Ik wil nu even gaan bestellen maar twijfel alleen nog over Curl Keeper, ik vind die omschrijving maar vaag:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zie het filmpje op de site van Curls zelf. En ja, op droog haar.
Guhl heeft shampoo voor normaal tot vet haar. Als ik op de ingredientenlijst kijk, dan zie ik dat het een normale shampoo gebaseerd is op sodium laureth sulfate (net als het meerendeel van de shampoo's dus) en dat het 'anti vet' ingredient Zinc PCA is.quote:Op zondag 27 september 2009 19:28 schreef Niara het volgende:
Heeft er iemand hier nog tips voor haar dat snel vet wordt?
Een bepaald merk shampoo oiid?
De Andelon langer fris shampoo werkt niet echt.![]()
Alvast bedankt![]()
edit: Nooit meer je haren wassen. Het helpt! is denk ik niet helemaal voor mij
Dan kam je het toch niet? Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik wil nu even gaan bestellen maar twijfel alleen nog over Curl Keeper, ik vind die omschrijving maar vaag:
Directions:
Comb treatment through wet hair from roots to ends for an even application...
Als ik mijn natte haar kam dan heb ik daarna nauwelijks krullen..
Ik had er ook laatst een topic over gemaakt, maar was het zelf nu met andrelon voor eigenwijs haar ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 19:28 schreef Niara het volgende:
Heeft er iemand hier nog tips voor haar dat snel vet wordt?
Een bepaald merk shampoo oiid?
De Andelon langer fris shampoo werkt niet echt.![]()
Alvast bedankt![]()
edit: Nooit meer je haren wassen. Het helpt! is denk ik niet helemaal voor mij
ik kan me gewoon niet voorstellen welke krullen er mooier van worden als je ze direct uit de douche gaat kammen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dan kam je het toch niet? Ik zie het probleem niet.
Overigens bevat Curlkeeper erg veel glycerine. Dat gaat niet goedkomen als we straks van dat droge winterweer krijgen..
Tering jij weet er echt veel vanaf!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je hoeft er ook geen litertje olijfolie in te mikkenMinerale olie en parafine krijg je er niet uit, de rest heeft wel voordelen (voor sommigen) én krijg je er gewoon uit met een conditioner. Ik doe altijd amandelolie in mijn haar, dat vind je na een nacht slapen niet eens meer terug. Niet nodig om uit te spoelen dus. Shea boter of iets dergelijks neemt je haar ook gewoon op.
Kokosolie en olijfolie worden bijna niet door je haar opgenomen en die moet je er wel uitwassen met een shampoo.
Zoveel weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tering jij weet er echt veel vanaf!![]()
Ik ga zo een bestelling plaatsen op:
http://www.lexies-curls.de
Ik heb nu in mijn mandje:
C.H.S Tweek
Roller Jaw Clamps
Jessicurl Awe Inspiraling Spray (die heb jij ook he?)
Ik twijfel nog of deze dan ook nodig heb:
http://www.lexies-curls.d(...)d-product-flyer.html
en ik wil nog een product speciaal voor in de winter om m'n haar te verzorgen, zou jij op die site er eentje voor me willen uitkiezen aub?
Oke ik hoor het wel danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zoveel weet ik niet hoor![]()
Eigenlijk wil ik met je mee bestellen, maar ik moet een beetje op de centjes gaan letten![]()
Ik zal eens even voor je gaan kijken op de site.
Over die "vrouwen", Jessicurl is van een meisje genaamd "Jess", dus dat is nogal logisch. Kinky curly vind ik niet vrouwelijk. En "Curls for girls" ken ik niet?!
Same here, Mariposa heeft speciale kussenslopen van satijn en zijn nooit op voorraadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
http://www.lexies-curls.d(...)d-product-flyer.html (ik vind de gewone N&S ook onwijs fijn, maar soms een beetje te vettig) of Curls milkshake... Tot zover op de centjes letten![]()
Curls like us zijn echt fijne handdoeken. Alleen is het lusje van een van de twee bijna kapot, dat is minder.
Nee, ik slaap niet op satijn, maar ik wil het wel heel graag eens proberen. Zij het een sloop, zij het een "slaapmuts". Mijn haar wordt zo ruw na het slapen :S
Als ik flink met een handdoek door mijn haar rag als ik uit de douche kom zodat het alle kanten op staat, het vervolgens een half uurtje laat zoals het is en het daarna pas uitborstel en er glansspul in doe, heb ik een stuk meer volumequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:09 schreef PolkaDots het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een product dat mijn haar meer volume geeft, zonder het vet of zo te maken. Nu heb ik sluik haar, en zit er steeds met mijn handen in omdat het niet goed zit, en dan krijg ik vet haar. Heeft iemand een goede tip?
Ik gebruik altijd ditquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:09 schreef PolkaDots het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een product dat mijn haar meer volume geeft, zonder het vet of zo te maken. Nu heb ik sluik haar, en zit er steeds met mijn handen in omdat het niet goed zit, en dan krijg ik vet haar. Heeft iemand een goede tip?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef alors het volgende:
Ehm het is denk ik als een vloeibare wax. Ik wrijf het een beetje uit over m'n handen en wrijf het dan tussen de haarwortels.
Als ik dit niet gebruik hangt mijn haar zo sluik en plat op m'n kop, om te janken gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |