ach ... sommigen zijn nu eenmaal wat traag van begrip, blijkbaar.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:05:49 #99
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72862558
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zegt niet alles, FC Lutjebroek heeft 9 eigen jeugdspelers in het eerste. En bij ons is het hoge aantal eigen spelers ook een beetje een uit nood geboren oplossing die 'toevallig' goed uitpakt natuurlijk.

Belangrijker is de ontwikkeling en de mate waarin die spelers bepalend kunnen zijn voor hun elftal en op welk niveau dat elftal presteert.
was gewoon een reactie op de post van Kevin..

de opmerking dat Feyenoord de laatste jaren een betere jeugd staat daar volkomen los van.
pi_72862715
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

was gewoon een reactie op de post van Kevin..

de opmerking dat Feyenoord de laatste jaren een betere jeugd staat daar volkomen los van.
Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')