abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72857685
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zo slecht was het niet. Niks weg gegeven en ook gewoon kansen gecreëerd tegen een erg stugge ploeg. Alleen had het aanvalsspel wel wat slimmer gemogen, al die boogballen vanaf de flank werken niet tegen een ploeg als dit.

Zeker als ik terugdenk aan de Europacup wedstrijden de laatste jaren blijf ik er van overtuigd dat Ajax groeiende is.
Niks weggegeven vind ik ook een beetje overdreven. Timisora was best gevaarlijk uit counters en had wel een paar kansen.

Geen 100% maar toch wel gevaarlijk.
AFC Ajax
  donderdag 17 september 2009 @ 22:31:01 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72857972
In Roemenië pakken we die gasten gewoon, niks aan de hand!
Gourmetten of steengrillen?
pi_72858068
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lol geef mij Olympiakos maar inplaats van Timisoara, daarnaast heeft Ajax uit bij die gasten 2x zoveel kans als thuis, is vaak tegen dit soort teams.
True, liever een ploeg die wil voetballen dan een ploeg die zijn stellingen rond de 16 inneemt
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72858081
Vond Ajax niet superslecht spelen...

Wil het niet gaan goedpraten met clichés ofzo.. maar dat Timisoara is een stugge ploeg, vooral de keeper en die nr 6 hebben hun keer op keer op de been gehouden. Niet dat Ajax goed speelde, maar 3 punten waren verdiend geweest. Ik zag wel inzet en strijd. Urby viel positief op, De Zeeuw vond ik de eerste helft ook niet onverdienstelijk. Kennedy weer ondermaats, veel balverlies door hem.

Stond trouwens met een lege accu (lichten aangelaten ), props voor de man die snel z'n startkabels tevoorschijn haalde. Ze bestaan nog, de goeie mensen.
pi_72858087
Die 5e en 6e man van het scheidsrechtersgilde stonden er ook maar voor Jan Lul bij.
pi_72858093
Wat een walgelijk team is dat zeg. De tering.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72858123
Had deze 0-0 eigenlijk wel verwacht. Had moeten Unibetten. Tenminste niet verloren, maar dat is dan ook het enige positieve.

Zat dus in drie trein met dat gekut rond Amstel. Vijf kwartier over gedaan om thuis te komen...

En Jasza, geen idee of je het door had, maar tikte je op Bijlmer nog ff op je schouder.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72858155
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Die 5e en 6e man van het scheidsrechtersgilde stonden er ook maar voor Jan Lul bij.
De eerste helft was zo saai dat we maar gingen bedenken wat die kerel kon doen

Hij/zij heet trouwens: De 16metergebiedscheidslijnrechtervoorbeslissingendiedescheidsrechterzelfnietgoedkanzien.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 17 september 2009 @ 22:35:34 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72858221
We hadden trouwens veel vaker op die keeper van 2,40 m moeten rossen, hij liet alles los. Ipv die slappe trage kutcorners die ie zo even uit de lucht plukt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72858367
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef kevin6188 het volgende:
Had deze 0-0 eigenlijk wel verwacht. Had moeten Unibetten. Tenminste niet verloren, maar dat is dan ook het enige positieve.

Zat dus in drie trein met dat gekut rond Amstel. Vijf kwartier over gedaan om thuis te komen...

En Jasza, geen idee of je het door had, maar tikte je op Bijlmer nog ff op je schouder.
Had ik door, knikte nog ff maar toen keek je al niet meer

Zo te zien zijn we btw de enige die Europees niet verliest
pi_72858540
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef Silenus het volgende:
We hadden trouwens veel vaker op die keeper van 2,40 m moeten rossen, hij liet alles los. Ipv die slappe trage kutcorners die ie zo even uit de lucht plukt.
Die keeper is volgens hun website exact 2meter
Die negert was 1m96
En die andere centrale verdediger 1m91

Waarom dan steeds lange ballen en hoge voorzetten
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_72858598
Oh, lol. Keek dus te laat om of je het zag. Toen keek je weer de andere kant op. Naja, ging om het gebaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72858910
Enige grappige was nog die gozer die die 100 euro(!!!!!WAYOOO) had gewonnen.

Vroeger toen LG nog sponsor was kreeg je tochb een tv?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72859022
Bezorgt een (ex-)Feyenoorder me toch nog een kleine glimlach op m'n gezicht op een Europa Cup-avondje dit seizoen.

Wat is Ajax weer een wisselvallig spelende ploeg, voor de zoveelste maal op rij. Een chronisch probleem de laatste jaren, maar waar het aan ligt?
-
pi_72859057
Vond t voetbal niet heel best hoor. Zochten te weinig de flanken waardoor alles via t midden ging en t meer ''kluitjesvoetbal'' werd!
De Zeeuw vond ik niet goed, leek wel concentratie gebrek (hadden meer spelers last van, vooral in de eindpass) en paar keer slordig! Aanvallers kwamen er bijna niet aan te pas tegen die beren van verdedigers
Nog niks aan de hand maar was lekker geweest als je gelijk de 3 punten had gehad....

Pluspunt de verdediging die op een enkele kans na goed speelden met als uitblinker Urby !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72859093
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad ja, eigenlijk hetzelfde idee als die 4e man. Ze kunnen van alles constateren, maar ze mogen er niks mee doen, wat een onzin zeg. Zo kan ik ook m'n geld verdienen.
pi_72859099
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Vond t voetbal niet heel best hoor. Zochten te weinig de flanken waardoor alles via t midden ging en t meer ''kluitjesvoetbal'' werd!
De Zeeuw vond ik niet goed, leek wel concentratie gebrek (hadden meer spelers last van, vooral in de eindpass) en paar keer slordig! Aanvallers kwamen er bijna niet aan te pas tegen die beren van verdedigers
Nog niks aan de hand maar was lekker geweest als je gelijk de 3 punten had gehad....

Pluspunt de verdediging die op een enkele kans na goed speelden met als uitblinker Urby !
Tsja en als ze de flanken wel aanspeelde gebeurde er ook niks mee, dusja.
pi_72859140
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Inderdaad ja, eigenlijk hetzelfde idee als die 4e man. Ze kunnen van alles constateren, maar ze mogen er niks mee doen, wat een onzin zeg. Zo kan ik ook m'n geld verdienen.
Lol wat, de scheids keek bij corners aan de kant van die gozers wel wat zij zeiden hoor.
pi_72859251
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

True blijft lastig maar denk toch dat je meer kans hebt via de flanken dan wat te pingelen met combinaties die haast niet lukten door t midden!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72859306
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
Bezorgt een (ex-)Feyenoorder me toch nog een kleine glimlach op m'n gezicht op een Europa Cup-avondje dit seizoen.

Wat is Ajax weer een wisselvallig spelende ploeg, voor de zoveelste maal op rij. Een chronisch probleem de laatste jaren, maar waar het aan ligt?
Geen lef. Er zijn geen middenvelders die een actie durven te maken. Dan is het moeilijk om een overtal op het middenveld te creëren zodat je meer ruimte krijgt.

De verdediging staat goed, de aanval ook wel aardig. Al had Suarez totaal zijn avond niet.

Het was absoluut niet dramatisch, maar er moet nog een hoop gebeuren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72859382
quote:

[..]

Die pogingen tot een voorzet van Sulejmani......zielig gewoon
AFC Ajax
pi_72859410
Hmmz

Was erg gezellig, om maar iets positiefs te noemen. Props voor Urby btw, en Suarez vond ik vrij matig. Ballen die hij normaal stil legt, schoten nu steeds van zn poot af.
Sfeertje was wel weer erg goed.

Maar gewoon echt een hoerige ploeg om tegen te spelen
pi_72859466
quote:

[..]

Lol wat, de scheids keek bij corners aan de kant van die gozers wel wat zij zeiden hoor.
Oh dan heb ik niet goed opgelet of deden ze het heel bedekt, ik heb ze amper zien seinen in ieder geval.
pi_72859470
quote:

[..]

Tsja, want voorzetten konden niet vanwege die reuzen bij Timisoara. overde grond wil niet want er zat altijd wel 1 van de 10 mensen voor.
pi_72859500
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Oh dan heb ik niet goed opgelet of deden ze het heel bedekt, ik heb ze amper zien seinen in ieder geval.
Ze kunnen ook met microfoon praten hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')