Niks weggegeven vind ik ook een beetje overdreven. Timisora was best gevaarlijk uit counters en had wel een paar kansen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo slecht was het niet. Niks weg gegeven en ook gewoon kansen gecreëerd tegen een erg stugge ploeg. Alleen had het aanvalsspel wel wat slimmer gemogen, al die boogballen vanaf de flank werken niet tegen een ploeg als dit.
Zeker als ik terugdenk aan de Europacup wedstrijden de laatste jaren blijf ik er van overtuigd dat Ajax groeiende is.
True, liever een ploeg die wil voetballen dan een ploeg die zijn stellingen rond de 16 inneemtquote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol geef mij Olympiakos maar inplaats van Timisoara, daarnaast heeft Ajax uit bij die gasten 2x zoveel kans als thuis, is vaak tegen dit soort teams.
De eerste helft was zo saai dat we maar gingen bedenken wat die kerel kon doenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Die 5e en 6e man van het scheidsrechtersgilde stonden er ook maar voor Jan Lul bij.
Had ik door, knikte nog ff maar toen keek je al niet meerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef kevin6188 het volgende:
Had deze 0-0 eigenlijk wel verwacht. Had moeten Unibetten. Tenminste niet verloren, maar dat is dan ook het enige positieve.
Zat dus in drie trein met dat gekut rond Amstel. Vijf kwartier over gedaan om thuis te komen...
En Jasza, geen idee of je het door had, maar tikte je op Bijlmer nog ff op je schouder.
Die keeper is volgens hun website exact 2meterquote:Op donderdag 17 september 2009 22:35 schreef Silenus het volgende:
We hadden trouwens veel vaker op die keeper van 2,40 m moeten rossen, hij liet alles los. Ipv die slappe trage kutcorners die ie zo even uit de lucht plukt.
Inderdaad ja, eigenlijk hetzelfde idee als die 4e man. Ze kunnen van alles constateren, maar ze mogen er niks mee doen, wat een onzin zeg. Zo kan ik ook m'n geld verdienen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Die 5e en 6e man van het scheidsrechtersgilde stonden er ook maar voor Jan Lul bij.
Tsja en als ze de flanken wel aanspeelde gebeurde er ook niks mee, dusja.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Vond t voetbal niet heel best hoor. Zochten te weinig de flanken waardoor alles via t midden ging en t meer ''kluitjesvoetbal'' werd!
De Zeeuw vond ik niet goed, leek wel concentratie gebrek (hadden meer spelers last van, vooral in de eindpass) en paar keer slordig! Aanvallers kwamen er bijna niet aan te pas tegen die beren van verdedigers
Nog niks aan de hand maar was lekker geweest als je gelijk de 3 punten had gehad....
Pluspunt de verdediging die op een enkele kans na goed speelden met als uitblinker Urby!
Lol wat, de scheids keek bij corners aan de kant van die gozers wel wat zij zeiden hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Inderdaad ja, eigenlijk hetzelfde idee als die 4e man. Ze kunnen van alles constateren, maar ze mogen er niks mee doen, wat een onzin zeg. Zo kan ik ook m'n geld verdienen.
True blijft lastig maar denk toch dat je meer kans hebt via de flanken dan wat te pingelen met combinaties die haast niet lukten door t midden!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja en als ze de flanken wel aanspeelde gebeurde er ook niks mee, dusja.
Geen lef. Er zijn geen middenvelders die een actie durven te maken. Dan is het moeilijk om een overtal op het middenveld te creëren zodat je meer ruimte krijgt.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
Bezorgt een (ex-)Feyenoorder me toch nog een kleine glimlach op m'n gezicht op een Europa Cup-avondje dit seizoen.
Wat is Ajax weer een wisselvallig spelende ploeg, voor de zoveelste maal op rij. Een chronisch probleem de laatste jaren, maar waar het aan ligt?
Die pogingen tot een voorzet van Sulejmani......zielig gewoonquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niet goed opgelet of deden ze het heel bedekt, ik heb ze amper zien seinen in ieder geval.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lol wat, de scheids keek bij corners aan de kant van die gozers wel wat zij zeiden hoor.
Tsja, want voorzetten konden niet vanwege die reuzen bij Timisoara. overde grond wil niet want er zat altijd wel 1 van de 10 mensen voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze kunnen ook met microfoon praten hèquote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niet goed opgelet of deden ze het heel bedekt, ik heb ze amper zien seinen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |