quote:This has been asked few time. Answer is no, only way is to use bigger partition is via using drive as usb drive.
10gigs to xmb or 10gigs to linux, rest for another. Your pick, this is hardware restriction created by Sony.
moehah, ik was wel de eerste op ps3-media die het voor elkaar had gekregen om Windows Xp op de PS3 te laten werkenquote:
Beter accepteer je mijn uitnodiging eens.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
Xbox 360 is beter, omdat Microsoft.
Ik heb geen xbox livequote:Op donderdag 17 september 2009 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter accepteer je mijn uitnodiging eens.
en UPSquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
Microsoft zelf is al de reden om geen gaybox te kopenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
Dat het óf óf is, en niet custom.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef Ezio het volgende:
Ik heb echt totaal geen idee wat nou je probleem/klacht is.
Mensen die Microsoft stom vinden omdat ze geen Vista op hun PC uit 1995 kunnen draaienquote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Microsoft zelf is al de reden om geen gaybox te kopen
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
mensen die geld betalen om online te spelen
Ik denk iemand andersquote:Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moest je laatst toch uitnodigen of was dat iemand anders?
Mensen die andere mensen hun PC oordelen zonder er wat vanaf te wetenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die Microsoft stom vinden omdat ze geen Vista op hun PC uit 1995 kunnen draaien
Mensen die reacties, maar amper mensen die topicsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen hun PC oordelen zonder er wat vanaf te weten
jij bent zeker ook zo'n nerdquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen met een PS3 een nerd noemen
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je Linux of XP op je Ps3 willen zetten??
Dat het kan dat snap ik maar waarom?? wat is de voordeel hiervan?quote:
Kut hè, een PS3.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar je Dance Dance revolution mat
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat het kan dat snap ik maar waarom?? wat is de voordeel hiervan?
oh jeetje wat erg, je begrijpt toch wat er staat debielquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |