Verkoopt ie frikandellen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Jasza het volgende:
Wat een drama![]()
Silenus nog even aan het werk gezien achter de balie, zag er goed uit ouwe
Opvallend goed bezig inderdaad.. terwijl hij defensief normaal zo'n onzekerheidje is.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef Houniet het volgende:
Props voor Urby.
De hele achterhoede staat sinds jaren weer is goed, zo te zien danquote:Op donderdag 17 september 2009 22:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Opvallend goed bezig inderdaad.. terwijl hij defensief normaal zo'n onzekerheidje is.
Wat moet ie daar doen dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Jasza het volgende:
Neuh bij de hoofdingang achter de balie
Mwa toen ik ff met hem stond te babbelen had hij geen flikker te doenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat moet ie daar doen dan?
Ik mag het dus niet met Houniet eens zijn?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:05 schreef Rijpie het volgende:
[..]
je mag wel iets meer moeite doen voor een tvp
ow jawel hoor, maar elke keer lees ik weer aan het begin van een nieuw topic dat verkapte tvp's weggehaald worden, en van een (soon to be ex-)mod verwacht ik dan niet zo'n lege postquote:Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag het dus niet met Houniet eens zijn?
Dikke pech voor je dan.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:11 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ow jawel hoor, maar elke keer lees ik weer aan het begin van een nieuw topic dat verkapte tvp's weggehaald worden, en van een (soon to be ex-)mod verwacht ik dan niet zo'n lege post
Jij met EricAjax?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
Ohja en er hadden weer boefjes een trein lopen slopen rond Amstel, alle noodremglaasjes ingeslagen, sukkeltjes
Zo slecht was het niet. Niks weg gegeven en ook gewoon kansen gecreëerd tegen een erg stugge ploeg. Alleen had het aanvalsspel wel wat slimmer gemogen, al die boogballen vanaf de flank werken niet tegen een ploeg als dit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Tvduijn het volgende:
Urby een van de weinige hoogtepunten, verder gewoon bagger.
Kan Ajax niet gewoon een keer 2 (of meer) wedstrijden achter elkaar goed spelen?
Al die 2 dusquote:Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Al die Ajacieden die gisteren AZ van top tot been zaten af te kraken moeten zich kapot schamen met wat Ajax tegen TIMISOARA (THUIS!) klaarspeelt.
Lol geef mij Olympiakos maar inplaats van Timisoara, daarnaast heeft Ajax uit bij die gasten 2x zoveel kans als thuis, is vaak tegen dit soort teams.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Al die Ajacieden die gisteren AZ van top tot been zaten af te kraken moeten zich kapot schamen met wat Ajax tegen TIMISOARA (THUIS!) klaarspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |