abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:45:49 #151
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_74090935
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Waarom Salt_Seafood? Ik zit namelijk aan de (donker)blonde variant te denken namelijk.
Omdat ik er erg droog en stug haar van kreeg!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:49:58 #152
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74095446
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
@BBQ-kip; zonde van je geld @ Palmers. Parafine is voor kaarsen, niet voor je haar.
Proteïnen vind je veel in de conditioners van L'Oreal. Ze hebben een witte fles, "Volume Non-Stop" staat erop in het paars. Daar zit sowieso proteïne in en geen siliconen. Overigens alles met "starch", "protein" of "hydrolysed" in de declaratie is een proteïne. En alle conditioners kun je als leave-in gebruiken, mocht je geen zin hebben in een "echte" conditioner
Ja, ik heb het gemerkt... nou ja, was weer een impulsaankoop, jammer maar helaas.

Maaruh, na het wassen en droogdeppen een beetje gewone conditioner (die je normaal gesproken moet uitwassen) erin kneden kan dus ook gewoon? Gaat dat niet plakken of slap worden ofzo dan?
Hmmm... nooit aan gedacht. Ik zoek ook altijd krullenproducten of voedende producten voor beschadigd haar en eigenlijk geen volumeproducten in de winkel. Ga ik eens proberen als die Gühl op is

Thanks voor de tips
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:55:42 #153
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_74095685
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:45 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Omdat ik er erg droog en stug haar van kreeg!
Duidelijk!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_74100500
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja, ik heb het gemerkt... nou ja, was weer een impulsaankoop, jammer maar helaas.

Maaruh, na het wassen en droogdeppen een beetje gewone conditioner (die je normaal gesproken moet uitwassen) erin kneden kan dus ook gewoon? Gaat dat niet plakken of slap worden ofzo dan?
Hmmm... nooit aan gedacht. Ik zoek ook altijd krullenproducten of voedende producten voor beschadigd haar en eigenlijk geen volumeproducten in de winkel. Ga ik eens proberen als die Gühl op is

Thanks voor de tips
Nee hoor. Kijk maar in de ingrediëntenlijst, is allemaal hetzelfde. Ik zou het alleen wel op nat haar in je haar doen, want het is natuurlijk wel dikker. Leave-in is wat dunner zodat je het makkelijker in handdoekdroog haar krijgt.
Verder hoef je niet zo nodig een "speciaal" product te hebben. Het gaat om de ingrediënten, niet om hoe iets heet. Het effect van proteïnen is ook dikker haar. Als marketingmannetje kun je daar natuurlijk alles van maken. Wat wél handig is, is dat producten speciaal voor volume vaak wel siliconenvrij zijn Als ik iets zoek, begin ik bij de volume producten voor fijn haar!

Geen probleem
pi_74100568
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Duidelijk!
wat ook weer persoonlijk is want mijn haar reageert bijv wel goed op JF (blonde versie dus)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:43:35 #156
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_74115966
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 06:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat ook weer persoonlijk is want mijn haar reageert bijv wel goed op JF (blonde versie dus)
ieders haar is uniek en dus zal het ene haar anders reageren op bepaalde producten dan bij andere!

maar JF wordt hier duur genoemd, maar in vergelijking met de producten die ik nu gebruik is de JF lijn niet duur te noemen, het kan dus nog erger
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:47:37 #157
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_74116126
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

ieders haar is uniek en dus zal het ene haar anders reageren op bepaalde producten dan bij andere!

maar JF wordt hier duur genoemd, maar in vergelijking met de producten die ik nu gebruik is de JF lijn niet duur te noemen, het kan dus nog erger
I know, maar ze vroeg om iets betaalbaars. Ik vind bijvoorbeeld de shampoo van Clinique ook heel lekker, maar dat is voor mij een uitzondering, dat kan ik niet betalen aangezien ik elke dag shampoo en conditioner gebruik.

Ik las in volgens mij de Grazia trouwens de tip van een haar en make up miep dat de haarmaskers van de hema ook erg goed zijn, maar die heb ik nog nooit gebruikt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:51:48 #158
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_74116279
Ja als je je haar elke dag wast met shampoo en conditioner is het inderdaad wel veel duurder, shampoo die ik gebruik kost 20 euro en de conditioner ook. Daarbij gebruik ik soms ook Curl Keeper/Tweek en Jessicurl spray ook allemaal 20 Euro per fles, dus gelukkig dat ik maar 2 of 3 keer per week m'n shampoo gebruik en 1x per week conditioner
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:53:32 #159
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_74116347
Ik gebruik conditioner eigenlijk alleen om als ik onder de douche sta met de kam door m'n haar heen te komen, ik heb verder niet het idee dat m'n haar er mooier van wordt ofzo
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:53:53 #160
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_74116364
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ja als je je haar elke dag wast met shampoo en conditioner is het inderdaad wel veel duurder, shampoo die ik gebruik kost 20 euro en de conditioner ook. Daarbij gebruik ik soms ook Curl Keeper/Tweek en Jessicurl spray ook allemaal 20 Euro per fles, dus gelukkig dat ik maar 2 of 3 keer per week m'n shampoo gebruik en 1x per week conditioner
Ik kan mijn haar niet borstelen als ik het niet was. Of het kan wel, maar dan heb ik een afro van hier tot tokio

Als ik het elke dag was en conditioner gebruik kan ik het lekker kammen en laat ik het opdrogen zonder verder styling te gebruiken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:08:56 #161
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_74116931
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik kan mijn haar niet borstelen als ik het niet was. Of het kan wel, maar dan heb ik een afro van hier tot tokio

Als ik het elke dag was en conditioner gebruik kan ik het lekker kammen en laat ik het opdrogen zonder verder styling te gebruiken
Same here! Alleen kam ik het maar 1 keer per week, vaker is echt niet nodig bij mij, bovendien heb ik op de dag dat ik het kam bijna altijd een bad hair day
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:28:44 #162
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_74117573
http://www.lexies-curls.d(...)ourishing-Cream.html

echt een aanrader voor iedereen met droog haar!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:32:40 #163
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74120070
Geen idee of deze tip al langs is gekomen maar ik heb zelf dik, veel en vreemd krullend ( ) haar...ook altijd van alles uitgeprobeerd maar sinds ik shampo en conditioner + aanverwante producten van pure coconut oil inecto gebruik klaag ik nog maar zelden
pi_74123460
Hay,

Heeft iemand ervaring al ( want dit merk is nog niet zòò heel lang ) met Syoss ?
Zoja wat vindt je er van ?

Grtjss, Lisalynn
Forgive and forget. But keep a list of the names.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:38:11 #166
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74123498
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef lisalynn het volgende:
Hay,

Heeft iemand ervaring al ( want dit merk is nog niet zòò heel lang ) met Syoss ?
Zoja wat vindt je er van ?

Grtjss, Lisalynn
Er is ook een topic van iemand die haaruitval kreeg ervan, m'n zus kreeg er huidschilfers van
pi_74124481
Thanks voor je reactie
Oooww ... Nou daar zit je niet op te wachten

Grtjss Lisalynn
Forgive and forget. But keep a list of the names.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:37:46 #168
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74126340
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 06:16 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nee hoor. Kijk maar in de ingrediëntenlijst, is allemaal hetzelfde. Ik zou het alleen wel op nat haar in je haar doen, want het is natuurlijk wel dikker. Leave-in is wat dunner zodat je het makkelijker in handdoekdroog haar krijgt.
Verder hoef je niet zo nodig een "speciaal" product te hebben. Het gaat om de ingrediënten, niet om hoe iets heet. Het effect van proteïnen is ook dikker haar. Als marketingmannetje kun je daar natuurlijk alles van maken. Wat wél handig is, is dat producten speciaal voor volume vaak wel siliconenvrij zijn Als ik iets zoek, begin ik bij de volume producten voor fijn haar!

Geen probleem
Ik had er nog nooit op die manier naar gekeken. Ik vind juist de leave-ins vaak wat dun van consistentie, dus dat gaat dan helemaal goed komen.
Thanks voor alle info en advies
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_74128723
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef lisalynn het volgende:
Hay,

Heeft iemand ervaring al ( want dit merk is nog niet zòò heel lang ) met Syoss ?
Zoja wat vindt je er van ?

Grtjss, Lisalynn
Ik heb de shine variant (roze) gebruikt. Viel me eigenlijk best tegen, had er meer van verwacht, maar je kan hem wel gebruiken om te kijken of je t iets vindt.

Btw van John Frieda Go Blonder shampoo + conditioner lijkt mn haar zo dood.
Striving to be more than average.
pi_74137782
@S_S; zit er in die John Frieda toevallig een proteïne? Dat verklaard in een klap waar de ene het haat en de ander ervan houdt.
pi_74139157
Ik heb geen idee wat mijn haar nou weer heeft, maar ik denk dat het weer gewoon goed is. Dit is dus derde dag na het wassen. Zelfs ik ben verbaasd..... Vanmorgen alleen maar een klein beetje conditioner in mijn haar gedaan tegen het pluis bovenop en de onderkant nat gemaakt omdat het daar geen krul vasthoudt.


Lol @ uitgroei btw. Het is máánden geleden dat ik het heb geverfd. Het groeit echt overduidelijk voor geen meter. In dit tempo is de verf er over 10 jaar nog steeds niet uitgegroeid.

Over een maand is het een jaar geleden dat ik mijn shampoo heb weggegooid.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:25:24 #172
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_74147444
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn haar nou weer heeft, maar ik denk dat het weer gewoon goed is. Dit is dus derde dag na het wassen. Zelfs ik ben verbaasd..... Vanmorgen alleen maar een klein beetje conditioner in mijn haar gedaan tegen het pluis bovenop en de onderkant nat gemaakt omdat het daar geen krul vasthoudt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol @ uitgroei btw. Het is máánden geleden dat ik het heb geverfd. Het groeit echt overduidelijk voor geen meter. In dit tempo is de verf er over 10 jaar nog steeds niet uitgegroeid.

Over een maand is het een jaar geleden dat ik mijn shampoo heb weggegooid.
ik vind dat jij kei mooie krullen hebt
pi_74147523
Mooi haar EC!

Ik heb syoss geprobeerd, maar vond het echt vreselijk. Ik kreeg er veel klitten en droog haar van
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_74147788
vandaag jojoba olie gekocht voor mijn haar.

Mijn haar reageert niet zo goed op veel producten maar olie is er een die wel goed valt. 1 druppeltje op je handpalmen verdelen en je haar ertussen wrijven. Voelt lekker en gaat wat pluis tegen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:38:05 #175
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74147917
Ik merk een patroon hier: de mensen die krullen hebben, hebben voordeel bij het minder/geen shampoo gebruiken, terwijl de mensen die stijl haar hebben en/of stylingproducten gebruiken, juist wel baat hebben bij het wassen van hun haar met shampoo.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')