quote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/ArjanDasselaar/status/4060953347.
Gaat verder met koffie drinken dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Meddo het volgende:
Wat is dat heeltijd met "gaat over op de orde van de dag"?
dat hoort zo, daarmee zeg je, dat we verder gaan met waar we me bezig waren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Meddo het volgende:
" *mompel*....deel uit van de beraadslaging"quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Meddo het volgende:
swarma maak er eens Motie`s van, a.u.b.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
" *mompel*....deel uit van de beraadslaging"
Iedereen was in slaap gedompeld door die zeurdoos van de PvdAquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef Cunani het volgende:
Zo zeggen we dat thuis.
Duurde overigens even voordat ze het doorhadden.
Dat is altijd de laatste zin van een motie. Hoort zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Meddo het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
Femke wil de JSF naar ontwikkelingslanden sturen.
als ze daar echt d66 mee bedoelt is ze nog dommer dan Hamerquote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Corkscrew het volgende:
VVD Light = D66, Halsema verwees naar een eigen opmerking van gisteren.
quote:
weten we dat ook weer...quote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Dat D66 VVD-Light noemen van Halsema begint een beetje flauw te worden.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef teamlead het volgende:
als ze daar echt d66 mee bedoelt is ze nog dommer dan Hamer
Oh maar Rutte spint er garen bijquote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Dat D66 VVD-Light noemen van Halsema begint een beetje flauw te worden.
Meer calorieen?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef dotKoen het volgende:
Waar heeft de VVD behoefte aan volgens Femke?
Het trommelgeroffel, zelfs al deed Groenlinks een minuut eerder precies hetzelfde!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef dotKoen het volgende:
Waar heeft de VVD behoefte aan volgens Femke?
Klopt, maar niet in de Grachtengordel maar in een Vogelaarwijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef dotKoen het volgende:
Femke woont zeker in Amsterdam :p
GroenLinks.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
Niet de motie steunen maar wel geen vertrouwen hebben in het kabinet.. Waarom dan niet steunen?
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
Niet de motie steunen maar wel geen vertrouwen hebben in het kabinet.. Waarom dan niet steunen?
Duidelijk, maar zelfs de GroenLinks-logica volg ik niet deze keer..quote:
Nee, D66 steunt de motie van Groen Links dacht ik gehoord te hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef dotKoen het volgende:
Hee, gaat D66 wel de motie van wantrouwen ondersteunen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Duidelijk, maar zelfs de GroenLinks-logica volg ik niet deze keer..
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef teamlead het volgende:
politiek-pijpen bij het cda, in de hoop bij een volgend kabinet wel mee te mogen doen
Ik denk dat ze nog 1 keer tot 3 gaat tellen (1, 2, tweeenhalf etc).quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Route66runner het volgende:
Dus kort gezegd: "Ik vertrouw het kabinet niet maar ik steun de motie niet." ????
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, D66 steunt de motie van Groen Links dacht ik gehoord te hebben.
ben ik mee eenschquote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef sticky-wicked het volgende:
Nou, ik ben geen D66 stemmer, ik vind toch dat Pechtold deze beschouwingen heel goed doet.
Naima Azoughquote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef thefreakje het volgende:
wie is dit? [ link | afbeelding ]
Moet ie in herhaling blijven vallen dan? Het is zoals ie zei: de oppositie heeft gedaan wat ze kan, maar er wordt niet geluisterd.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, Pechtold niet inspirerend nu. Nogal saai.
Die is het gewoon beu om hier nog tijd aan te verdoen... de arrogantie van dit kabinet is namelijk ongekendquote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef teamlead het volgende:
Pechtold was gisteren duidelijk scherper
Kan je niet stoppen met je politieke analyses?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:
De hoer van de politiek is aan woord
Die zat continu met d'r haar te spelen daarstraksquote:
Tot vannacht 04.00:quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoevaak gaat ze vleestax zeggen?
Place your bets
Inderdaad. Wij gaan vooruit, blijven jullie maar achter...quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Moet ie in herhaling blijven vallen dan? Het is zoals ie zei: de oppositie heeft gedaan wat ze kan, maar er wordt niet geluisterd.
Ze zijn idd van zulk niveau dat ze hier niet gepast zijn, gaat ons boven de pet.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan je niet stoppen met je politieke analyses?
Tot hoelaat gaat dit duren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tot vannacht 04.00:
Meer / minder dan 12 keer?
Ik denk meer.
5 mensen die een hand op steken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens. Wanneer is een motie 'voldoende ondersteund'?
kan in Nederland toch ookquote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef Route66runner het volgende:
Duitse systeem is trouwens wel goed. Kan iedereen stroom aan het net leveren.![]()
Kort gezegd: Zonnepanelen op het dak = geld verdienen (En ja goed voor het milieu)
Dat is sowieso nooit een reële optie geweest.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef thefreakje het volgende:
en het afzetten van het kabinet.
Erg mooi als dat (terug)komt ja. Die motie werd ook vrij breed gedragen volgens mij. Hoop dat deze er door komt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef Route66runner het volgende:
Duitse systeem is trouwens wel goed. Kan iedereen stroom aan het net leveren.![]()
Kort gezegd: Zonnepanelen op het dak = geld verdienen (En ja goed voor het milieu)
PvDD en PVV horen gewoon niet in de kamer thuis.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef sticky-wicked het volgende:
Prima plannen hoor, maar hoe wil je een land gaan regeren met alleen maar gemekker over de dieren?
Nee de netbeheerder mag weigeren de stroom te accepteren. Het Duitste systeem VERPLICHT netbeheerders de stroom te accepteren en te betalen. Daar werd het in het begin ook nog gesubsidieerd zodat in korte tijd vrij veel zonnepanelen werden geïnstalleerd.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan in Nederland toch ook
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef dotKoen het volgende:
Nou, nu gaat God zich ermee bemoeien.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PvDD en PVV horen gewoon niet in de kamer thuis.
Amen!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
Nu krijgen we God's zegen.
die moest van iemand anders er tussenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
@swarmahoer: heb die ' maar even weggehaald.
Nederland had ook ooit zo'n subsidieregeling, maar een van de vele kabinetten-Balkenende heeft deze afgeschaft..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Nee de netbeheerder mag weigeren de stroom te accepteren. Het Duitste systeem VERPLICHT netbeheerders de stroom te accepteren en te betalen. Daar werd het in het begin ook nog gesubsidieerd zodat in korte tijd vrij veel zonnepanelen werden geïnstalleerd.
Mee eens, nou vind ik de Pvdd nog wel te pruimen met het dierenleed enzo, vind ik ook vreselijk, maar het kan gewoon niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PvDD en PVV horen gewoon niet in de kamer thuis.
Hij zit al zo lang in de kamer, geen enkel besef van tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
Voor 1 juni 2010 maatregelen klaar hebben, voor 2011 begonnen zijn met de uitvoering. En dan denken ze dat dat 'snel' is. Hij heeft echt niet door hoe enorm veel tijd bijna een jaar is in de financiële sector..
Normaal duurt dat nog langer, kun je nagaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
Voor 1 juni 2010 maatregelen klaar hebben, voor 2011 begonnen zijn met de uitvoering. En dan denken ze dat dat 'snel' is. Hij heeft echt niet door hoe enorm veel tijd bijna een jaar is in de financiële sector..
gisteren wenste hij de premier alleen succes en niet eens Gods zegenquote:
Ja, dat viel mij ook al zwaar tegenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef teamlead het volgende:
gisteren wenste hij de premier alleen succes en niet eens Gods zegen
Inderdaad, ik durf te wedden dat als dit kabinet volhoudt in hun plannen de ING winst maakt, de lening terug heeft betaalt en een bod heeft gedaan op fortis voordat de eerste werkgroep met hun ideeën terug komt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoorde meer een lesje in fatsoenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef marcodej het volgende:
De nestor van de Kamer geeft even een advies aan zn (jonge) collega's.
Ja, of ING is al failliet gegaan, de beurscrash is al geweest en Duitsland is zijn leger weer aan het opwarmen tegen die tijd..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:49 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Inderdaad, ik durf te wedden dat als dit kabinet volhoudt in hun plannen de ING winst maakt, de lening terug heeft betaalt en een bod heeft gedaan op fortis voordat de eerste werkgroep met hun ideeën terug komt.
Ik houd het positief. Maar dat is inderdaad ook mogelijk, al verwacht ik dat het dit maal eerder Rusland als Duitsland zal zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, of ING is al failliet gegaan, de beurscrash is al geweest en Duitsland is zijn leger weer aan het opwarmen tegen die tijd..
ze wil naar huis, want het is al laatquote:
Of wij zelf. Met Wilders aan kop..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Ik houd het positief. Maar dat is inderdaad ook mogelijk, al verwacht ik dat het dit maal eerder Rusland als Duitsland zal zijn.
Op zich niet zo'n rare. De politiek wil zich vaak nogal bemoeien met de commissies om op een bepaalde uitslag aan te sturen.quote:
Voldoende ondersteund wil zeggen dat 5 kamerleden hun hand hebben opgestoken, als een motie voldoende ondersteund word, word hij ter stemming aangeboden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef sander-3 het volgende:
Die voorzitter zegt van ' wordt de indiening van deze motie voldoende ondersteund? Dat is het geval, dan maakt die deel uit van de beraadslaging'. Ondersteund door wie? En is dat wel eens niet zo dan? Dat het niet voldoende is ondersteund?
Dus dat lukt zelfs eenmansfracties als Verdonkquote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef thefreakje het volgende:
Voldoende ondersteund wil zeggen dat 5 kamerleden hun hand hebben opgestoken, als een motie voldoende ondersteund is voor hij ter stemming voorgelegd.
fractie`s onder mekaar, pvda steunt verdonk, cda steunt cu sgp en wilders, en dat staat los van hun stemvoorkeur.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus dat lukt zelfs eenmansfracties als Verdonk.
ze moeten wel wakker kunnen blijven tijdens al die (saaie) praatjesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou kabinet ga aan de slag. Maar nee hoor gaan ze gewoon koffie zitten drinken zeg
Ja, kom op zeg. We betalen ze niet om koffie te drinken. Beetje mijn belastinggeld daar heen laten gaan terwijl er ook ouderen liggen te verpauperen in verzorgingshuizen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou kabinet ga aan de slag. Maar nee hoor gaan ze gewoon koffie zitten drinken zeg
Weet je hoeveel al die koffie kost aan elektriciteit en bradstof dat GroenLinks hier nog geen motie over heeft ingediend zeg.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ze moeten wel wakker kunnen blijven tijdens al praatjes
Daarom bezuinigen op vrijetijd bestedingen in gevangenissen en dat geld in de zorg stekenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. We betalen ze niet om koffie te drinken. Beetje mijn belastinggeld daar heen laten gaan terwijl er ook ouderen liggen te verpauperen in verzorgingshuizen.
ok, dan is gewoon water genoeg voor hen, is beter voor het milieuquote:Op donderdag 17 september 2009 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel al die koffie kost aan elektriciteit en bradstof dat GroenLinks hier nog geen motie over heeft ingediend zeg.
Pauw en witteman is pas over een uur...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef thefreakje het volgende:
floortje bij p&w![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een beter pauzebeeld voor een half uur kan ik niet bedenken.
Ned 1 of http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asx
Dat geeft het niveau van de gemiddelde PVV stemmer wel weer aan.. "Het komt uit het buitenland dus is slecht." Maar vervolgens wel zelf met een hoofddeksel in de VW golf rondscheuren..quote:
Had je anders verwacht dan? Valt mij nog mee, eerlijk gezegd.quote:
41% van 1.89 miljoen is , (Uitgaande van 30 zetels en 1 zetel = ~63.000 mensen) = 774.000 mensenquote:
nee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Route66runner het volgende:
[..]
41% van 1.89 miljoen is , (Uitgaande van 30 zetels en 1 zetel = ~63.000 mensen) = 774.000 mensen
Aantal kijkers SBS shownieuws = 787.000 mensen
Of ben ik nu te kort door de bocht?
tijdens de eerste termijn zat een van de vrouwelijke ministers een of ander krantje te lezenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Cramer heeft gewoon een leesboek bij zich?
Krant ok, maar dit was een echt leesboekquote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tijdens de eerste termijn zat een van de vrouwelijke ministers een of ander krantje te lezen
Ja.. dat zeg ik, ik vind het stom dat het hele kabinet hier aanwezig moet zijn. Ze komen niet eens aan het woord!?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Cramer heeft gewoon een leesboek bij zich?
Verhagen zit er niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef sander-3 het volgende:
Ja.. dat zeg ik, ik vind het stom dat het hele kabinet hier aanwezig moet zijn. Ze komen niet eens aan het woord!?
Die is op EU overlegquote:Op donderdag 17 september 2009 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verhagen zit er niet.
En ze soufleren Balkenende soms, dan hoor je ze fluisteren.
De SER.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
heeft hij het nu over een desert
dat hoort bij Balkiequote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef Cunani het volgende:
Hij weet er weer leuk om heen te draaien.
wordt wel een latertjequote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
Tot hoe laat zouden ze door gaan?
Tot ze klaar zijn en iedereen er doorheen zit. Twee, drie uur misschien wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
Tot hoe laat zouden ze door gaan?
ze kunnen van mij heel de PvdA lozenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef sticky-wicked het volgende:
Die Hamer, ze doet me denken aan Jerney Kaagman, de PvdA moet haar denk ik snel lozen.
Doen ze goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Tot ze klaar zijn en iedereen er doorheen zit. Twee, drie uur misschien wel.
http://www.omroep.nl/live/thema/nos_politiek24-bb.asxquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
godver, internet eruitwat was die kijklink voor mediaplayer ook al weer
Ze wilde weten waar het duurzame aspect naar voren kwam in de plannen voor de versnelde bouw van allerlei projecten.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef Jojogirl het volgende:
Thieme heeft een vraag over de bouw gesteld?
Ah, zo kennen we d'r weer.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze wilde weten waar het duurzame aspect naar voren kwam in de plannen voor de versnelde bouw van allerlei projecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |